Torsdag 9/10:)

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Good morning, girls:)
Jeg har gitt dere en laaaaang forklaring på hvorfor alt har vært stilt fra meg i det siste inne på secret, på tråden dere oppretta:) Dere er en gjeng med go`inger*smask*

Idag er det grått og regn som bare det, kjedelig vær med andre ord;) Koselig og kunne sitte inne og se på fuglene gjennom vinduet med en god kopp te i hånda:) Nå skal Rosie(valpen) ha mat og luftes litt også er det sofakos som står på menyen helt inntil kl 13, så begynner jeg med dagen middag:) Synes det er litt kaldt, så må vel fyre opp i ovn og;) Ende kan du og gjøre det, Tea:D<3

Hva står på agendaen deres idag? Har alle sovet godt i natt?:)

Ønsker alle en super lille lørdag:D
 
Hei og hå!
T gikk alene til skolen i dag også, det har gått superbra disse to dagene :)
Lillebror er også levert, og nå skal jeg ferdigstille en oppgave før jeg kanskje skal dra helt alene i svømmehallen! Vi har fortsatt ubrukte klippekort liggende. Senere skal jeg besøke ei venninne som har vært innlagt på sykehus i lang tid :(
Jeg har ikke fått snakket skikkelig med henne og hørt hva som skjer, så det skal bli godt å få snakket med henne.
:)
 
Good morning, girls:)
Jeg har gitt dere en laaaaang forklaring på hvorfor alt har vært stilt fra meg i det siste inne på secret, på tråden dere oppretta:) Dere er en gjeng med go`inger*smask*

Idag er det grått og regn som bare det, kjedelig vær med andre ord;) Koselig og kunne sitte inne og se på fuglene gjennom vinduet med en god kopp te i hånda:) Nå skal Rosie(valpen) ha mat og luftes litt også er det sofakos som står på menyen helt inntil kl 13, så begynner jeg med dagen middag:) Synes det er litt kaldt, så må vel fyre opp i ovn og;) Ende kan du og gjøre det, Tea:D<3

Hva står på agendaen deres idag? Har alle sovet godt i natt?:)

Ønsker alle en super lille lørdag:D
Godt å høre fra deg igjen, M!
Nyt sofakosen og vedfyringa.:)
 
Good morning, girls:)
Jeg har gitt dere en laaaaang forklaring på hvorfor alt har vært stilt fra meg i det siste inne på secret, på tråden dere oppretta:) Dere er en gjeng med go`inger*smask*

Idag er det grått og regn som bare det, kjedelig vær med andre ord;) Koselig og kunne sitte inne og se på fuglene gjennom vinduet med en god kopp te i hånda:) Nå skal Rosie(valpen) ha mat og luftes litt også er det sofakos som står på menyen helt inntil kl 13, så begynner jeg med dagen middag:) Synes det er litt kaldt, så må vel fyre opp i ovn og;) Ende kan du og gjøre det, Tea:D<3

Hva står på agendaen deres idag? Har alle sovet godt i natt?:)

Ønsker alle en super lille lørdag:D

Koselig at du tok deg tid midt oppi alt til å stikke innom :D hvordan er det med en hund til? Liker Selma og barna hun? :) fyrer jeg å nå :)

Du bør få deg snapchat du også, så er det lettere å holde litt kontakt og sende bilder til hverandre :D;)
 
Hei og hå!
T gikk alene til skolen i dag også, det har gått superbra disse to dagene :)
Lillebror er også levert, og nå skal jeg ferdigstille en oppgave før jeg kanskje skal dra helt alene i svømmehallen! Vi har fortsatt ubrukte klippekort liggende. Senere skal jeg besøke ei venninne som har vært innlagt på sykehus i lang tid :(
Jeg har ikke fått snakket skikkelig med henne og hørt hva som skjer, så det skal bli godt å få snakket med henne.
:)

Så flink stor gutt du har da :D og ikke minst tøff;) ha det fint på besøk! Sikkert godt å se hun igjen og få snakket ordentlig :)
 
Morn!
Jeg fikk sove til 09.45 i dag, så nå er jeg kjempeblid.:D

Dagens forelesning begynner 12.30, så da får jeg prøve å lese litt frem til da.

Ha en fin dag!
 
Hellu!

Ikke så veldig god natt for min del.. Leoh har hosta mye og noen ganger småvåkner han av det! Også våkna han av et hosteanfall før halv 6 idag. og selvfølgelig gikk sambo på do, og da tror jo Leoh det er på tide å stå opp! Så sambo leverte jentene i bhg, og jeg lot Leoh få sove dubb hjemme :) ble en tidlig dubb på han, så da var det ikke noen vits i å levere han i bhg heller ;)

Ellers har jeg ikke fått gjort så mye enda :p ryddet litt å sånt!

Ha en god dag dere :)
 
Morn!
Jeg fikk sove til 09.45 i dag, så nå er jeg kjempeblid.:D

Dagens forelesning begynner 12.30, så da får jeg prøve å lese litt frem til da.

Ha en fin dag!

Det hørtes digg ut :D hehe.. ha en fin forelesnings-dag!
 
Hellu!

