30/9 TIRSDAG

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen.
Grei natt her.. fikk sove til 7.20.. deilig...

Har akkurat levert ungene.. fikk vite at det går omgangssyke nå... noooo...
En forelder prøvde å sende ungen sin dit idag,tross kun 24 timer siden sist. Hun ble sendt med en gang.
Hva er det med folk som ikke skjønner at dolk har lyst på spysjuken liksom?!

Is på bilen og 0 g da vi dro... kaldt ..

Hvordan var natten deres og hva skal dere idag ? :)
 
God morgen :)

Gikk det ikke akkurat omgangssyke der da?:eek: håper andre foreldre bruker fornuften! Jeg syns det skulle vært en fast regel på at dem ikke får komme tilbake før det har gått 2 døgn etter siste oppkast/diarè! Jeg har lyst å sette vaksina på ungene, men den er jo så dyr!:p


Jeg sitter nå på café :) jeg og sambo fikk gjort klar leiligheten for dem som skal bytte vinduer. Dem måtte bare bli ferdig hos faren min først ;) har sagt at dem kan jobbe fra 9 til 15 pga ungene!.. så håper bare dem blir ferdige idag..men det kom an på om de to fra Litauen jobbet idag eller ikke, de var sykt raske :p hehe.. de to nordmennene sa at det går ikke like fort med dem..haha godt dem er ærlige :p

Så får bare tusle litt rundt i sentrum til pappa kommer hjem fra hytta ;)

Ha en god dag!
 
God morgen :)

Gikk det ikke akkurat omgangssyke der da?:eek: håper andre foreldre bruker fornuften! Jeg syns det skulle vært en fast regel på at dem ikke får komme tilbake før det har gått 2 døgn etter siste oppkast/diarè! Jeg har lyst å sette vaksina på ungene, men den er jo så dyr!:p


Jeg sitter nå på café :) jeg og sambo fikk gjort klar leiligheten for dem som skal bytte vinduer. Dem måtte bare bli ferdig hos faren min først ;) har sagt at dem kan jobbe fra 9 til 15 pga ungene!.. så håper bare dem blir ferdige idag..men det kom an på om de to fra Litauen jobbet idag eller ikke, de var sykt raske :p hehe.. de to nordmennene sa at det går ikke like fort med dem..haha godt dem er ærlige :p

Så får bare tusle litt rundt i sentrum til pappa kommer hjem fra hytta ;)

Ha en god dag!
Jo. Gikk første uka deres i bhg. Nedtur. Så nå har jeg angst kan du si. .
Men finnes mange forskjellige omgangssyke. Rota (?) Og Noro bl.a så det hjelper visst egentlig ikke å ta vaksine.
Skulle ønske det hjalp mot alle.
Om det så kostet 10 000 kr for en vaksine hehe. Hva koster det? :-D

Håper du koser deg masse med kake ;-)
 
Jo. Gikk første uka deres i bhg. Nedtur. Så nå har jeg angst kan du si. .
Men finnes mange forskjellige omgangssyke. Rota (?) Og Noro bl.a så det hjelper visst egentlig ikke å ta vaksine.
Skulle ønske det hjalp mot alle.
Om det så kostet 10 000 kr for en vaksine hehe. Hva koster det? :-D

Håper du koser deg masse med kake ;-)

Håper ungene slipper unna da!
Vaksinen er vel mot Rota-viruset, er usikker på prisen..er hvertfall flere hundre kroner tror jeg.. også er det ikke sprøyte! Det er bare dråper man får i munn :D hehe..

Koste meg masse ja :D hehe nå er jeg på nille å kikker litt :)
 
Ikke rart barnehagene sliter med gjentakende runder syke når foreldre sender barna for tidlig tilbake! Og stakkars barn! Jeg kan hangle i 1-2 uker etter omgangssyken, de må være forferdelig slitne bare ett døgn etter siste oppkast :(

Jeg har unnet meg god tid til å dra på yoga og innom byen etterpå. Fikk byttet noe garn jeg hadde kjøpt feil og kjøpt en god kaffe.
Mannen er på veitil Oslo med T som skal møte bestemoren sin der og bli med henne sørover på høstferie helt alene :)
Bestemoren er nervøs og T er i ekstase og gleder seg veldig :p
Det blir rart her uten han.
Men koselig for han å være litt alene og
Vi reiser etter på fredag for å feire Lillebror der!
Nå skal jeg lese litt før minsten skal hentes!
 
