Onemoretime's dagbok

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
Opprettet denne dagboken når jeg prøvde å bli gravid i 2014. Så tenkte å forsette på denne nå :)

Er nå inne i prøveperiode 8. Fra side 16 er 2020 :)








——————————————————————

Virket så koselig å ha en dagbok, så da oppretter jeg også en!

Jeg er 26 år og prøver på nr2. Sluttet på cerazette i juli og har noe uregmessige mens. Håper spiren sitter snart.

DATOER VIKTIGE MILEPÆLER I DIN GRAVIDITET


Unnfangelsen finner sted omkring:
30.10.14 ❤️


Hjertet begynner å slå:
24.11.14 ❤️


Risiko for spontanabort avtar:
08.01.15 ❤️


Kjønnet begynner å bli tydelig:
22.01.15 ❤️


Tid for ultralyd:
19.02.15 ❤️


De fleste kjenner fosterets bevegelser nå:
05.03.15❤️


Blir barnet født nå, vil man forsøke å redde det:
29.03.15 ❤️


Tid for å fylle ut papirene om permisjon:
23.04.15


Tid for innskriving, og for å pakke fødebagen:
27.06.15


Fødselspermisjonen begynner:
03.07.15

Antatt termindato:
24.07.15
 
Last edited:
Jeg begynte med eltester i dag pga kort syklus 24 dager sist gang.


Eltest 30.sep: neg
 
Lykke til :) Håper en liten spire setter seg raskt :)
 
CD 10: ser en svak strek på eltest! Nærmer seg sikkert? Å sambo som reiser bort i morgen :(
 
Det er stort sett alltid to streker på EL-testene. Den er ikke positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men hvor lenge det er til EL ut ifra å se på en negativ svak test, kan være vanskelig å vurdere. Håper dere treffer! :)
 
Det er stort sett alltid to streker på EL-testene. Den er ikke positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men hvor lenge det er til EL ut ifra å se på en negativ svak test, kan være vanskelig å vurdere. Håper dere treffer! :)

Det håper jeg å! :) Den var i hvertfall negativ i går, så håper at den kommer i morgen :)
 
Og sambo reiste vekk? :/
 
Han er det ja :(
Men sædcellene kan overleve noen få døgn, så om dere la inn aksjer i går eller i dag og EL kommer nå nærmeste dagene så er der fortsatt en mulighet :)
 
Back
Topp