Babynest

Har også bestilt fra henne... hae ventet lenge nå, hun lovet det skulle bli sendt igår eller idag tidlig, skulle få sporingsnr, men ikke hørt noe... har heldigvis ikke overført noen penger enda!!

hmmm, jeg bor også i nærheten og venter på et som hun lager til meg. Men jeg har sagt at jeg skal hente det hos henne personlig når det er ferdig. Er ikke ferdig enda. Så har heldigvis ikke betalt noe, og betaler heller ingenting før jeg får det i handa. Men da jeg bestilte var det for 600,- og ser nå at hun selger de for 400,- ... Merkelig. Takk for advarselen :)

Så forresten at annonsen nå var deaktivert... Æsj, da må jeg finne noen nye til å lage et, Det var kjedelig, og nå er det ikke så lang tid igjen heller :( De blå uglene var jo så fine....

Nå fikk jeg faktisk melding fra henne. Og jeg kan komme personlig å hente det hos henne på Fredag, så kanskje det ikke er en svindel allikevel, men den er blitt borte/forsinket med posten?

Jeg fikk også tilbud om å møte henne et sted og hente det personlig. Jeg er litt usikker på hva slags post hun sender med, men det må være tidenes tregeste hvert fall, for ingenting er kommet ennå :/.

Nå fikk jeg faktisk melding fra henne. Og jeg kan komme personlig å hente det hos henne på Fredag, så kanskje det ikke er en svindel allikevel, men den er blitt borte/forsinket med posten?
Håper du får babynestet ditt i morgen! :)

Håper du får babynestet ditt i morgen! :)
Det håper jeg også. Skal kjøre hjem til henne og hente det i morgen formiddag. Evt. oppdatering og bilde følger da :D

Da har jeg fått hentet det, og jeg er superfornøyd :D
Man kan jo vanskelig bedømme en person ut fra bare et førsteinntrykk, men mitt førsteinntrykk av henne er at hun så ut til å være en ordentlig og ryddig dame. Min magefølelse sier at det med posten er en misforståelse/forsinkelse fra postens side. Posten opererer jo slik at selv om man er omtrent naboer, så må den av og til via en sentral i oslo eller lignende. vet et par ganger jeg har bestilt noe fra vestfold, så har det først blitt sendt til tyskland, for så å komme tilbake til norge :p merkelige greier :)

Men jeg vil iallefall anbefale "Finn-dama". Dessuten er hun billig i motsetning til mange andre jeg har sett som ligger på 6-800,- Hun tar bare 400,- og jeg fikk som sagt mulighet å hente det selv hjemme hos henne :)
babynest hentet.jpg

Man kan jo vanskelig bedømme en person ut fra bare et førsteinntrykk, men mitt førsteinntrykk av henne er at hun så ut til å være en ordentlig og ryddig dame. Min magefølelse sier at det med posten er en misforståelse/forsinkelse fra postens side. Posten opererer jo slik at selv om man er omtrent naboer, så må den av og til via en sentral i oslo eller lignende. vet et par ganger jeg har bestilt noe fra vestfold, så har det først blitt sendt til tyskland, for så å komme tilbake til norge :p merkelige greier :)

Men jeg vil iallefall anbefale "Finn-dama". Dessuten er hun billig i motsetning til mange andre jeg har sett som ligger på 6-800,- Hun tar bare 400,- og jeg fikk som sagt mulighet å hente det selv hjemme hos henne :)
Vis vedlegget 81184
Så fint det var :)

Vis vedlegget 81184
Så bra du fikk ditt! :) Fint var det også. Håper det kommer frem til dere andre også. :)

Håper også at dere andre får det. Virket som hun var en populær dame, med mange oppdrag :)

Så godt at det ordnet seg :-D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp