Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir definitivt derfra om jeg ikke mottar noe fra finn-damaSikkert svindel
Jeg skal selv bestille babynest, men fra lilleverden.no! Sjekk det ut![]()
Håper du får babynestet ditt i morgen!Nå fikk jeg faktisk melding fra henne. Og jeg kan komme personlig å hente det hos henne på Fredag, så kanskje det ikke er en svindel allikevel, men den er blitt borte/forsinket med posten?
Det håper jeg også. Skal kjøre hjem til henne og hente det i morgen formiddag. Evt. oppdatering og bilde følger daHåper du får babynestet ditt i morgen!![]()

Så fint det varDa har jeg fått hentet det, og jeg er superfornøyd
Man kan jo vanskelig bedømme en person ut fra bare et førsteinntrykk, men mitt førsteinntrykk av henne er at hun så ut til å være en ordentlig og ryddig dame. Min magefølelse sier at det med posten er en misforståelse/forsinkelse fra postens side. Posten opererer jo slik at selv om man er omtrent naboer, så må den av og til via en sentral i oslo eller lignende. vet et par ganger jeg har bestilt noe fra vestfold, så har det først blitt sendt til tyskland, for så å komme tilbake til norgemerkelige greier
![]()
Men jeg vil iallefall anbefale "Finn-dama". Dessuten er hun billig i motsetning til mange andre jeg har sett som ligger på 6-800,- Hun tar bare 400,- og jeg fikk som sagt mulighet å hente det selv hjemme hos henne![]()
Vis vedlegget 81184
Så bra du fikk ditt!Da har jeg fått hentet det, og jeg er superfornøyd
Man kan jo vanskelig bedømme en person ut fra bare et førsteinntrykk, men mitt førsteinntrykk av henne er at hun så ut til å være en ordentlig og ryddig dame. Min magefølelse sier at det med posten er en misforståelse/forsinkelse fra postens side. Posten opererer jo slik at selv om man er omtrent naboer, så må den av og til via en sentral i oslo eller lignende. vet et par ganger jeg har bestilt noe fra vestfold, så har det først blitt sendt til tyskland, for så å komme tilbake til norgemerkelige greier
Men jeg vil iallefall anbefale "Finn-dama". Dessuten er hun billig i motsetning til mange andre jeg har sett som ligger på 6-800,- Hun tar bare 400,- og jeg fikk som sagt mulighet å hente det selv hjemme hos henne
Vis vedlegget 81184