God søndag 12. oktober

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp!
Jeg fikk sove litt lenger i dag, men sov ikke altfor lenge for å få tid med hele familien før mannen reiser igjen =)
Vi spiste en god sen frokost sammen, og så måtte mannen reise for å bytte dekk på bilen. T ville være med han, så da trillet jeg Lillebror slik at han fikk sovnet i vogna.
Så nå er det litt klesbretting og sofa på meg :D
Senere skal vi kjøre mannen til toget og kanskje innom et vennepar med barn i ettermiddag :)
 
Deilig med en rolig morgen og sen frokost hele familien :)
Synd han må dra. Hvor lenge blir han borte?
 
Vi er på vei hjem igjen... er hjemme om 1 times tid.
Regn og grått her idag... Tung i hodet.....
Hva skal dere?
Bilder fra igår :
Wael passer så utrolig på Mina. Leier hun hele tiden og sier : pass deg, det er farlig.. osv hehe...
Søte på tur :)
 

Vedlegg

  • 1413115244059.jpg
    1413115244059.jpg
    112,6 KB · Visninger: 13
  • 1413115268743.jpg
    1413115268743.jpg
    95,7 KB · Visninger: 12
Så søte barn :D
 
Hallo :)
Grei natt her, men Hermine hosta og hosta så hun fant ikke roen. Oppdaga så at hun var iiiiiskald stakkar, tross ullpysj, sovepose og dyne. :oops: Så vi tok henne mellom oss i senga, jeg fikk varma henne opp og da slutta hun å hoste :) Så sov vi til 07.30!

Idag har jeg vaska vinterdyner og skal trekke på, tydelig for kaldt med sommerdyne når det er -3 på natta :p

I formiddag gikk vi på tur i skogen. Jeg fikk jobba litt mens Hermine sov og så har vi malt før middag. Svinekoteletter med grønnsaksblanding og brun saus til middag :)

Hermine bada en hel time i ettermiddag, stas å få bade så lenge man vil!

Nå er det popcorn, klementin og puffs med kanel til barne-tv :) ...jeg nyter en kopp jule-te :p
 
Hei og hopp!
Jeg fikk sove litt lenger i dag, men sov ikke altfor lenge for å få tid med hele familien før mannen reiser igjen =)
Vi spiste en god sen frokost sammen, og så måtte mannen reise for å bytte dekk på bilen. T ville være med han, så da trillet jeg Lillebror slik at han fikk sovnet i vogna.
Så nå er det litt klesbretting og sofa på meg :D
Senere skal vi kjøre mannen til toget og kanskje innom et vennepar med barn i ettermiddag :)
Mannen tok dekkbytte i går, og bra var det for det ligger frost på veien hele dagen der sola ikke skinner!
 
Vi er på vei hjem igjen... er hjemme om 1 times tid.
Regn og grått her idag... Tung i hodet.....
Hva skal dere?
Bilder fra igår :
Wael passer så utrolig på Mina. Leier hun hele tiden og sier : pass deg, det er farlig.. osv hehe...
Søte på tur :)
Så søte barn :)
 
Mannen tok dekkbytte i går, og bra var det for det ligger frost på veien hele dagen der sola ikke skinner!
Ja, jeg synes det var greit at han gjorde det nå før han dro igjen.
Usikker på om det har vært frost på natta her enda, men det kommer jammen meg fort.
Og T skal i en bursdag på onsdag og bursdagsbarnet bort endel høyere enn vi gjør, så da er det greit å vite at bilen kan brukes :D
 
Både jeg og ungene har vært slitne i dag, og T ba om å få legge seg på vei hjem fra å ha kjørt pappaen på toget kl 16 :p
Det ble ikke vennebesøk på oss i dag, og det var nok like greit.
Begge ungene sover nå før kl 19!!
Usikker på hva jeg skal nå :p
Litt rastløs og litt lysten på å ikke gjøre noen ting.
I morgen skal jeg på senvakt og det trengs å pakke til barnehage, skole og overnatting for ungenes del siden jeg jobber sent. :)
 
Ja, jeg synes det var greit at han gjorde det nå før han dro igjen.
Usikker på om det har vært frost på natta her enda, men det kommer jammen meg fort.
Og T skal i en bursdag på onsdag og bursdagsbarnet bort endel høyere enn vi gjør, så da er det greit å vite at bilen kan brukes :D
Det var helt frosent på skogbunnen idag så tydelig at det har vært veldig kaldt på natta. Tinte ikke opp iløpet av dagen heller tross sol :eek: Ikke mye til temperatur å skryte av med andre ord :p

Glad vi får bytta dyner! Bare jeg får våre tørr før leggetid nå :p
 
Både jeg og ungene har vært slitne i dag, og T ba om å få legge seg på vei hjem fra å ha kjørt pappaen på toget kl 16 :p
Det ble ikke vennebesøk på oss i dag, og det var nok like greit.
Begge ungene sover nå før kl 19!!
Usikker på hva jeg skal nå :p
Litt rastløs og litt lysten på å ikke gjøre noen ting.
I morgen skal jeg på senvakt og det trengs å pakke til barnehage, skole og overnatting for ungenes del siden jeg jobber sent. :)
Kjente selv idag at det var utrolig deilig med en hel dag hjemme med bare oss. Vært veldig mye farting og besøk i det siste :p

Har mest lyst til å gjøre ingenting selv nå i kveld men må gjøre ferdig jobbsøknader og klargjøre til ny uke!
 
Kjente selv idag at det var utrolig deilig med en hel dag hjemme med bare oss. Vært veldig mye farting og besøk i det siste :p

Har mest lyst til å gjøre ingenting selv nå i kveld men må gjøre ferdig jobbsøknader og klargjøre til ny uke!
Det meste jeg burde gjøre i dag kan gjøres i morgen, det tar ikke så lang tid heldigvis.
Jeg begynte å ommøblere nå :eek:
 
Det meste jeg burde gjøre i dag kan gjøres i morgen, det tar ikke så lang tid heldigvis.
Jeg begynte å ommøblere nå :eek:
Ja jeg skjønte det :p

Mandagsmorgenen blir så mye mer harmonisk dersom alt er klart idag :p
 
Ja jeg skjønte det :p

Mandagsmorgenen blir så mye mer harmonisk dersom alt er klart idag :p
Ja jeg tenkte mest på det som må klargjøres fordi guttene må bort i morgen =)
Litt annet bør jeg aller helst ordne i kveld ja
 
Ja jeg tenkte mest på det som må klargjøres fordi guttene må bort i morgen =)
Litt annet bør jeg aller helst ordne i kveld ja
Er så mye greier som må med på mandagene med klær og sko til bhg etc. Må bare hive meg rundt..om den ungen kan se til å sovne så jeg kan forlate rommet :p
 
Er så mye greier som må med på mandagene med klær og sko til bhg etc. Må bare hive meg rundt..om den ungen kan se til å sovne så jeg kan forlate rommet :p
Ja, du kan tenke deg hvordan det blit med to unger da, som skal hvert sitt sted
:happy093
 
Back
Topp