Skravletråd for lag AND

Hvilke planer har damene her for dagen og resten av helgen da?
Her er det husarbeid som står på tapetet i dag, innmari kjedlig, men veldig nødvenig:p
I morgen tror jeg vi satser på tur i bassenget eller kino☺
Idag har jag varit en tur på kjøpesenteret som hadde 30% i nesten alle butikker. Blev klær til barna på polarn & pyret og et par hunter støvler til meg (har nå gått med eksakt 20 kg fra i mai, så de var en belønning for slitet :p). Må nok ta tak i husarbeidet nå dessverre...
 
Idag har jag varit en tur på kjøpesenteret som hadde 30% i nesten alle butikker. Blev klær til barna på polarn & pyret og et par hunter støvler til meg (har nå gått med eksakt 20 kg fra i mai, så de var en belønning for slitet :p). Må nok ta tak i husarbeidet nå dessverre...

Så flink du har vært :) Fortjener belønning da ja!
 
Da er vi sju igjen eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi er åtte igjen på lag And. Det er Cosacita, AnnePanne, *josefine*, Havblå, LykkeT, Mariusmor, Camilla82 og Birdi (meg).
Vi åtte har gått ned 15,3 kg siden starten, dvs 2,5 %. Det er super innsats!!

Det er nå fremover det gjelder, så vi satser på at vi er kjernen som alltid rapporterer vekten, ikke sant? Er så surt å miste medlemmer når de ikke leverer vekt, da er det bedre å levere en oppgang, og heller være den som ryker om det fører til at laget taper. Jeg vet ikke hvor mange de andre lagene er, men de har jo også stadig mistet noen pga ikke levert vekt, og vi har vel bare tapt en gang?

Og gratulerer med minus 20 kg siden Mai Havblå! Er det 20 kg ned etter fødsel, eller er det fra "rett før fødsel"-vekten?
 
Vi er åtte igjen på lag And. Det er Cosacita, AnnePanne, *josefine*, Havblå, LykkeT, Mariusmor, Camilla82 og Birdi (meg).
Vi åtte har gått ned 15,3 kg siden starten, dvs 2,5 %. Det er super innsats!!

Det er nå fremover det gjelder, så vi satser på at vi er kjernen som alltid rapporterer vekten, ikke sant? Er så surt å miste medlemmer når de ikke leverer vekt, da er det bedre å levere en oppgang, og heller være den som ryker om det fører til at laget taper. Jeg vet ikke hvor mange de andre lagene er, men de har jo også stadig mistet noen pga ikke levert vekt, og vi har vel bare tapt en gang?

Og gratulerer med minus 20 kg siden Mai Havblå! Er det 20 kg ned etter fødsel, eller er det fra "rett før fødsel"-vekten?

Åååja, havblå er snart3barnsmor? ;)

Ja, det er jo kjempemye! :) Kan ikke si at jeg har bidratt så mye, men. ;)

Vi må bare fortsette med det gode arbeidet og levere vekt og poeng!
 
Ja Havblå er snart3barnsmor. :) vi bidrar alle med det vi kan, så det er topp! Blir spennende å se hva denne ukas resultat blir. :)
 
Idag har jag varit en tur på kjøpesenteret som hadde 30% i nesten alle butikker. Blev klær til barna på polarn & pyret og et par hunter støvler til meg (har nå gått med eksakt 20 kg fra i mai, så de var en belønning for slitet :p). Må nok ta tak i husarbeidet nå dessverre...
Gratulerer med nye støvler :)
 
Tror virkelig ikke jeg har greid å ha nedgang denne uka, men satser på å ikke gå noe opp i allefall! Blir spennende!
 
Travel uke dette :)
Dere som trimmer utendørs, er der like flinke i skitvær?
Her har det vært dårlig med turene på trimposter denne uka, for her
blåser det å er skikkelig suuurt ute:rolleyes: Regn er helt ok, men jeg klarer ikke den sure
vinden. Til å med hunden nekta å gå i motvind i går, måtte bære han:p Heldigvis er han ikke så stor!
Nå har jeg akkurat svidd av godtefribonusen min:oops: Bakte gulrotkake til noe arrangemang i kveld, å måtte
seff lage noen få muffinser av restrøre. Kan jo ikke sende avgårde ei kake, uten å ha prøvesmakt først...
Til mitt forsvar så var det ny oppskrift jeg prøvde i dag:p
 
Tror virkelig ikke jeg har greid å ha nedgang denne uka, men satser på å ikke gå noe opp i allefall! Blir spennende!

