Mandag 13/10

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen :)
Dagen startet 05.45.. Og har vel heller ikke sovet noe særlig i natt.
Wael er syk.... igjen... med 39,5 i feber, vondt i halsen og sliten... håper det virkelig ikke er noe streptokokker dritt på gang!

M skal i bhg... Hun gleder seg :)

I morgen er det bursdagen til Wael (og Leoh), så håper han er bedre da :)

Hva skal dere idag jenter? :) :)
 
Stakkars W :(
Håper han blir fort bra igjen.
Grei natt her, jeg havnet i storsengen sammen meg Lillebror :p
Gutta sovnet jo tidlig i går, så de var i godt humør i dag :)
De er levert i barnehage og på skole og jeg er hjemme igjen og fyrer i ovnen. Må få lest litt i dag og forberede meg mot eksamen i det ene emnet jeg driver med nå!
Ha en fin dag :D
 
Hei hei :)
God bedring til Wael! Håper det "bare" er en forkjølelse da! Ja tenk imårra har dem bursdag:eek: husker for et år siden så sa du at du tror Leoh blir født "imårra, på bursdagen til Wael":D haha synsk du!!


Alltid deilig med uthvilte unger :D hvertfall om morgen ;) ha en fin lesedag Tea :) idag fikk jeg brukt lua til Liana å:D endelig kaldt nok:p


Her var natten et slit!! Leoh var våken i over 2 timer, og klikka så fort han ble lagt i senga si.. prøvde hundre ganger å kose/vugge han, prøvde også å ha han i vår seng, gi han flaske og også å overse han! Men endte med at han sovnet mellom oss heeeelt inntil meg!:rolleyes: håper virkelig ikke dette blir en vane..liker ikke å ha småbarn i senga! er så redd for at sambo skal klare å skade han i søvne:p hehe..

Er det noen her som har prøvd å lage glutenfri oreokake?? Ble den isåfall god?:)
 
Stakkars W :(
Håper han blir fort bra igjen.
Grei natt her, jeg havnet i storsengen sammen meg Lillebror :p
Gutta sovnet jo tidlig i går, så de var i godt humør i dag :)
De er levert i barnehage og på skole og jeg er hjemme igjen og fyrer i ovnen. Må få lest litt i dag og forberede meg mot eksamen i det ene emnet jeg driver med nå!
Ha en fin dag :D
Takk :)

Godt med uthvilte unger. Og fyring i ovnen :)
Lykke til med lesingen :)
 
Hei hei :)
God bedring til Wael! Håper det "bare" er en forkjølelse da! Ja tenk imårra har dem bursdag:eek: husker for et år siden så sa du at du tror Leoh blir født "imårra, på bursdagen til Wael":D haha synsk du!!


Alltid deilig med uthvilte unger :D hvertfall om morgen ;) ha en fin lesedag Tea :) idag fikk jeg brukt lua til Liana å:D endelig kaldt nok:p


Her var natten et slit!! Leoh var våken i over 2 timer, og klikka så fort han ble lagt i senga si.. prøvde hundre ganger å kose/vugge han, prøvde også å ha han i vår seng, gi han flaske og også å overse han! Men endte med at han sovnet mellom oss heeeelt inntil meg!:rolleyes: håper virkelig ikke dette blir en vane..liker ikke å ha småbarn i senga! er så redd for at sambo skal klare å skade han i søvne:p hehe..

Er det noen her som har prøvd å lage glutenfri oreokake?? Ble den isåfall god?:)
Takk, det håper jeg også :)
Han ville legge seg i senga.. Noe han aldri gjør.. Ikke noe hyggelig :-(

Ja, jeg følte på meg at det ble den 14 :-D Synsk hehe..

Er han syk og eller? Eller ville over til dere? Nei liker heller ikke å ha unger i senga, for vi blir sparka ihjel :p
 
Vært på butikken å kjøpt inn til sjokoladekaken jeg skal bake etterpå.. Håper W orker litt av det :)

Vi har spist grilla kylling fra butikken med fresh appelsinjuice. .. det var godt :)

Hva gjør dere på? :-D
 
Takk, det håper jeg også :)
Han ville legge seg i senga.. Noe han aldri gjør.. Ikke noe hyggelig :-(

Ja, jeg følte på meg at det ble den 14 :-D Synsk hehe..

