Skravle tråd for lag Svane

Tro det eller ei men jeg er fortsatt ikke frisk!!! Tror jeg aldri har vært syk så lenge før! Huff...
Føltes bra på søndag for hadde plutselig masse energi! Men begynner å tro det bare var det kurset som ga meg en boost! :)
Lukt og smaksansene har vært borte siden tors/fred. Likevel har jeg ingen lyst på sunn mat...har ikke noe ork og krefter, og er rett og slett dritt lei!!!! :( :( dagens syting fra meg

Å neeei :( no må du bli frisk snart. Syns det henger alt for lenge i her. Fortsatt god bedring ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med dere? :)
 
Da har jeg meldt inn ukens utfordring! Går inn i en grusom "slankehelg" tre dager i strekk med bursdagsfeiring hvordan skal det gå!!!
 
Jeg vurderer å trekke meg jeg...
Har null fokus på slankekrigen overhode :(
I dag slo bihulebetennelsen og feber inn for fullt... Blæææh :( :(
 
Jeg vurderer å trekke meg jeg...
Har null fokus på slankekrigen overhode :(
I dag slo bihulebetennelsen og feber inn for fullt... Blæææh :( :(

Off :( så kjedelig :( no har vi no virkelig hatt nok sykdom. Klem til deg ❤️ håper du ombestemmer deg og vil bli med oss litt til. Kanskje vi plutselig får full motivasjon neste uke eller uka etter. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Off :( så kjedelig :( no har vi no virkelig hatt nok sykdom. Klem til deg ❤️ håper du ombestemmer deg og vil bli med oss litt til. Kanskje vi plutselig får full motivasjon neste uke eller uka etter. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk <3 Jeg legger inn vekt så får det gå som det går.
Håper virkelig det her gir seg snart så jeg får litt motivasjon!!! Klarer ikke planken en gang nå :(
 
Jeg vurderer å trekke meg jeg...
Har null fokus på slankekrigen overhode :(
I dag slo bihulebetennelsen og feber inn for fullt... Blæææh :( :(
Huff, det var kjedelig å høre:(
Har vært veldig mye sykdom i det siste. Håper du snart blir bra og får tilbake motivasjonen igjen. Masse god bedring:)
 
Takk <3 Jeg legger inn vekt så får det gå som det går.
Håper virkelig det her gir seg snart så jeg får litt motivasjon!!! Klarer ikke planken en gang nå :(

Ja, det e bedre det og så ha mulighet til å være med på wildcardet. At en ikkje plutselig angrer seg om en uke eller to :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det e bedre det og så ha mulighet til å være med på wildcardet. At en ikkje plutselig angrer seg om en uke eller to :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi leverer fortsatt vekt i veietråden? Mulig jeg ser dårlig, men det ikke mange som har levert vekt :eek:
 
Vi leverer fortsatt vekt i veietråden? Mulig jeg ser dårlig, men det ikke mange som har levert vekt :eek:

Det e rett :/ håper alle får levert. Eg skal ligge inn straks. Har gått i ett i dag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det e rett :/ håper alle får levert. Eg skal ligge inn straks. Har gått i ett i dag.


Sent from my iPhone using BV Forum
Okei, håper virkelig flere leverer:/
Skal få lagt inn jeg også. Om vi kommer sist i dag så må jeg nok satse på wildcard. Veldig dårlig uke her:/
 
Okei, håper virkelig flere leverer:/
Skal få lagt inn jeg også. Om vi kommer sist i dag så må jeg nok satse på wildcard. Veldig dårlig uke her:/

Håper vi overlever da :/ har rekna på utfordringen no. Skal straks inn å levere. Håper andre gjør det og.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Okei, håper virkelig flere leverer:/
Skal få lagt inn jeg også. Om vi kommer sist i dag så må jeg nok satse på wildcard. Veldig dårlig uke her:/

Mangler jo vekt fra deg også?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mangler jo vekt fra deg også?


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, jeg vet. Har hatt så dårlig uke at jeg har drøyd lengst mulig med å legge ut. Skal gjøre det nå slik at jeg ikke glemmer det:)
 
Ja, jeg vet. Har hatt så dårlig uke at jeg har drøyd lengst mulig med å legge ut. Skal gjøre det nå slik at jeg ikke glemmer det:)

Ja, må ikkje glemme det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, må ikkje glemme det.


Sent from my iPhone using BV Forum
Var ute en tur og hadde ikke med mobil. Har registrert nå :)
Tror egentlig det skal mye til for at jeg glemmer det, tross dårlig resultat denne uka ;)
 
Var ute en tur og hadde ikke med mobil. Har registrert nå :)
Tror egentlig det skal mye til for at jeg glemmer det, tross dårlig resultat denne uka ;)

Ja, eg skjønner ikkje at det går ann å glemme det :p bra du har fått registrert. Så krysser vi fingra for at vi klarer oss gjennom.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, eg skjønner ikkje at det går ann å glemme det :p bra du har fått registrert. Så krysser vi fingra for at vi klarer oss gjennom.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, krysser alt som krysses kan. Vil gjerne holde på en stund til. Neste uke er det vanlig uke igjen:)
 
Ja, krysser alt som krysses kan. Vil gjerne holde på en stund til. Neste uke er det vanlig uke igjen:)

Mhm. Krysse fingra for at de to andre leverer vekt da. Og en god vekt. Så vi forhøyer totalen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp