Skravletråd!

Tiden går veldig tregt. Har akkurat vært igjennom 14uker, så syns det er fryktelig kjipt å gå igjennom det en gang til.. Denne gangen kjenner jeg at jeg har ikke behov for å si det til noen. Alle fikk vite det sist.
Heldigvis to uker til på Hawaii, ikke like stort fokus på graviditeten her og er heldigvis foreløpig i fin form :) men Sniker på forumet her når jeg har muligheten for det :p

Det skjønner jeg Millan. Koselig å ha en liten hemmelighet også da! Nyt bryllupsreisen :)
 
Tiden går veldig tregt. Har akkurat vært igjennom 14uker, så syns det er fryktelig kjipt å gå igjennom det en gang til.. Denne gangen kjenner jeg at jeg har ikke behov for å si det til noen. Alle fikk vite det sist.
Heldigvis to uker til på Hawaii, ikke like stort fokus på graviditeten her og er heldigvis foreløpig i fin form :) men Sniker på forumet her når jeg har muligheten for det :p
Jeg skjønner godt at du syns det er kjipt i disse første trege ukene! Håper de går ekstra fort for deg:)
Hawaii hørtes fantastisk ut! Nyt dagene i varmen, her bøtter det ned..
 
Ja det er faktisk deilig å ha en hemmelighet. Håper jeg klarer å holde det frem til folk ser det selv :)
Kjipt at det bøtter ned i Norge, men det har jo vært en nydelig sommer og høst så langt :)
Nå får jeg stå opp, har skikkelig jetlag og lagt våken siden 0530. Skal ned i gata å spise pannekaker til frokost!
 
Ja jeg husker sist så holdt vi det helt hemmelig til uke 12/13, da hadde vi blitt så vandt med at det bare var vi som visste det, og det var nesten litt rart å si det høyt til andre, hehe:)

Denne gangen er jeg spent på om vi klarer det, og jeg er også spent på om magen kanskje kommer tidligere enn sist, har hørt rykter om at det ofte vises tidlig med nr 2. Noen som har erfaring med det?

Merker jeg gleder meg veldig til å ha en kul på magen, det blir så koselig:rolleyes: Da blir det mer virkelig

Kos deg med pannekakefrokost, hørtes fristende ut:)
 
Vi har lyst å holde det hemmelig til uke 12,men det kan bli vanskelig. Er så mye som skjer fremover med familieturer og bryllup. Får se hvor lenge vi klarer det. Kanskje bare vente å se før noen spør!☺
 
Ja jeg husker sist så holdt vi det helt hemmelig til uke 12/13, da hadde vi blitt så vandt med at det bare var vi som visste det, og det var nesten litt rart å si det høyt til andre, hehe:)

Denne gangen er jeg spent på om vi klarer det, og jeg er også spent på om magen kanskje kommer tidligere enn sist, har hørt rykter om at det ofte vises tidlig med nr 2. Noen som har erfaring med det?

Merker jeg gleder meg veldig til å ha en kul på magen, det blir så koselig:rolleyes: Da blir det mer virkelig

Kos deg med pannekakefrokost, hørtes fristende ut:)

Når merka du sist at du begynte å få mage da?
 
Er det bare jeg som ikke kan redigere innlegga? Kunne det i går :/
 
Når merka du sist at du begynte å få mage da?
Sist tror jeg at jeg merka litt i uke 16/17, buksa var litt strammere. tror jeg begynte med gravidbukse etter OUL:) det var mer behagelig.
Magen syntes kanskje godt i uke 20-22:)
 
Sist jeg var gravid hadde jeg allerede en solid kule i uke 8!

Det ønsker jeg meg :p syns det er så koselig med gravidmage!!
Har aldri vært gravid, men alle andre er jo så skjønne med magen når de er gravide, så da er det vel sjanse for at jeg blir en smule søt å :p hehe
 
Jeg frykter jeg bare vil se enda mer tjukk ut i starten :p Håper den fort endrer form så folk slipper å lure på om jeg er gravid eller om jeg bare har spist mye god mat :p
 
Jeg frykter jeg bare vil se enda mer tjukk ut i starten :p Håper den fort endrer form så folk slipper å lure på om jeg er gravid eller om jeg bare har spist mye god mat :p

Jeg har allerede gått opp en halv kilo fra forrige uke, og er i tillegg oppblåst. Ser garantert tjukk ut:p
 
Hvor mange uker er du på vei? :)

Jeg er bare 5+2 :) Har gått på "diett" siden i sommer, og veier meg derfor hver uke. Før var det for å gå ned i vekt, men etter jeg ble gravid for å holde vekten. Har ganske bra oversikt over kostholdet mitt, så dette er en gravid-halvkilo:p Nå kan magen bare komme:D
 
Jeg er bare 5+2 :) Har gått på "diett" siden i sommer, og veier meg derfor hver uke. Før var det for å gå ned i vekt, men etter jeg ble gravid for å holde vekten. Har ganske bra oversikt over kostholdet mitt, så dette er en gravid-halvkilo:p Nå kan magen bare komme:D

Jaa!! Får håpe vi får mage tidlig :D
Jeg har ikke veid meg, kanskje jeg burde følge litt med på det :p

Jeg er 4+0 i dag, kunne ønske jeg var lenger :p
 
Back
Topp