Skravle tråd for lag Svane

Resultatet er ute..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Raskt jobbet:)
Vi kom heldigvis ikke sist denne uka;)

Takk :) nei, ser alle lagene ikke hadde gjort det noe bra denne uka. Kanskje høstferien har gjort sitt til det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk :) nei, ser alle lagene ikke hadde gjort det noe bra denne uka. Kanskje høstferien har gjort sitt til det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det ser sånn ut. Måtte snike litt før resultatet kom:p
Noen er jo gravid også, og da er det jo naturlig at det kommer oppgang etter hvert også:)
 
Ja, det ser sånn ut. Måtte snike litt før resultatet kom:p
Noen er jo gravid også, og da er det jo naturlig at det kommer oppgang etter hvert også:)

Ja, heilt klart at det blir naturlig da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har dere kommet i gang med ny utfordring? :)
Satser på et godt resultat denne uka, det er på tide:D
 
Jeg går for gull denne uken selv om søndagen ble laber mtp trening og tre selskap der det ble servert kake, tar det igjen nå :)
 
Her har jeg dårlig uke! Ligger med bihulebetennelse og skikkelig vondt i hode så trening har vært uaktuelt de siste dagene. Håper virkelig det verste har gitt seg til i morgen. Gidder ikke være syk :(
 
Klar for veiedag i morgen folkens? :)
 
Klar for veiedag i morgen folkens? :)

Eg ryke nok i måren. Gått på en kjempe smell i dag. Var på stort middagsbesøk med gele :( :( angrer sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg ryke nok i måren. Gått på en kjempe smell i dag. Var på stort middagsbesøk med gele :( :( angrer sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, det vil vi ikke ha noe av. Vi skal ikke havne sist. Håper du er med oss videre framover. Vi håper på et bra resultat i morgen:)
 
Nei, det vil vi ikke ha noe av. Vi skal ikke havne sist. Håper du er med oss videre framover. Vi håper på et bra resultat i morgen:)

Heie på dåke :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husk registrering av poeng i utfordringen. Alle poeng hjelper oss på vei mot toppen;)
 
Endelig ble det nedgang igjen:)
Håper det går bra med resten også :)
 
Beklager jenter. Skjønner ikke kan som skjer om dagen her :( bare oppgang. E nok min tur og ryka ut i dag ja.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skjønner ingenting... Opp 1,8 kg :-O venter mensen om 2 dager, må være en sammenheng.. Jeg har spist moderat og sunt så det er urettferdig :-(
 
Back
Topp