Lørdag 18 oktober :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Hei hei :)

Idag sov jeg til kl 10 :D og trengte det! Var innom Liana 2 eller 3 ganger i natt, Emira 1 gang og ga smokk til Leoh 1 gang! Så sambo følte at jeg fortjente ekstra søvn mer enn han :p:D hehe..

Etterpå skal vi i selskap for meg og bestefaren min :) han fyller 86 idag:)


Jeg hadde litt problemer med appen
igår, så fikk ikke skrevet og takket for gratulasjonene jeg fikk i dagstråden igår! Appen slo seg av heletiden :p

Men tuuusen takk alle sammen!! Dere er såå skjønne:)

Hva gjør dere idag da? Alle friske nå? Ha en fin lørdag :D
 
Hei.
Så koselig med feiring. Hjemne igjen?
Vi har flytta idag... og jeg ligger rett ut på sofaen. .. syk.... feber og skjelver...
Stakkars K passer begge ungene og rydder...... :-(
 
God kveld :)

Aktiv lørdag på oss, jeg er helt sliten :p

Var på NRK Troms og så kråkeklubben live idag, det var morro.

Så har vi vært på visning i nabohuset til svigers og lagt inn bud. Nervepirrende!!! Er på langt nær klar til å få SÅ mye lån :confused: ...og så svært hus! Vi har ikke nok møbler :p

Kosa oss med pizza og Toy Story nå i ettermiddag, og lørdagsgodt såklart ;)

Hermine er blitt forkjøla igjen, så hoster fælt :(
 
Hei.
Så koselig med feiring. Hjemne igjen?
Vi har flytta idag... og jeg ligger rett ut på sofaen. .. syk.... feber og skjelver...
Stakkars K passer begge ungene og rydder...... :-(
God bedring! Typisk å bli syk midt i flytting :(

Bra barna er bedre da! Hjalp hostesafta?
 
God bedring! Typisk å bli syk midt i flytting :(

Bra barna er bedre da! Hjalp hostesafta?
Takk ♡
Ja skikkelig typisk. Er sjeldent sengeliggende, så måtte bli slik nå :-(

Nei. Hjelper egentlig ingenting.
Hvor lang tid skal det egentlig?
3 ganger igår, og samme idag :-(
 
God kveld :)

Aktiv lørdag på oss, jeg er helt sliten :p

Var på NRK Troms og så kråkeklubben live idag, det var morro.

Så har vi vært på visning i nabohuset til svigers og lagt inn bud. Nervepirrende!!! Er på langt nær klar til å få SÅ mye lån :confused: ...og så svært hus! Vi har ikke nok møbler :p

Kosa oss med pizza og Toy Story nå i ettermiddag, og lørdagsgodt såklart ;)

Hermine er blitt forkjøla igjen, så hoster fælt :(
Så spennende med visning.
Deilig med familien som nærmeste naboer :)

Gøy med kråka hehe.

God bedring til Hermine. .. Stakkars. .
Føler med dere :-( :-(
 
Takk ♡
Ja skikkelig typisk. Er sjeldent sengeliggende, så måtte bli slik nå :-(

Nei. Hjelper egentlig ingenting.
Hvor lang tid skal det egentlig?
3 ganger igår, og samme idag :-(
Den skal jo virke med en gang/etter en times tid. Dere bør nok oppsøke lege på nytt ja. Evt teste for kikhoste!
 
Så spennende med visning.
Deilig med familien som nærmeste naboer :)

Gøy med kråka hehe.

God bedring til Hermine. .. Stakkars. .
Føler med dere :-( :-(
Hun har heldigvis ikke hosta til oppkast enda! Hjelper godt med ventoline (astmamedisin).

Veldig spennende ja! Men det er skrekkelige boligpriser her så jeg har litt vondt i magen :p
 
Hun har heldigvis ikke hosta til oppkast enda! Hjelper godt med ventoline (astmamedisin).

Veldig spennende ja! Men det er skrekkelige boligpriser her så jeg har litt vondt i magen :p
Flott at hun ikke har spydd. Krysser fingrene :)

Er det dyrt? Sånn Oslo dyrt eller mer?
 