Ikke rart barnehagene sliter med gjentakende runder syke når foreldre sender barna for tidlig tilbake! Og stakkars barn! Jeg kan hangle i 1-2 uker etter omgangssyken, de må være forferdelig slitne bare ett døgn etter siste oppkast :(

Jeg har unnet meg god tid til å dra på yoga og innom byen etterpå. Fikk byttet noe garn jeg hadde kjøpt feil og kjøpt en god kaffe.
Mannen er på veitil Oslo med T som skal møte bestemoren sin der og bli med henne sørover på høstferie helt alene :)
Bestemoren er nervøs og T er i ekstase og gleder seg veldig :p
Det blir rart her uten han.
Men koselig for han å være litt alene og
Vi reiser etter på fredag for å feire Lillebror der!
Nå skal jeg lese litt før minsten skal hentes!
Nei, det er skikkelig egoistisk av foreldrene syntes jeg.
Det er jo vondt og ubehagelig å spy. Man blir jo utslitt :-(

Håper han får noen fine feriedager. Og at feiringen blir super :-D
 
Nei, det er skikkelig egoistisk av foreldrene syntes jeg.
Det er jo vondt og ubehagelig å spy. Man blir jo utslitt :-(

Håper han får noen fine feriedager. Og at feiringen blir super :-D
Det er vondt, ubehagelig og utrolig slitsomt for alle parter.
Det mange ikke tenker på er at de sparker seg selv i rævva fordi man risikerer å bli smittet på nytt igjen fordi barnehagen ikke blir kvitt smitten :p
 
Det er vondt, ubehagelig og utrolig slitsomt for alle parter.
Det mange ikke tenker på er at de sparker seg selv i rævva fordi man risikerer å bli smittet på nytt igjen fordi barnehagen ikke blir kvitt smitten :p
Ja, det er akkurat det.
Noen folk må like å spy :p
 
Jo. Gikk første uka deres i bhg. Nedtur. Så nå har jeg angst kan du si. .
Men finnes mange forskjellige omgangssyke. Rota (?) Og Noro bl.a så det hjelper visst egentlig ikke å ta vaksine.
Skulle ønske det hjalp mot alle.
Om det så kostet 10 000 kr for en vaksine hehe. Hva koster det? :-D

Håper du koser deg masse med kake ;-)

Håper ungene slipper unna da!
Vaksinen er vel mot Rota-viruset, er usikker på prisen..er hvertfall flere hundre kroner tror jeg.. også er det ikke sprøyte! Det er bare dråper man får i munn :D hehe..

Koste meg masse ja :D hehe nå er jeg på nille å kikker litt :)
Vaksine mot omgangssyke må gis før fylte 3 måneder for at den skal ha noen effekt :p Men nå er den visst på tur å bli innført i det nasjonale vaksinasjonsprogrammet.
 
Hermine havna i vår seng i natt hun, og der sov vi godt til vekkerklokka dro oss opp kl 06.30 :p

Nå holder jeg på å miste konsentrasjonen og få en hodepine...så arbeidslysta er litt så som så :p Men har straks 40 skrevne sider av oppgaven min, så bare 20-30 sider til nå som må skrives de neste 2-3 ukene :D
 
Hermine havna i vår seng i natt hun, og der sov vi godt til vekkerklokka dro oss opp kl 06.30 :p

Nå holder jeg på å miste konsentrasjonen og få en hodepine...så arbeidslysta er litt så som så :p Men har straks 40 skrevne sider av oppgaven min, så bare 20-30 sider til nå som må skrives de neste 2-3 ukene :D
Du er jo supereffektiv !!! :D
 
Du er jo supereffektiv !!! :D
Ja, jeg begynner endelig å øyne håp om at jeg faktisk kan bli ferdig til 1.november!!! Har vært litt i tvil helt til nå, men nå ser jeg hva jeg skal gjøre og hvordan så da er ting mye lettere. Har den enkleste biten igjen i grunnen! :)

...nå er det utlyst en stilling i PPT i kommunen her med tiltredelse 01.01.15, som skapt for å passe til jeg er ferdig i midten av desember :D
 
Ja, jeg begynner endelig å øyne håp om at jeg faktisk kan bli ferdig til 1.november!!! Har vært litt i tvil helt til nå, men nå ser jeg hva jeg skal gjøre og hvordan så da er ting mye lettere. Har den enkleste biten igjen i grunnen! :)

...nå er det utlyst en stilling i PPT i kommunen her med tiltredelse 01.01.15, som skapt for å passe til jeg er ferdig i midten av desember :D
OIOIOI - da må du smekke sammen en fantastisk søknad og håpe på det beste =)
 
Koselig aleneettermiddag med minsten :)
VAr ute litt etter henting, og har spist pølser og is :p
Nå er det lek på rommet, dere kan jo gjette hva temaet er om dagen
ImageUploadedByBV Forum1412090659.805963.jpg
 
Ikke rart barnehagene sliter med gjentakende runder syke når foreldre sender barna for tidlig tilbake! Og stakkars barn! Jeg kan hangle i 1-2 uker etter omgangssyken, de må være forferdelig slitne bare ett døgn etter siste oppkast :(

Jeg har unnet meg god tid til å dra på yoga og innom byen etterpå. Fikk byttet noe garn jeg hadde kjøpt feil og kjøpt en god kaffe.
Mannen er på veitil Oslo med T som skal møte bestemoren sin der og bli med henne sørover på høstferie helt alene :)
Bestemoren er nervøs og T er i ekstase og gleder seg veldig :p
Det blir rart her uten han.
Men koselig for han å være litt alene og
Vi reiser etter på fredag for å feire Lillebror der!
Nå skal jeg lese litt før minsten skal hentes!

Kaffen din frista meg når du sendte snapp:p

T kommer til å storkose seg:D og sikkert bestemoren også, selvom hun er litt nervøs:p
 
Back
Topp