Hvor mye gikk du opp i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Nei, men bare du som deler d:-P jeg er verdens verste jojo slanker og graviditeten var intet et unntak.. ;) jeg gikk opp 30 kg og har gått ned 20 av dem.. Men jeg har veid de 30 kg plussene før også, uten å være gravid.. Opp og ned siden jeg var fjortis:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, men bare du som deler d:-P jeg er verdens verste jojo slanker og graviditeten var intet et unntak.. ;)

Litt godt det ikke bare var meg ;)

Februar-14 mamma <3

:) du har i alle fall klart å kvitte deg med de :p *tar seg selv i nakken*

Februar-14 mamma <3

Ja, men jeg gjorde ikke noe for det... (bortsett fra å holde meg unna melk og være søvnløs :P )

Ja, men jeg gjorde ikke noe for det... (bortsett fra å holde meg unna melk og være søvnløs :P )
Regner med det blir å merkes nå når jeg ikke sitter hjemme og kjedespiser hver dag ;) har ikke godt av å gå hjemme jeg.....

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
Regner med det blir å merkes nå når jeg ikke sitter hjemme og kjedespiser hver dag ;) har ikke godt av å gå hjemme jeg.....

Februar-14 mamma <3

Kjenner problemet. Det ble bedre etter at jeg sluttet å amme da. Ikke like sulten.

Gikk opp 15 kg, 1 kg igjen til startvekt, den klenger seg fast. ... normalvektig forresten. Spent på hvordan det blir å slutte å amme her og, klarer jeg å omstille meg til å ikke spise like mye? :-s

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Gikk opp 16 kg og nesten alle kiloene fra uke 30 til 42.

Har 500g igjen til før gravid vekt og har ikke fullammet. Delammet i 3mnd.

Gikk opp 16 kg. Første 10 forsvant ganske fort. Ville gjerne beholde de resterende 6 plusskiloene men nå er de dessverre borte vekk de også :(

merker at amminga tar mye næring ja, jeg går ned pittelitt hver uke, nå veier jeg mindre enn jeg har gjort på åresvis.. Klarer ikke å spise nok for å veie opp. Ikke bra.

Jeg gikk opp 12 kg, har fortsatt igjen 2 til startvekt, og 7 til ønsket vekt.

Jeg gikk opp 16kg alle 3 gangene.. Hadde nok gått opp mer med Felix hadde det ikke vært for at han ble født 10 uker før :p
Så her legger jeg tydeligvis på meg mer for hvert svangerskap.
Første gikk jeg opp 16kg til termin, nr 2 gikk jeg opp 16 kg og han kom i uke 35 -og 16 kg nå med Felix og han kom i uke 30
Var nede i startvekt da jeg ble gravid med nr 2, mangla 3kg til startvekt da jeg ble gravid med nr 3..
Nå mangler jeg 2kg så er jeg der jeg var når jeg ble gravid, men mangler 5kg til jeg er der jeg var før graviditeten med nr 2..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Så spesielt! :) Om du skulle få fjerdemann så vet du jo at når du når de 16kiloene så kommer babyen like rundt hjørnet :p

merker at amminga tar mye næring ja, jeg går ned pittelitt hver uke, nå veier jeg mindre enn jeg har gjort på åresvis.. Klarer ikke å spise nok for å veie opp. Ikke bra.

Ja ammingen og lite søvn..
Jeg spiser faktisk mye mer enn før jeg ble gravid, men nålen går bare nedover. Håper det går litt opp igjen når det er slutt på ammingen og søvnen bedrer seg. Men hvis den fortsetter nedover så blir det en tur til legen for jeg er undervektig fra før av.

Back
Topp