Er du en planlegger, eller spontan?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jeg er veldig glad i å planlegge ting, avtale ting på forhånd osv, mens min man er sånn som helt vil ta ting "på spraket". I blant til min store frustrasjon :p

Hvordan er dere?

Akkurat det samme her, og mannen blir litt oppgitt av meg. Og jeg motsatt.. :p

Prøvde meg på å ta en spontan tur til Irland en gang og endte med sykehuset en uke istedet. Tror rett og slett jeg blir litt for stresset om det blir for spontant :D

Jeg planlegger alt, ned til hver minste detalj. Og så skriver jeg lister. Mye lister. :p

Jeg liker å planlegge og blir det forandringer i siste liten eller noen dager i for veien blir jeg irritert og må starte planleggingen på nytt.

Jeg planlegger alt, ned til hver minste detalj. Og så skriver jeg lister. Mye lister. :p
Lister er topp :-) I mitt første svangerskap hadde jeg ei bok i nærheten hele tiden. Kunne ikke dra noe sted uten den. Der skrev jeg lister over ALT :-) Både i forhold til babyen og bryllup. Morsomt å ta den fram nå og se alle detaljene jeg planla :-)

Kanskje mest planlegger, men jeg har ingenting i mot å gjøre ting veldig spontant heller :)

Jeg er veldig glad i planlegging... Lage lister og være tidlig ute. Ellers blir jeg ganske stressa, selv om jeg egentlig har god tid.

Jeg er egentlig begge deler, kommer rett og slett an på dagsformen.

Det jeg derimot takler svært dårlig er når noe er planlagt og så skjer det noe som gjør at det ikke går/blir utsatt... Da kan jeg bli ordentlig muggen...

Jeg er vel sånn 80% planlegger. Men hvis det er noe jeg plutselig får lyst til, kan jeg si NÅ gjør jeg det! og så klarer jeg ikke å vente.. Men det er helst sånne småting. Som feks igår skulle vi i besøk men vesla hadde gulpet ned ulldressen sin så hadde bare den. Da sa jeg i bilen at vi måtte svinge innom butikken NÅ for jeg skulle ha en til. Da stresset kjæresten for han ville vente til mandagen, men det var uaktuelt sa jeg. Ting skal skje med en gang hvis jeg finner ut at det skal det :P

God blanding om det går an. Jeg liker å ha kontroll på hva som skjer, men kan samtidig være spontan om noe kommer opp. En fest eller reise osv :-)

Ja takk, begge deler ;) men mannen derimot er nok mest spontan, og det noen ganger til min store frustrasjon :p

Jeg er nok litt for spontan! Alle store avgjørelser blir tatt på sparket. Som å kjøpe hus, bil, rive ned og bygge opp :p
Mens småting gjerne planlegges, skulle vært motsatt :D

Er absolutt en planlegger, ja. Mye også pga sykdom som gjør at jeg er helt nødt til å planlegge og være forberedt slik at jeg ikke blir dårlig. Har nok egentlig alltid vært en planlegger og et ordensmenneske. Skriver lister og trives best sånn. Småting kan jeg gjerne ta på sparket, så helt fastlåst er jeg heldigvis ikke .

Store ting må nok planlegges litt...men er nok ganske spontan..men innenfor trygge rammer. Jeg kan bestemme meg for å besøke bestemor, og en halvtime etterpå sitter vi i bilen (hun bor 6 timer unna).

Back
Topp