15. Oktober

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Heihei...
Å være småbarnsforeldre er ikke så lett alltid. ... Mange tidlige morgener her i huset. Ca 5.30 hver dag.... :p

Vi har sovet godt i natt. Og var kun inne hos Mina en eller to ganger..

Vi skal hente en nydelig liten pus på søndag :) Det er en jente. Navnforslag mottas :-D
Hun er bare 12 uker :)

Hva skal dere idag? :)
 

Vedlegg

  • 1413345979509.jpg
    1413345979509.jpg
    48,6 KB · Visninger: 19
For en nydelig katt!! :)
Mine katter (som bor hos foreldrene mine) heter Muscat og Hermine :p

God natt her!
T i sengen med meg og så havna jeg med Lillebror på slutten av natta :)
Ingen fare at mannen er borte når jeg har så godt selskap på natten :-D
Følge til skolen straks, og så blir det buss til byen og barnetreffen. Hadde tenkt til å gå, men det øspøseregner!
 
Koselig mesd selskap når mannen ikke er der :-D
Får som regel en 3-åring i senga ila natten vi og hehe....

Fine navn :)

Kos dere på treffen.. Litt koselig med regn også :)

Mina med lua :) God og varm i bhg idag. .
 

Vedlegg

  • 1413354662899.jpg
    1413354662899.jpg
    86,9 KB · Visninger: 12
Så fint bilde av dere lennypenny:D♡ og en kjempe søt katt :D får håpe den ikle forsvinner også!! Hmm navneforslag.. jeg liker godt navnet som Tea har da, Muscat:) eller Missy for eks.. eller så hadde jeg et marsvin som het pepsi :p haha.. syns også sånne navn er morsomme :D også hatt en hund som het X :)


Kos dere på Barnetreffen idag, Fru H:D kjekt med godt selskap når mannen ikke er hjemme ;)
 
Endelig en god natt her! Tror faktisk ikke jeg har stått opp for å gå på do engang! Men litt usikker :p Leoh våkna 6:15 da! Så jeg tok han i senga vår, for orket ikke å stå opp..så lå vi bare å koste:rolleyes: han er en skikkelig kosegutt som kommer ofte for å gi en klem:rolleyes::D

Etterpå har jeg et møte med nav.. og ellers ikke noen andre planer utenom å handle og vaske/henge opp/brette klær!

Håper dere får en fin dag :)
 
Heihei...
Å være småbarnsforeldre er ikke så lett alltid. ... Mange tidlige morgener her i huset. Ca 5.30 hver dag.... :p

Vi har sovet godt i natt. Og var kun inne hos Mina en eller to ganger..

Vi skal hente en nydelig liten pus på søndag :) Det er en jente. Navnforslag mottas :-D
Hun er bare 12 uker :)

Hva skal dere idag? :)

Nei, det skal være sikkert og visst! Ikke alltid like blid mamma som må tidlig opp både natt og nesten morgen;):D
Deilig med en god natts søvn uten altfor mange oppvåkninger:)
Gratulerer så mye med ei nydelig lita pusefrøken:D<3 Våre heter Minka, Figgis og Fiona:) Her kommer noen få forslag: Chloè, Minnie, Nanna, Lilly, Fannie, Jessie, Blackie, Perle, Lady, Sammie:)
 
For en nydelig katt!! :)
Mine katter (som bor hos foreldrene mine) heter Muscat og Hermine :p

God natt her!
T i sengen med meg og så havna jeg med Lillebror på slutten av natta :)
Ingen fare at mannen er borte når jeg har så godt selskap på natten :-D
Følge til skolen straks, og så blir det buss til byen og barnetreffen. Hadde tenkt til å gå, men det øspøseregner!

Så godt med en god natt:)
Hehe, koselig og høre de små føttene komme tassende inn på natta:) Vi har faktisk aldri hatt unger som kommer inn i senga på natta annet enn Emmeth, synes det er så godt og ligge sammen med han:), så stas og kjøre buss:D Skjønner du ikke gidder og gå i striregnet;) Regner her og;)
Kos dere på barnetreffen<3
 
Endelig en god natt her! Tror faktisk ikke jeg har stått opp for å gå på do engang! Men litt usikker :p Leoh våkna 6:15 da! Så jeg tok han i senga vår, for orket ikke å stå opp..så lå vi bare å koste:rolleyes: han er en skikkelig kosegutt som kommer ofte for å gi en klem:rolleyes::D

Etterpå har jeg et møte med nav.. og ellers ikke noen andre planer utenom å handle og vaske/henge opp/brette klær!

