Skravletråd for lag AND

Klarer dere å spise 3 måltid + 2 mellommåltid for dagen?
Forstår ikke hvordan jeg skal klare den utfordringen, kommer til
å føle meg stappa skal jeg spise så mye :p
Spiser pr i dag frokost, lunsj, middag og kveldsmat.
Første arbeidsdag etter ferien i morgen, så mulig det
øker sultfølelsen litt :)
 
Klarer dere å spise 3 måltid + 2 mellommåltid for dagen?
Forstår ikke hvordan jeg skal klare den utfordringen, kommer til
å føle meg stappa skal jeg spise så mye :p
Spiser pr i dag frokost, lunsj, middag og kveldsmat.
Første arbeidsdag etter ferien i morgen, så mulig det
øker sultfølelsen litt :)
Syns generelt sett det er litt rart å ha en utfordring der man må spise mer da intensjonen er å ta av noen kilo.. Fikk en godt tips her om å spise noen nøtter til mellommåltid, ingen som sier hvor store måltidene skal være.. 2-3 paranøtter holder godt til meg :)
 
Jeg klarer måltidene selv om jeg så mørkt på det. ;) Et mellommåltid kan jo være en banan osv. Blir ikke så mye mat om man tenker på det sånn.

Og det å spise ofte og lite øker vel forbrenningen?

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg klarer måltidene selv om jeg så mørkt på det. ;) Et mellommåltid kan jo være en banan osv. Blir ikke så mye mat om man tenker på det sånn.

Og det å spise ofte og lite øker vel forbrenningen?

Sent from my iPhone using BV Forum
Det med å spise ofte å lite gjelder kun hvis man spiser et kosthold basert på mye karbohydrater da de bidrar til blodsukkersvinginger.

"Det aller fleste som jobber med kosthold og helse, er enig i at blodsukkerbalanse er viktig og nødvendig. Derimot er det stor forskjell på hva man mener med et stabilt blodsukker. Spiser man mye karbohydrater i kostholdet, vil man få mer stabilt blodsukker gjennom å spise ofte og lite. Dette er også grunnen til at dette rådet ofte blir nevnt. Derimot vil ikke dette gi en optimal blodsukkerbalanse. Husk at alle fordøyelige karbohydrater etter hvert vil komme ut i blodbanen og bidra til blodsukkerøkning – uansett mengde og type."

Dette er hentet fra: http://lavkarboonline.no/hvordan-leve-lavkarbo/

Jeg som spist lavkarbo lenge kan enkelt spise 2 måltider om dagen med et lavt stabilt blodsukker uten lyst på ting eller sult. Men jeg mener også at den enkelte personen må avgjøre hva som passer best for en selv. For meg er lavkarbo fantastisk både hva gjelder helsegevinster (har utmerkte blodverdier og et veldig lavt blodtrykk og er veldig skjelden syk) og vekt. Har ikke kunnet spise lavkarbo da jeg var gravid grunnet ekstrem kvalme (måtte spise ofte og lite og mer karb)= vektoppgang. Nå rinner kg av meg igjen :p
 
Da er det veiing imorgen! Lykke til alle sammen! Her har jeg ekstremt lave forventninger da hele uka har gått til mye annet. Mister litt fokus når det er så mye å ordne og tenke på. Blir spennende imorgen.
 
Lykke til alle sammen! :)

For meg har det vært en veldig dårlig uke pga formen. Får ikke gjort knebøy engang... Jeg hadde planer om å få trent mye, men den gang ei. Snikveiet meg i dag. Not good...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er det veiing imorgen! Lykke til alle sammen! Her har jeg ekstremt lave forventninger da hele uka har gått til mye annet. Mister litt fokus når det er så mye å ordne og tenke på. Blir spennende imorgen.

Blir spennende å se hvordan denne uka har gått :)
Selv har jeg ikke de helt store forventningene til at vekta har krympa så veldig mye! Har hatt en god uke mat og treningsmessig, men føler det har gått litt trått i det siste Spent på resultatet etter veiing i morgen nå ja!
 
Flere enn meg som har hatt sinnsykt sykkersug denne uka? Hos meg har det vært ekstremt, og opptil flere ganger for dag. Som om sukkerabstinensene kom nå etter fire uker, liksom. :p

Jeg har vært flink å holde meg unna, da. :p Må trene opp viljestyrken. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då e resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sååå bra vi klarte oss ☺
Synd vi ble en mindre da!
Nå ser jeg fram til kosedag i morgen, popcorn og en liten bit walters mandler...nam nam
 
Oi
Har vi mistet så mange tidligere?
Har bare fått med meg BMC jeg, eller ivertfall som jeg kommer på i farten :) Nå må jeg bla meg tilbake i tråder å se!

Tror det er tre til sammen som ikke har levert vekt :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvilke planer har damene her for dagen og resten av helgen da?
Her er det husarbeid som står på tapetet i dag, innmari kjedlig, men veldig nødvenig:p
I morgen tror jeg vi satser på tur i bassenget eller kino☺
 
Back
Topp