Yes!! Fikk nettopp telefon fra gynekologen :)

Ja, litt kjedelig det der... Men har et BT som fyker opp og ned tydeligvis ;) Siste måling nå var helt fint :) Så får se hva resultatet av blodprøvene blir.


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
Kan jeg spørre hva blodtrykket ligger på? Og hva det har ligget på når det var mer normalt?
 
Så bra ungen ligger rett vei og at de legger deg inn for mistanker om forgifting. Lykke til
 
Fantastiske nyheter om mini! <3 Kjedelig med deg da! Håper det er falsk alarm :)

-Fra appen-
 
Alt vel :) BT tilbake til normalen og alle blodprøver/urinprøver er fine. Venter på svar fra de siste prøvene de tok i dag tidlig og håper på hjemreise i løpet av dagen :)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Kan jeg spørre hva blodtrykket ligger på? Og hva det har ligget på når det var mer normalt?

Igjennom svangerskapet har jeg ligget på rundt 130/80 +/- . Siste kontroll hos lege så hadde det steget til 145/90. I går målte de det til 178/95, og da jeg sa jeg hadde opplevd å være litt tung i hodet de to siste dagene, så ville de ha meg til observasjon. Jeg trodde det med hodet var begynnende forkjølelse eller noe...for det var ikke hodepine. Bare litt tung, eller et lettere press på en måte. Nå måler BT mitt 128/77. Krysser fingrene for at de nye blodprøvene er fine også :)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Alt vel :) BT tilbake til normalen og alle blodprøver/urinprøver er fine. Venter på svar fra de siste prøvene de tok i dag tidlig og håper på hjemreise i løpet av dagen :)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
Så bra! :D Er flott at de tar det alvorlig, men det blir sikkert godt å komme hjem og :)
 
Da får jeg med 97% sikkerhet reise hjem i løpet av dagen! Er siste urinprøve negativ, så er sv.forgiftning helt utelukket :)
Det er rart med det, for jeg vil selvsagt bare det beste for babyen min og meg selv, men må innrømme at jeg ble både skuffa, stressa og lei meg da de begynte å snakke om igangsettelse og epidural under fødsel... Stressa fordi jeg ikke klarer tanken på at noen skal kjøre en nål inn i ryggraden min og litt lei meg for at jeg kanskje skulle gå glipp av spenningen med at fødsel starter av seg selv... Jeg får ikke lenger føde på den avdelingen jeg hadde mest lyst til, for de vil overvåke meg mer nøye etter dette. Det var litt kjipt i to minutter, men så fikk jeg tid til å tenke meg om og nå virker det bare betryggende :) Fødte på den samme avdelingen sist og hadde en kjempefin opplevelse da :)
En deilig følelse å vite at det ikke er noe alvorlig på gang her :) Så nå er det bare hjem og vente i spenning!! :D


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Da får jeg med 97% sikkerhet reise hjem i løpet av dagen! Er siste urinprøve negativ, så er sv.forgiftning helt utelukket :)
Det er rart med det, for jeg vil selvsagt bare det beste for babyen min og meg selv, men må innrømme at jeg ble både skuffa, stressa og lei meg da de begynte å snakke om igangsettelse og epidural under fødsel... Stressa fordi jeg ikke klarer tanken på at noen skal kjøre en nål inn i ryggraden min og litt lei meg for at jeg kanskje skulle gå glipp av spenningen med at fødsel starter av seg selv... Jeg får ikke lenger føde på den avdelingen jeg hadde mest lyst til, for de vil overvåke meg mer nøye etter dette. Det var litt kjipt i to minutter, men så fikk jeg tid til å tenke meg om og nå virker det bare betryggende :) Fødte på den samme avdelingen sist og hadde en kjempefin opplevelse da :)
En deilig følelse å vite at det ikke er noe alvorlig på gang her :) Så nå er det bare hjem og vente i spenning!! :D


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
Så godt at alt står bra til! Det er, som du sier, noe utrolig spennende med å vente på at noe skal skje. I tillegg er jo fødselsopplevelsen som regel best når den får starte naturlig. Vel hjem! Håper det skjer noe snart!
 
Da får jeg med 97% sikkerhet reise hjem i løpet av dagen! Er siste urinprøve negativ, så er sv.forgiftning helt utelukket :)
Det er rart med det, for jeg vil selvsagt bare det beste for babyen min og meg selv, men må innrømme at jeg ble både skuffa, stressa og lei meg da de begynte å snakke om igangsettelse og epidural under fødsel... Stressa fordi jeg ikke klarer tanken på at noen skal kjøre en nål inn i ryggraden min og litt lei meg for at jeg kanskje skulle gå glipp av spenningen med at fødsel starter av seg selv... Jeg får ikke lenger føde på den avdelingen jeg hadde mest lyst til, for de vil overvåke meg mer nøye etter dette. Det var litt kjipt i to minutter, men så fikk jeg tid til å tenke meg om og nå virker det bare betryggende :) Fødte på den samme avdelingen sist og hadde en kjempefin opplevelse da :)
En deilig følelse å vite at det ikke er noe alvorlig på gang her :) Så nå er det bare hjem og vente i spenning!! :D


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
Så bra at det ikke er forgiftning :D Du får ta det som en trygghet at de ønsker å overvåke deg mer, det er jo det som er det beste for deg og barnet :) Satser på at fødselen starter av seg selv, det ønsker jdg skal skje her og :D
 
Så bra at det ikke er forgiftning :D Du får ta det som en trygghet at de ønsker å overvåke deg mer, det er jo det som er det beste for deg og barnet :) Satser på at fødselen starter av seg selv, det ønsker jdg skal skje her og :D

Det er helt sant :) Det tar bare litt tid å omstille forventningene mine, og da har jeg litt lett for å føle på skuffelse. Nå er jeg bare lykkelig for å være hjemme og kan fortsette å pusle med forberedelsene og glede meg! :)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Back
Topp