Spennende ja!
Her må jeg vist slite litt for nedgangen nå, jeg har jo kommet ned på målet mitt:D
Men jeg hadde håpet å klare noen få kilo til, for jeg har fremdeles litt mage.
 
Spennende ja!
Her må jeg vist slite litt for nedgangen nå, jeg har jo kommet ned på målet mitt:D
Men jeg hadde håpet å klare noen få kilo til, for jeg har fremdeles litt mage.
Måler du også? For det kan jo være målene blir mindre selv om du ikke nødvendigvis går ned i kg, hvis du trener?
 
Travel uke dette :)
Dere som trimmer utendørs, er der like flinke i skitvær?
Her har det vært dårlig med turene på trimposter denne uka, for her
blåser det å er skikkelig suuurt ute:rolleyes: Regn er helt ok, men jeg klarer ikke den sure
vinden. Til å med hunden nekta å gå i motvind i går, måtte bære han:p Heldigvis er han ikke så stor!
Nå har jeg akkurat svidd av godtefribonusen min:oops: Bakte gulrotkake til noe arrangemang i kveld, å måtte
seff lage noen få muffinser av restrøre. Kan jo ikke sende avgårde ei kake, uten å ha prøvesmakt først...
Til mitt forsvar så var det ny oppskrift jeg prøvde i dag:p
Hehe. Var den god da?
 
Måler du også? For det kan jo være målene blir mindre selv om du ikke nødvendigvis går ned i kg, hvis du trener?
Jeg måler i tillegg til vekt ja, men jeg har ingen plan på når og hvor ofte jeg måler. Det
blir litt i hytt å pine :)
 
Husk å levere vekt og poeng i dag, jenter! :)

Dårlig resultat av meg på begge deler, beklager. Formen har vært fryktelig dårlig denne uka.
 
Vi er åtte igjen på lag And. Det er Cosacita, AnnePanne, *josefine*, Havblå, LykkeT, Mariusmor, Camilla82 og Birdi (meg).
Vi åtte har gått ned 15,3 kg siden starten, dvs 2,5 %. Det er super innsats!!

Det er nå fremover det gjelder, så vi satser på at vi er kjernen som alltid rapporterer vekten, ikke sant? Er så surt å miste medlemmer når de ikke leverer vekt, da er det bedre å levere en oppgang, og heller være den som ryker om det fører til at laget taper. Jeg vet ikke hvor mange de andre lagene er, men de har jo også stadig mistet noen pga ikke levert vekt, og vi har vel bare tapt en gang?

Og gratulerer med minus 20 kg siden Mai Havblå! Er det 20 kg ned etter fødsel, eller er det fra "rett før fødsel"-vekten?
Veide meg en uke etter fødsel, de første 10 gikk av seg selv. Nå er jeg der jeg vær før svangerskap nr 3 men tenkte ta av de kg jeg lagt på meg etter første barnet.
 
Idag har ikke LykkeT, AnnePanne eller Mariusmor levert vekt. Mariusmor er på ferie og har ikke tilgang til vekt da, men mulig hun ryker for det. Håper ikke det da... Ellers var det dårlig innsats av meg denne uken med + 0,8 kg.. så det var litt tregt. Vi får bare krysse fingrene for at jeg får bli værende i gruppa. :)
 
Veide meg en uke etter fødsel, de første 10 gikk av seg selv. Nå er jeg der jeg vær før svangerskap nr 3 men tenkte ta av de kg jeg lagt på meg etter første barnet.
Så bra innsats! Jeg er også der jeg var før svangerskap 3, men har fremdeles 7 kg til før svangerskap 2 og 15 kg før svangerskap 1 igjen..
 
Back
Topp