Er han syk og eller? Eller ville over til dere? Nei liker heller ikke å ha unger i senga, for vi blir sparka ihjel :p

Stakkars lille-store gutten:( <3 ikke noe gøy når barna har det dårlig!

Hehe ja tror du er synsk :D

Nei har begynner å bli frisk nå, og var bare sånn at han våknet og ville opp :p ville vel helst sove i armene mine eller ved siden av meg, for han var rolig så fort vi tok han opp..
Jeg sover så dårlig med unger i senga! Ligger på vakt og tørr ikke å bevege meg i frykt for å vekke dem :p haha..
 
Stakkars lille-store gutten:( <3 ikke noe gøy når barna har det dårlig!

Hehe ja tror du er synsk :D

Nei har begynner å bli frisk nå, og var bare sånn at han våknet og ville opp :p ville vel helst sove i armene mine eller ved siden av meg, for han var rolig så fort vi tok han opp..
Jeg sover så dårlig med unger i senga! Ligger på vakt og tørr ikke å bevege meg i frykt for å vekke dem :p haha..
Ja ♡ synd på barn når de er synske. .

Flott han er bedre :) Ja, man er litt redd for å mose de :p Men underbevisstheten vet at det ligger en liten ved siden av meg ( min erfaring) :)

Er alle i bhg?
 
Stille her idag :p

Her står sjokoladekaken i ovnen. Tror den blir farlig god :-D :-D

Alle er nok opptatt med skole/jobb :)
 
Stille her idag :p

Her står sjokoladekaken i ovnen. Tror den blir farlig god :-D :-D

Alle er nok opptatt med skole/jobb :)
Jepp her er det jobb :)
Kommer sterkere tilbake!
Ha en fin ettermiddag.
 
Den ble veldig god og enkel.
Passer til i morgen :-D skal pyntes med lys også :) :)
 

Vedlegg

  • 1413212583568.jpg
    1413212583568.jpg
    146,5 KB · Visninger: 11
Ja ♡ synd på barn når de er synske. .

Flott han er bedre :) Ja, man er litt redd for å mose de :p Men underbevisstheten vet at det ligger en liten ved siden av meg ( min erfaring) :)

Er alle i bhg?

Hehe ja hos meg å ligger det i underbevisstheten.. men ikke hos sambo ;):p eller jeg stoler ikke på at det gjør det..haha..

Alle i bhg idag:) så fikk sløvet skikkelig:D
 
Hehe ja hos meg å ligger det i underbevisstheten.. men ikke hos sambo ;):p eller jeg stoler ikke på at det gjør det..haha..

Alle i bhg idag:) så fikk sløvet skikkelig:D
Ser den :-D
Hadde mer noia da jeg samsov med de.. ang meg selv.. men gikk fint :)

Deilig å få slappet av kan jeg tenke meg.. etter den slitsomme natten :-(
 
Wael har vært i bra form siden kl 14. Og feberen er kun på 38 nå. (Fikk paracet 13.45, da den tippet 39,5 og han var dårlig) ...
Ville dere sendt han i bhg i morgen, hvis han ikke har feber i morgen?
Han gleder seg så utrolig til bursdagen sin... :-( :-(
 
Hei hei!
Prøver å unngå BV nå når arbeidspresset er stort. Får jobbet best dersom jeg dropper unødvendig surfing på nett :p

I ettermiddag har vi kosa oss med knekkebrødbakst, lek og lesing :)

Skulle egentlig jobbet mer nå i kveld men kroppen er ikke helt samarbeidsvillig idag så skal heller fortsette å skrive jobbsøknader!
 
Wael har vært i bra form siden kl 14. Og feberen er kun på 38 nå. (Fikk paracet 13.45, da den tippet 39,5 og han var dårlig) ...
Ville dere sendt han i bhg i morgen, hvis han ikke har feber i morgen?
Han gleder seg så utrolig til bursdagen sin... :-( :-(
...regelen er vel at de skal ha vært feberfri i ett døgn før de kan gå i bhg med hensyn til smitte...

Feirer de ikke bursdagen en annen dag dersom han er syk på selve dagen? Det gjør de her ;)

God bedring!
 
Back
Topp