Jeg har fått for sønnen min på 5 år men ikke lille jenta mi på 40 dager . Noen som har fått ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneJeg fikk brev for en stund tilbake om at min første utbetaling kommer i oktober![]()
Jeg og har fått for sønnen på 4, men ikke minsten.. Han er født 22 august, og fikk brev om at første utbetsling kommer i september.. HmmJeg har fått for sønnen min på 5 år men ikke lille jenta mi på 40 dager . Noen som har fått ?
Jeg og har fått for sønnen på 4, men ikke minsten.. Han er født 12 august, og fikk brev om at første utbetsling kommer i september.. Hmm
Hæ? Så rart?? Når fødte du? Og hva stod det i brevet du fikk? I mitt stod det er første utbetaling er 30,09 og jeg fødte 06.08..Første utbetalingen min kom i midten av september, for august, og fikk vanlig nå for september..
Hæ? Så rart?? Når fødte du? Og hva stod det i brevet du fikk? I mitt stod det er første utbetaling er 30,09 og jeg fødte 06.08..
Signerer den... Fikk bare til hun på 3?! Sto september her å å jeg fikk 28.08?Jeg og har fått for sønnen på 4, men ikke minsten.. Han er født 22 august, og fikk brev om at første utbetsling kommer i september.. Hmm
Men når man har to barn, kommer ikke utbetaling for barnetrygd samtidig? Kan de komme hver for seg på forskjellige datoer?![]()