Legging er en tålmodighetsprøve!!!!

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Minstemann er jo som en sprettball!! Så fort jeg legger ham ned setter han seg opp. Hvis jeg legger ham ned igjen spretter han rett opp. Hvis jeg ignorerer går det noen minutter og så begynner han å rope og vekke storebror. Vi holder på i tiiiimevis!!! Så sover han i 2-4 timer før han kan holde det gående i 2-3 timer til. Holder på å bli SPRØ!

(Han er 8 mnd, og jobber nå med fortennene oppe så han blir nok litt urolig av det også. Men fy f***...)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff.. Vi hadde en periode med roting ved legging (og litt på natta) da hun lærte seg å snu seg på magen. Nå er det heldigvis ikke like spennende lenger.. Regner med vi får en ny runde når hun lærer seg å sette seg opp og kanskje enda verre når hun reiser seg.

Håper det gir seg snart for dere. Forferdelig kjedelig når man går å gruer seg til leggetid fordi man vet at den tar evigheter!!
 
Akkurat det samme her! Er så utrolig umotiverende å ha det sånn hver kveld! Her styrer han med tenner akkurat nå, men legging har aldri vært en koselig ting ..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hatt litt problemer nå den siste uka men regner med det er fordi hu har bronkitt og er tett.. men gjør meg ikkje noe for hun vil bare ha masse kos :)
 
Well, interessant timing på det spørsmålet...:)

Begge ungene (og jeg) er nå sylte forkjøla så det blir ikke så mye søvn generelt. Men fram til nå har det vært greit nok å legge ham i én-to uker. Han har sovnet relativt fort, men har fortsatt med sine våkenperioder midt på natta (1-3 timer). Ikke gråting, styrer mest rundt i senga men må ha selskap ellers blir det bråk - noe som hadde vært helt i orden å høre på hadde det ikke vært for treåringen som deler rom med ham og helst skal sove litt.

Spør igjen om en måneds tid, håper på bedre tider da :D
 
Well, interessant timing på det spørsmålet...:)

Begge ungene (og jeg) er nå sylte forkjøla så det blir ikke så mye søvn generelt. Men fram til nå har det vært greit nok å legge ham i én-to uker. Han har sovnet relativt fort, men har fortsatt med sine våkenperioder midt på natta (1-3 timer). Ikke gråting, styrer mest rundt i senga men må ha selskap ellers blir det bråk - noe som hadde vært helt i orden å høre på hadde det ikke vært for treåringen som deler rom med ham og helst skal sove litt.

Spør igjen om en måneds tid, håper på bedre tider da :D
He he :D Da kommer jeg tilbake med spørsmålet mitt om en måned :p
 
Hva går det ut på?
Det kommer an på problemet man har. Hos oss gikk det på at han bare ville bli lagt av meg (grining, amming osv), og st han våknet hver time utover kvelden, helt til jeg la meg sammen med ham i vår seng. Psykologen gir råd etter hva man trenger, og hvor fort kan vil/orker å gå frem. Vår foreløpige løsning er å slutte og amme ved legging og sitte med ham til han sovnet. Dette er bare begynnelsen for oss.

Alle ting man prøver må man holde ut i minst syv dager. Psykologen advarte om at vi kunne forvente grining i tre timer første kvelden, så mindre og mindre. Vi har egentlig ikke hatt grining, problemet nå er at det er mest pop å bli lagt av pappa. Da sovner han med en gang. Litt mer sutring når jeg gjør det. Men vi kommer oss hvertfall til London om en måned (krysser fingrene!)
 
Back
Topp