Hvilken stelleveske?

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hvilken stelleveske har du? Har du stelleveske? Hvor er den kjøpt? Er det en stelleveske, eller en vanlig veske som fungerer som stelleveske? :)


Hadde aldri noe ordentlig veske til storesøster når hun var baby, men denne gangen har jeg lyst på og ser mer nytten i det. :)


Men trenger litt inspirasjon! :D
 
Jeg hadde egentlig fått tak i en gratis på finn, men oppdaget en lukt i den som jeg ikke får bort- har prøvd absolutt alt, men det er materialet som lukter :p

Så jeg endte opp med en annen, brukt vel og merke da, men kjempe grei :)
Ryco stelleveske er det, og den var godkjent av mannen og gitt :D
ImageUploadedByBV Forum1411164698.450636.jpg
ImageUploadedByBV Forum1411164708.582191.jpg
 
Jeg har emmaljunga stelleveske - den som hører til/matcher vogna :) veldig fornøyd med den, er mye plass og mange lommer til diverse :)
 

Vedlegg

  • 1411165247116.jpg
    1411165247116.jpg
    79,7 KB · Visninger: 71
Jeg har denne fra Skip Hop, broren min har samme modell så har hørt mye bra om den. Har mange rom til diverse saker :)
 

Vedlegg

  • 1411165492761.jpg
    1411165492761.jpg
    51,1 KB · Visninger: 65
Her he vi denne som høre til vogna, enkel å grei med go plass å masse lommer :)
 

Vedlegg

  • 1411166943557.jpg
    1411166943557.jpg
    42,5 KB · Visninger: 61
Så mange fine vesker! :)

Tror jeg må se om jeg finner en veske idag!
 
Har arvet denne av svigerinna mi

beall_purpais.jpg


-Fra appen-
 
Jeg hadde egentlig fått tak i en gratis på finn, men oppdaget en lukt i den som jeg ikke får bort- har prøvd absolutt alt, men det er materialet som lukter :p

Så jeg endte opp med en annen, brukt vel og merke da, men kjempe grei :)
Ryco stelleveske er det, og den var godkjent av mannen og gitt :D
Vis vedlegget 78719
Vis vedlegget 78720
tror det er den jeg og skal kjøpe:)
 
Jeg har en svart stelleveske i stoff fra emmaljunga etter de to andre barna, men tror jeg kommer til å bruke michel kors vesken min som stelleveske denne gangen. Men den vil nok ikke mannen bruke så vi får vel bruke begge to;)
 
Den var nydelig ! Hva slags merke er det og hvor har du kjøpt den? :-D
Det er en Storksak. Jeg bestilte den hos lilleprinsen :) Og ja, den er helt nydelig! Har konkludert med at jeg kan bruke den som vanlig veske etterpå. Den har til og med et sånt lurt rom som holder drikke varm/kald i 4 timer :)
 
Back
Topp