Håper dere får en fin dag :)

Så herlig og se alle har hatt en god natts søvn i natt:)

Ååååh, er så godt og ligge i senga og kose under den varme dyna:):) Er så kaldt på soverommet vårt, så man har omtrent ikke lyst til og bevege en tå utafor dyna;) Herlig med en lite kosegutt<3

Håper det går fint med møte hos NAV senere idag:) Kose deg med klesbrettinga, handlinga og vaskingen:D;):p
 
Good morning, ladies:D

Emmeth sovna 22.15 og våkna igjen kl 1 og skulle sjekke om pappa var kommet trygt hjem, da mannen gikk in og ga han smokken var det nattinatt og gutten som til kl 7:) Deilig:)

Jeg har rydda kjøkkenet, støvsugd og mannen har lagt sammen klær;) Hundene har fått mat og er lufta noen ganger:) Ute regner det som bare det, så vi sitter trygt i sofaen, jeg med pcen og mannen ser på film:)* gotta love it*

Kl 14.00 har vi time på Ahus, så oppdaterer dere ikveld ang den kulen, tenker det bare er beinvev:)

Ha en flotters dag, jenter:)
 
Så herlig og se alle har hatt en god natts søvn i natt:)

Ååååh, er så godt og ligge i senga og kose under den varme dyna:):) Er så kaldt på soverommet vårt, så man har omtrent ikke lyst til og bevege en tå utafor dyna;) Herlig med en lite kosegutt<3

Håper det går fint med møte hos NAV senere idag:) Kose deg med klesbrettinga, handlinga og vaskingen:D;):p

Ja det er godt å faktisk ha et barn som ikke er helt turbo så fort han kommer opp i vår seng.. haha de andre har bare turna rundt :p men Leoh legger seg tett inntil meg og lager koselyder som "mmmmm" :D

Jeg syns det jammen er kaldt hos oss å..enda det ligger på 18 grader :p haha.. så har lite lyst til å stå opp!

Takk :) er bare et oppfølgnings møte siden jeg nå mottar dagpenger. Like kjedelig som resten av planene mine.. hahaha
 
Good morning, ladies:D

Emmeth sovna 22.15 og våkna igjen kl 1 og skulle sjekke om pappa var kommet trygt hjem, da mannen gikk in og ga han smokken var det nattinatt og gutten som til kl 7:) Deilig:)

Jeg har rydda kjøkkenet, støvsugd og mannen har lagt sammen klær;) Hundene har fått mat og er lufta noen ganger:) Ute regner det som bare det, så vi sitter trygt i sofaen, jeg med pcen og mannen ser på film:)* gotta love it*

Kl 14.00 har vi time på Ahus, så oppdaterer dere ikveld ang den kulen, tenker det bare er beinvev:)

Ha en flotters dag, jenter:)

Så bra at han også sov godt!:D det gjør underverker! ;)

Like greit å holde seg fast i sofan når det er sånt vær ute! Regn og kjølig her å.. så nå har jeg lagt vinterdresser i barnehagen tilfelle dem trenger :p har ikke sol vi nå vettu, så blir så kaldt og rått ;)

Lykke til på sykehuset idag!
 
Fikk vite at jeg blir tante til en gutt ( søsteren min har 2 jenter fra før) i slutten av mars. Så da blir det 4 tantebarnet :) :)

Nå har jeg tatt massasje å hilst på den 6 dager gamle babyen deres. Sååå søt da :)

Hva gjør dere på? :)
 
Så fint bilde av dere lennypenny:D♡ og en kjempe søt katt :D får håpe den ikle forsvinner også!! Hmm navneforslag.. jeg liker godt navnet som Tea har da, Muscat:) eller Missy for eks.. eller så hadde jeg et marsvin som het pepsi :p haha.. syns også sånne navn er morsomme :D også hatt en hund som het X :)


