Nesting - redebygging pågår - September 2014! :)

så fint!
 
Tusen takk:) Hun kan i alle fall sove der på dagtid, i og med at rommet er ved siden av stua. Ellers er det jo kjekt å ha det klart!
 
Ang tisselaken. Sist hadde vi ikke behov, ingen uhell :) nå har jeg smetta det under lakenet mitt (for nattlig vannavgang) siden jeg helt sikkert ellers ville glemt det. Men fy så klamt! Tror vi prøver oss uten i vogn og barneseng denne gangen også.

Mye arti dere har kjøpt og ordna : ) her ble det storesøster rom og ikke babyrom, babyen kommer nok uansett til å sove inne hos oss en god stund :) den kommende storesøster på tre år var helt henrykt!
 
Ang tisselaken. Sist hadde vi ikke behov, ingen uhell :) nå har jeg smetta det under lakenet mitt (for nattlig vannavgang) siden jeg helt sikkert ellers ville glemt det. Men fy så klamt! Tror vi prøver oss uten i vogn og barneseng denne gangen også.

Mye arti dere har kjøpt og ordna : ) her ble det storesøster rom og ikke babyrom, babyen kommer nok uansett til å sove inne hos oss en god stund :) den kommende storesøster på tre år var helt henrykt!
Jeg var redd det ville bli klamt med tisselaken under vårt laken, men har ikke merka noe til det :) Har kjøpt til minis seng og vogna også. Så mye lettere å bytte enn å vaske madrassen hvis det trengs! :)
 
I går kom vognposen vi har bestilt også: Easygrow hood :) Ser kjempefin ut og gleder meg til å bruke den!
 
Back
Topp