Hei og hopp 6/10

Never say never!!:p
Ok. Da steiker jeg brødene først, skrur ned varmen og setter figurene inn når de er ferdige. Spennende! Har ikke laga trolldeig siden barneskolen. ;)

Er nok ikke dumt å steke brød først :)
Jeg husker vi holdt på med trolldeig når jeg og broren min sov over hos tanta mi.. hun lagde alltid en stor deig :D så var første gang jeg lagde en deig selv :) Liana satt bare å trykte dette oppi pepperkake former og en kopp.. haha så hun malte de fra formene og det jeg lagde :)
 
Er nok ikke dumt å steke brød først :)
Jeg husker vi holdt på med trolldeig når jeg og broren min sov over hos tanta mi.. hun lagde alltid en stor deig :D så var første gang jeg lagde en deig selv :) Liana satt bare å trykte dette oppi pepperkake former og en kopp.. haha så hun malte de fra formene og det jeg lagde :)
Hm..pepperkakeformer hadde vært tingen! Det har jeg ikke..:p Får vel til noen faaaantastiske figurer likevel.;)
 
Hm..pepperkakeformer hadde vært tingen! Det har jeg ikke..:p Får vel til noen faaaantastiske figurer likevel.;)

Hehe ja gjør nok det :D Emira syns det var gøy å bruke hvitløkspresse til å lage hår :) hehe
 
Jeg fikk servert min første "æ elske mamma!" Idag :rolleyes:

De mest fantastiske ordene fra en liten munn noen sinne ;)

Ntååå det er så godt å høre:rolleyes:

Liana sier det, men klarer ikke å uttale "elsker" helt :p
 
Ntååå det er så godt å høre:rolleyes:

Liana sier det, men klarer ikke å uttale "elsker" helt :p
Hun sa først at hun elska å se på film :p Så slang hun på at hun elska meg også :p
 
Hei jenter.
Dere har skravlet mye idag har ikke rukket å lese gjennom alt..
Vi har bært ut masse stæsj i hengeren. Skal kjøre ned til huset i morgen. Så mannfolka får begynt å male der. Greit å ta med et lass :)

Skal ta røngten av hodet i morgen. Gruer meg. Noen gjort det før eller? :)

Nå skal vi kose oss med popcorn :) :)
 
Hei jenter.
Dere har skravlet mye idag har ikke rukket å lese gjennom alt..
Vi har bært ut masse stæsj i hengeren. Skal kjøre ned til huset i morgen. Så mannfolka får begynt å male der. Greit å ta med et lass :)

Skal ta røngten av hodet i morgen. Gruer meg. Noen gjort det før eller? :)

Nå skal vi kose oss med popcorn :) :)

Blir spennede med nytt hus :D

Ikke tatt røntgen i det heletatt jeg.. men det er vel fort gjort! Sikkert rart å se seg selv som skjelett :p masse lykke til imårra!

(Jeg rakk ikke å se snappen før den forsvant i stad:( )
 
Blir spennede med nytt hus :D

Ikke tatt røntgen i det heletatt jeg.. men det er vel fort gjort! Sikkert rart å se seg selv som skjelett :p masse lykke til imårra!

(Jeg rakk ikke å se snappen før den forsvant i stad:( )
Takk♡ Video av Mina som spiste litt popcorn :)

Ja blir spennende med nytt hus. Har funnet fargene vi skal gå for nå :)

Alt bra med dere?? :-D :-D gikk alt fint igår? :) Fikk de mye fint?
 
Takk♡ Video av Mina som spiste litt popcorn :)

Ja blir spennende med nytt hus. Har funnet fargene vi skal gå for nå :)

Alt bra med dere?? :-D :-D gikk alt fint igår? :) Fikk de mye fint?
Blir denne fargen og hvitt :)

Aha...dumt jeg ikke fikk sett den :(

Du må huske å dele bilder når dere er ferdig flyttet inn :D fargen så veldig fin ut :) ligna på vår.. hehe

Ting går vel greit her.. Leoh er litt av og på med feber, men ikke ubehag.. og jeg har fått mensen, så har litt vondt! Selskapet gikk fint igår :) ble ikke mange..bare to av mine tanter + pappa og broren min ;) men dem fikk noen fine leker :D

Alt bra med dere?
 
Nå er barna lagt her :)
Leoh har vært veldig på og av med feber.. men har ikke steget over 38,5, og har vært i fin form :) så enten er det tenner, for han sikler noe voldsomt nå..eller så er det kansje den ene barnesykdommen!

Nå skal jeg se på tv og spise kake :D

Go'klumpen min! :)
1412616753354.jpg
 
Aha...dumt jeg ikke fikk sett den :(

Du må huske å dele bilder når dere er ferdig flyttet inn :D fargen så veldig fin ut :) ligna på vår.. hehe

Ting går vel greit her.. Leoh er litt av og på med feber, men ikke ubehag.. og jeg har fått mensen, så har litt vondt! Selskapet gikk fint igår :) ble ikke mange..bare to av mine tanter + pappa og broren min ;) men dem fikk noen fine leker :D

Alt bra med dere?
Jeg skal ta masse før/etter bilder å dele :)
Håper det blir bra. Trenger å male taket i gangen nede, tror du vi trenger egen maling til det? :) *malermester du*

God bedring til han :) Kan nok tyde på tenner eller noe.. kjedelig :-(
Greit å være få også.. gøy med leker :)

Ungene sovnet raskt. Tydelig slitne hehe. Fikk dusja lenge å kost seg :)

Nå er det masterchef som gjelder :)
 
Nå er barna lagt her :)
Leoh har vært veldig på og av med feber.. men har ikke steget over 38,5, og har vært i fin form :) så enten er det tenner, for han sikler noe voldsomt nå..eller så er det kansje den ene barnesykdommen!

Nå skal jeg se på tv og spise kake :D

Go'klumpen min! :)
Vis vedlegget 81760
Så skjønn han er :-D :-D

Hvordan kake? :)
Spist masse reste-gulrotkake sjæl hehe...
 
Jeg skal ta masse før/etter bilder å dele :)
Håper det blir bra. Trenger å male taket i gangen nede, tror du vi trenger egen maling til det? :) *malermester du*

God bedring til han :) Kan nok tyde på tenner eller noe.. kjedelig :-(
Greit å være få også.. gøy med leker :)

Ungene sovnet raskt. Tydelig slitne hehe. Fikk dusja lenge å kost seg :)

Nå er det masterchef som gjelder :)

Jeg tror man bør ha egen takmaling for det.. vi har ikke malet taket enda, siden økonomien ble som den ble!

Takk for god-bedringen :) tiden vil nok vise hva feberen kommer av.. virker heller ikke som ordentlig feber, fordi han er bare litt varm i panna, og kan være småkald på hendene og beina etter krabbing?..

Jeg syns det var veldig greit med få gjester, siden Leoh er så skeptisk:)

Godt med en god og lang dusj:) blir ofte raske dusjer her, siden jeg pleier å dusje om morgen:p
 
Så skjønn han er :-D :-D

Hvordan kake? :)
Spist masse reste-gulrotkake sjæl hehe...

Spiste rester av kaken fra igår:D la ut noen nye bilder på bursdagstråden til Liana :)
 
Back
Topp