Østfold anyone?

Hei:) antar at jeg blir værende mye i Østfold i sommer:) da blir det mye harry shopping:) tenkte vi skulle ta oss en tur til ullared og til outlet i gøteborg og selvsagt svinesund/nordby. Vet dere hvor det er billigst? Trenger og et bilsete til babyen. Hvor handler dere slikt?
 
Last edited:
Hei:) antar at jeg blir værende mye i Østfold i sommer:) da blir det mye harry shopping:) tenkte vi skulle ta oss en tur til ullared og til outlet i gøteborg og selvsagt svinesund/nordby. Vet dere hvor det er billigst? Trenger og et bilsete til babyen. Hvor handler dere slikt?
Hei :) Jeg syns hvertfall Happy Land på svinesund har mye bra, mange forskjellige bilseter ;) Vi har kjøpt vogn, vogntibehør og div klær og stelle ting der! Eller så er det en stor Babyproffsen? på Nordby senteret :D Men har ikke opplevd at det er så billig der. Har du vært på ullared før? Har de mye baby ting der? Vi var der i fjor, men da var det ikke akkurat baby ting vi så på :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Babybutikken på Nordby er veldig dyr! Selv om jeg bor nærme grensen så handler jeg det meste av babyting på nettet.:) Handler mest mat og drikke i SE:) Nan er mye billigere der hvis man skulle trenge det. Ellers er babybutikken i Strømstad allright.
 
Hei :) Jeg syns hvertfall Happy Land på svinesund har mye bra, mange forskjellige bilseter ;) Vi har kjøpt vogn, vogntibehør og div klær og stelle ting der! Eller så er det en stor Babyproffsen? på Nordby senteret :D Men har ikke opplevd at det er så billig der. Har du vært på ullared før? Har de mye baby ting der? Vi var der i fjor, men da var det ikke akkurat baby ting vi så på :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Aldri vært på ullared:( men ser de har masse babyting:)
 
Halden her også :) Hadde vært hyggelig å møtt andre som venter barn :)
 
Hvordan går det med dere østfoldjenter?? :)
 
Åhh! Går sakte, men samtidig litt fort også :/ 11 dager igjen og veldig lei alle vondter og ubehag, sånn som sikkert alle dere andre også :D Kjenner jeg er litt på kanten til å begynne å grue meg til fødsel igjen, så nå skulle jeg ønske jeg bare kunne blitt ferdig med det!!
 
38 uker til fredan :) Jeg kom visst 3 uker før tiden, så håper'n kommer snart :)
Spennende ;) Mamma fikk søstern 11 dager før termin, og jeg er 11 dager før idag, så har sagt han gjerne kan komme ut nå! Spørsmålet er vel om han gidder å høre på mammaen sin eller om han vil bli i hula litt til? :)
 
Spennende ;) Mamma fikk søstern 11 dager før termin, og jeg er 11 dager før idag, så har sagt han gjerne kan komme ut nå! Spørsmålet er vel om han gidder å høre på mammaen sin eller om han vil bli i hula litt til? :)

Tenker nok han holder seg inni hula til han selv gidder å komme ut jeg ;-)
Vi skal prøve å lokke han ut med litt sengekos til helga, meeeeen vi får nå se ;)
 
Så spennende! :) Ventetiden er grusom lang på slutten, jeg er 36+2, og syns dagene snegler seg avgårde! Masse lykke til jenter! Hadde vært koselig med et østfoldtreff når alle er ute, noen flere som syns det?
 
jeg er 35+3 og jeg synes dagene går kjempe fort :) Koser seg med barneting og få gjort det man skal før man får møte lillegullet:)Hyggelig hvis man hadde fått til ett treff :)
 
Jeg er også 36+2. Håper ukene fremover går FORT! Begynner og bli lei den store magen. Hadde vært hyggelig med en treff!
Bor du også i Halden? Termin 24.10? :)
 
Back
Topp