Hvor tidlig står barna opp?

Ikke i bruk

Forumet er livet
mine må dras ut av senga seinest kl 7 i ukedagene... men når de var små sto de gjerne opp kl 5... Når står dine opp?

alt fra 08-10 :P

Altfor tidlig i helgene iallefall.
Altfor sent i ukedagene :p

Altfor tidlig i helgene iallefall.
Altfor sent i ukedagene :p
Mulig dette går innenfor "Murphys lov" altså... haha! Kjenner meg igjen!

Her lar jeg vesla stort sett sove til hun våkner (også på hverdager, siden jeg har fleksibel jobb, og er ikke så tidspresset.) Vanligvis våkner hun et sted mellom 7 og 8, men det skjer naturligvis alltid når jeg er skikkelig trøtt og vil sove lenge - at hun synes det er kjekt å stå opp kl 6 eller før! :p

5åringen må jeg som regel dra ut av sengen mellom syv og halv åtte. Hun er i koma. Om jeg ikke vekker henne i helgene kan hun sove til 10. Men da legger hun seg seint også, så prøver å ikke vike så veldig langt fra hverdagsrutinen.

Lillingen på 1 år våkner som regel mellom 7 og 9 engang. I ukedagene våkner han som regel av alarmen min som ringer 7. Sover lengre om jeg ikke har alarm på :-)

Rundt 5.30 på minste på to år, hun på fire sover gjerne til 6, av og til lenger.

Sent from my iPhone using BV Forum

Storebror har begynt på skolen og vekkes 0730 hver dag, men av pappa som leverer. Han våkner alt mellom 7 og 9 i helgene. Lillesøster er fem mnd og sover til 09-0930, men hun sovner gjerne rundt 21-2130, forsøker å få lagt tidligere og da våkner hun nok før også snart :)

Mini er 3 mnd og våkner ofte kl 7. Snoozer ham gjerne med puppen til 9-10. Da er det ikke snakk om å utsette dagen noe mer.

Må rive de opp kl 06.15 seinest. Må være ute av døra 06.45. Og med mogengrettne unger e det ikkje alltid så mye som skal gå skjeivt før det skjærer seg skikkelig. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vekker vesla 0730 på hverdagene og 0800 i helgene ellers sovner hun ikke før langt ut på kvelden. Eldste våkner og ordner seg selv 0630 og går på skolen 0730.

Vanligvis 06.00-06.30 men de siste par ukene har de faktisk sovet til 07.15 (Da MÅ eldste opp for å rekke skolebussen.) Yngste har sovet til 08.00! Det er IKKE vanlig, altså, men utrolig godt for en morgentrøtt mamma.......:D

Små barn i 6.30-7.30 i helger og senest kl 7 i ukedager.
Store barn kl 11-13 i helg og 6.30 i ukedager.

på hverdagan så må eldste vekkes kl 06. og i helgene står han opp 6 :p yngste kan fint sove til 8-9 han :) men det e når jeg og storebror e borte å det e bare pappa som e hjemme :P veldig sikker på at han lukter jeg e hjemme så står han opp tidligere :P

Må vekke hun kl 7-8 i ukedager men kan fint sove 8-12 i helger ;)

Minste er gjerne oppe 6 og storebror kommer tuslende rundt 8 :-)

Back
Topp