Hun har heldigvis ikke hosta til oppkast enda! Hjelper godt med ventoline (astmamedisin).

Veldig spennende ja! Men det er skrekkelige boligpriser her så jeg har litt vondt i magen :p
Flott at hun ikke har spydd. Krysser fingrene :)

Er det dyrt? Sånn Oslo dyrt eller mer?
 
Hei.
Så koselig med feiring. Hjemne igjen?
Vi har flytta idag... og jeg ligger rett ut på sofaen. .. syk.... feber og skjelver...
Stakkars K passer begge ungene og rydder...... :-(

Jepp jeg dro med jentene da..så ble sambo og Leoh igjen hjemme.. var der fra kl 17 til 19 :)

Uff stakkars deg, barna og K!! God bedring♡
 
God kveld :)

Aktiv lørdag på oss, jeg er helt sliten :p

Var på NRK Troms og så kråkeklubben live idag, det var morro.

Så har vi vært på visning i nabohuset til svigers og lagt inn bud. Nervepirrende!!! Er på langt nær klar til å få SÅ mye lån :confused: ...og så svært hus! Vi har ikke nok møbler :p

Kosa oss med pizza og Toy Story nå i ettermiddag, og lørdagsgodt såklart ;)

Hermine er blitt forkjøla igjen, så hoster fælt :(

Syns Hermine det var gøy med kråka da? :D ungene her har null interesse for det programmet :( litt synd, for dem kan lære så mye der!

SÅ spennede med hus og bud og hele pakka :D skulle ønske det var oss! Men vi får ikke noe :(

God bedring til Hermine!
 
Syns Hermine det var gøy med kråka da? :D ungene her har null interesse for det programmet :( litt synd, for dem kan lære så mye der!

SÅ spennede med hus og bud og hele pakka :D skulle ønske det var oss! Men vi får ikke noe :(

God bedring til Hermine!
Ja hun synes det er kjempemorro! Hun liker den kråka ;) Mye er nok litt for ansvaret enda, men hun liker sangene :)

Ja, det er spennende. Men er veldig engstelig også da, er veldig mye penger og veldig mye ansvar å eie en enebolig med utleie ;)
 
Ja hun synes det er kjempemorro! Hun liker den kråka ;) Mye er nok litt for ansvaret enda, men hun liker sangene :)

Ja, det er spennende. Men er veldig engstelig også da, er veldig mye penger og veldig mye ansvar å eie en enebolig med utleie ;)

Hehe så gøy :D ja det programmet er nok mer laget for Emira sin alder og oppover :) det måtte vel ha vært en rosa prinsesse-fugl om hun skulle likt den :p

Ja det er mye ansvar.. og at det koster så vi når vi skulle sette et busjett for å se om vi hadde råd til hus!
 
Hehe så gøy :D ja det programmet er nok mer laget for Emira sin alder og oppover :) det måtte vel ha vært en rosa prinsesse-fugl om hun skulle likt den :p

Ja det er mye ansvar.. det så vi når vi skulle sette et busjett for å se om vi hadde råd til hus!
Ikke bare økonomisk. Men vedlikehold, oppfølging mht fuktskader, renhold, leietakere etc etc så jeg er litt ambivalent ;)
 
Ikke bare økonomisk. Men vedlikehold, oppfølging mht fuktskader, renhold, leietakere etc etc så jeg er litt ambivalent ;)

Hehe ja jeg trykte på send litt for tidlig oppe :p

Når man har noen som i tillegg leier, så blir det jo mye mer ansvar ja.. er det noe galt for eks, så er det jo dere som må ordne det osv..
 
Hehe ja jeg trykte på send litt for tidlig oppe :p

Når man har noen som i tillegg leier, så blir det jo mye mer ansvar ja.. er det noe galt for eks, så er det jo dere som må ordne det osv..
Nettopp! Og jeg er litt bekymra for om vi har råd til alt vedlikehold, selv om mannen mener det skal gå bra :p
 
Nettopp! Og jeg er litt bekymra for om vi har råd til alt vedlikehold, selv om mannen mener det skal gå bra :p

Hehe har ikke mannen din stor peiling på økonomi og lignende da? :)
 
Back
Topp