Noen som har fått barnetrygd ?

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg har fått for sønnen min på 5 år men ikke lille jenta mi på 40 dager . Noen som har fått ?

Jeg fikk brev for en stund tilbake om at min første utbetaling kommer i oktober :)

Fikk i dag

Vi får barnetrygd fra mnd etter baby er født. Dersom dere fødte i august, får dere første barnetrygd for september. Jeg fødte 30.07, så jeg får for august også.. Står på sidene til NAV.. [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Første utbetalingen min kom i midten av september, for august, og fikk vanlig nå for september..

Last edited:
Hæ? Så rart?? Når fødte du? Og hva stod det i brevet du fikk? I mitt stod det er første utbetaling er 30,09 og jeg fødte 06.08..

Jeg fødte 30.07, så jeg får for august også. I brevet mitt sto det at første utbetaling kom i midten av september.. Hadde jeg født 01.08 hadde jeg ikke fått barnetrygd for august mnd..

Jeg fødte 31.juli, og fikk barnetrygd nå i september.. Skulle få etterbetalt for august sto det.

Men når man har to barn, kommer ikke utbetaling for barnetrygd samtidig? Kan de komme hver for seg på forskjellige datoer? :)

Men når man har to barn, kommer ikke utbetaling for barnetrygd samtidig? Kan de komme hver for seg på forskjellige datoer? :)

Den kommer samtidig når ordningen kommer igang ordentlig.. Jeg fikk for begge sammen nå i sept.

Har alle fått nå ? I brevet jeg fikk sto det at utbet. skulle skje i september.. Jeg har enda ikke sett en krone :o

Har kun fått fir han på 4.. Tenkte å ta en telefon til NAV ila uken for å spørre, mulig der er jeg som har missforstått noe?

Aner ikke om jeg har fått. Er det ikke ganske lavt beløp? Tror jeg skal la de gå til baby sin konto.

Back
Topp