Kos dere på Barnetreffen idag, Fru H:D kjekt med godt selskap når mannen ikke er hjemme ;)
Takk :)

Mange spennende navn... Muscat var veldig morsomt. Og Mie hadde mange fine navn og :)
 
Good morning, ladies:D

Emmeth sovna 22.15 og våkna igjen kl 1 og skulle sjekke om pappa var kommet trygt hjem, da mannen gikk in og ga han smokken var det nattinatt og gutten som til kl 7:) Deilig:)

Jeg har rydda kjøkkenet, støvsugd og mannen har lagt sammen klær;) Hundene har fått mat og er lufta noen ganger:) Ute regner det som bare det, så vi sitter trygt i sofaen, jeg med pcen og mannen ser på film:)* gotta love it*

Kl 14.00 har vi time på Ahus, så oppdaterer dere ikveld ang den kulen, tenker det bare er beinvev:)

Ha en flotters dag, jenter:)
Uff.. så urolig stakkar.
Flink du har vært :) :)

Håper alt går fint i morgen :)
 
Nei, det skal være sikkert og visst! Ikke alltid like blid mamma som må tidlig opp både natt og nesten morgen;):D
Deilig med en god natts søvn uten altfor mange oppvåkninger:)
Gratulerer så mye med ei nydelig lita pusefrøken:D<3 Våre heter Minka, Figgis og Fiona:) Her kommer noen få forslag: Chloè, Minnie, Nanna, Lilly, Fannie, Jessie, Blackie, Perle, Lady, Sammie:)
Takk for mange forslag :-D

Takk blir spennende å se hvordan det går :)
Ja, deilig med en god natt søvn :)
 
Yellow!

Lang studieøkt til kl 17.30 idag. Fikk akkurat kommet oss inn døra før svigers kom å leverte Hermine hjem. Hun er fast hos de på onsdager. :)

Nå ligger vi i senga, hun er så utrygg om kveldene så er tilbake til at hun legges i min seng :p Menmen, er vel bare en periode.

Mannen og svigerfar skal i banken i morgen for å søke boliglån sammen. Det blir så spennende. Er så klar for ny barnehage og hus rett ved der mamma OG svigers bor ;)
 
Fikk vite at jeg blir tante til en gutt ( søsteren min har 2 jenter fra før) i slutten av mars. Så da blir det 4 tantebarnet :) :)

Nå har jeg tatt massasje å hilst på den 6 dager gamle babyen deres. Sååå søt da :)

Hva gjør dere på? :)

Oj Gratulerer :D det blir gøy med en ny i familien :D
 
Yellow!

Lang studieøkt til kl 17.30 idag. Fikk akkurat kommet oss inn døra før svigers kom å leverte Hermine hjem. Hun er fast hos de på onsdager. :)

Nå ligger vi i senga, hun er så utrygg om kveldene så er tilbake til at hun legges i min seng :p Menmen, er vel bare en periode.

Mannen og svigerfar skal i banken i morgen for å søke boliglån sammen. Det blir så spennende. Er så klar for ny barnehage og hus rett ved der mamma OG svigers bor ;)

Så spennede tider dere har i vente :D
 
Så spennede tider dere har i vente :D
Ja, det er jo det...men kjenner jeg oss rett så ender vi vel opp med å bli værende der vi bor nå denne gangen også :p

Men er seriøst lysten på barnehagebytte. Tror ikke H får opptimalt pedagogisk tilbud der hvor hun er nå. De gjør så lite med barna. Lite aktiviteter og lite turer...
 
Ja, det er jo det...men kjenner jeg oss rett så ender vi vel opp med å bli værende der vi bor nå denne gangen også :p

Men er seriøst lysten på barnehagebytte. Tror ikke H får opptimalt pedagogisk tilbud der hvor hun er nå. De gjør så lite med barna. Lite aktiviteter og lite turer...

Bare å kjøre på! Når vi skulle kjøpe leiligheten så fikk vi først avslag..men vi klagde på det, for vi hadde faktisk "rett" på det lånet.. og fikk det til slutt :)

Hmm..Skjønner du vil bytte da ja! Og Hermine som ligger et stykke foran gjennomsnittet med div ting, trenger jo også litt mer krevende aktiviteter enn flere andre på sammr alder ;)
 
Back
Topp