Ikke så veldig god natt for min del.. Leoh har hosta mye og noen ganger småvåkner han av det! Også våkna han av et hosteanfall før halv 6 idag. og selvfølgelig gikk sambo på do, og da tror jo Leoh det er på tide å stå opp! Så sambo leverte jentene i bhg, og jeg lot Leoh få sove dubb hjemme :) ble en tidlig dubb på han, så da var det ikke noen vits i å levere han i bhg heller ;)

Ellers har jeg ikke fått gjort så mye enda :p ryddet litt å sånt!

Ha en god dag dere :)
Helt sikkert veldig godt for han å være hjemme når han tydelig ikke er i form :)
Flink du er som rydder!
 
Morn!
Jeg fikk sove til 09.45 i dag, så nå er jeg kjempeblid.:D

Dagens forelesning begynner 12.30, så da får jeg prøve å lese litt frem til da.

Ha en fin dag!
Deilig å sove så lenge da!!!
 
Så flink stor gutt du har da :D og ikke minst tøff;) ha det fint på besøk! Sikkert godt å se hun igjen og få snakket ordentlig :)
Ble ingen svømming, det åpner ikke før kl 13...
Ja, det blir veldig bra å få besøkt henne!
 
Heisann
Vaskehjelp her i dag, det er utroooolig godt, for har ikke overskuddet.
Blir en tur ned til byen, og en tur hos nøstebarn hvis jeg orker, tenkte på ulltøffiser og lue.
 
Last edited:
Helt sikkert veldig godt for han å være hjemme når han tydelig ikke er i form :)
Flink du er som rydder!

Ja han trenger en rolig dag hjemme idag :) formen hans er fin ellers da.. har sov i litt over 2 timer, så han fikk ladet skikkelig ut :D
 
Hallo hallo!

Vi har vært på barnepoliklinikken idag og fått oppfølging på melkeintolleransen.

Hermine var idag 90.5cm og 12.4kg :D Ikke rart alle klærne i 86 plutselig var for små, hun har strekt seg 4.5cm i sommer :eek: :p

Ellers så fikk vi en utrolig grundig undersøkelse av en veldig flink medisinstudent. Er så fornøyd. Hermine storkosa seg og var velvillig til alt han skulle gjøre :p

De orket ikke å ta noen blodprøver, for hun har ingen tegn til allergi (eksem, hevelser etc) kun klassiske intolleransetegn. Men vi kan fortsette å gi det hun ser ut til å tåle og droppe det hun blir dårlig av. Kan også slutte med Nutramigen og gå over på kun havremelk siden hun spiser ost og yoghurt, da det er gode kalsiumkilder :) Så det er veldig deilig å kunne droppe den pulvermelka.

Nå sover Hermine en sein formiddagslur etter at vi har vært på vitenskapssenteret hele formiddagen. Og i ettermiddag skal jeg og småsøstrene mine på shopping. Må jo kjøpe endel nye tights til den lange jenta mi :p :)
 
Hei og hå!
T gikk alene til skolen i dag også, det har gått superbra disse to dagene :)
Lillebror er også levert, og nå skal jeg ferdigstille en oppgave før jeg kanskje skal dra helt alene i svømmehallen! Vi har fortsatt ubrukte klippekort liggende. Senere skal jeg besøke ei venninne som har vært innlagt på sykehus i lang tid :(
Jeg har ikke fått snakket skikkelig med henne og hørt hva som skjer, så det skal bli godt å få snakket med henne.
:)
Så flink han er å gå alene :)
 
Good morning, girls:)
Jeg har gitt dere en laaaaang forklaring på hvorfor alt har vært stilt fra meg i det siste inne på secret, på tråden dere oppretta:) Dere er en gjeng med go`inger*smask*

Idag er det grått og regn som bare det, kjedelig vær med andre ord;) Koselig og kunne sitte inne og se på fuglene gjennom vinduet med en god kopp te i hånda:) Nå skal Rosie(valpen) ha mat og luftes litt også er det sofakos som står på menyen helt inntil kl 13, så begynner jeg med dagen middag:) Synes det er litt kaldt, så må vel fyre opp i ovn og;) Ende kan du og gjøre det, Tea:D<3

Hva står på agendaen deres idag? Har alle sovet godt i natt?:)

Ønsker alle en super lille lørdag:D
Kos deg med rolige formiddager når du har muligheten. Vel undt ;)
 
Heisann
Vaskehjelp her i dag, det er utroooolig godt, for har ikke overskuddet.
Blir en tur ned til byen, og en tur hos nøstebarn hvis jeg orker, tenkte på ulltøffiser og lue.
Heldige du som har vaskehjelp!

Det er drømmen her også når vi får stort hus...og god råd :p
 
Heldige du som har vaskehjelp!

Det er drømmen her også når vi får stort hus...og god råd :p
Ja deilig, det er bare av og til da, hun vasker ikke fast :)
 
Alt for mye fint på nøstebarn, det ble noe på begge :)
 
Heisann
Vaskehjelp her i dag, det er utroooolig godt, for har ikke overskuddet.
Blir en tur ned til byen, og en tur hos nøstebarn hvis jeg orker, tenkte på ulltøffiser og lue.

Så godt med vaskehjelp :D skulle gjerne hatt det jeg å ;)
 
Back
Topp