Gøy at vi er såpass mange fra Hamar området.=)

Når og hvor passer det dere å ta et treff da? :)
Nå bor jeg i Løten, men null stress å komme seg til Hamar. Sikkert litt mer spennende å treffes der enn i Løten :p
Hvis vi skal møtes i Hamar, så må jeg ha bilen, og da passer slutten av neste uke bra.
Skal vi treffes her, så passer nesten hver dag :p
 
Jeg bor jo også i Løten, men for meg er det det samme hvor vi møtes! :) og det passer stort sett hver dag!
Men Christine, jeg må le hvis jeg vi har vært på felles barsel treff på h.s :p kan vi ha vært det tro? hehe.. For verden er jammen meg ikke stor ;p
 
Jeg bor jo også i Løten, men for meg er det det samme hvor vi møtes! :) og det passer stort sett hver dag!
Men Christine, jeg må le hvis jeg vi har vært på felles barsel treff på h.s :p kan vi ha vært det tro? hehe.. For verden er jammen meg ikke stor ;p
Vettu. Jeg tenkte på det i går. Du har jo en gutt, så jeg funderte på om du ikke kunne være en av de to med gutt. Hu ene prata jeg med her en dag, så da regner jeg med at jeg vet hvem du er, hehe. Litt artig da!
 
Vettu. Jeg tenkte på det i går. Du har jo en gutt, så jeg funderte på om du ikke kunne være en av de to med gutt. Hu ene prata jeg med her en dag, så da regner jeg med at jeg vet hvem du er, hehe. Litt artig da!
Hehe, på første treffet så var det jeg som kom etter alle andre :p men, hvem er du av damene mon tro?! ;)
 
Hehe, på første treffet så var det jeg som kom etter alle andre :p men, hvem er du av damene mon tro?! ;)
Da hadde jeg rett, høhø. Satt ved siden av deg forrige gang, tror jeg!
 
Hehe :p hmm.. Står stille for meg :p satt du ved vinduet, eller andre sida? :eek: hehe..
Haha. Satt ved vinduet. Midt mellom deg og hu andre som hadde en gutt ;)
 
Hehe, festlig da ;) At dere allerede har møttes :) Jeg kan og komme til Løten. Har bil ;)
 
Hehe, festlig da ;) At dere allerede har møttes :) Jeg kan og komme til Løten. Har bil ;)
Ikke sant :p
Ja, om man ønsker en lunsj så har vi da et par muligheter her, ene er vell veldig trangt med vogner.. Også er det nær stasjonen med servering her.. Ellers så er det god plass hjemme hos oss, vi har en stor schæfer.. Men han kan sitte i bur om noen ikke er så begeistra ;)
 
Last edited:
Artig med bikkje da. Skulle gjerne hatt en selv :)
 
Ja, er det! Mye selskap! Kan jo møtes til en trille tur en dag også! Da er Chico med! Noe slitsomt (siden vi har vært litt sløve med gå-pent-i-bånd-trening), men veldig koselig :D
 
Det kan vi godt. Jeg trenger litt bikkjekos!
 
Dere må bare avtale, så får jeg ev slenge meg på. Neste uke skjer det endel, men etter der har jeg foreløpig ikke så mye planer ;)
 
Den er god!
 
Ja, vi har da det. Vi får komme til Hamar en dag snart :)
 
Ja, vi kommer gjerne til Hamar en dag vettu :D bare å finne en dag som passer så er vi der ;)
 
Back
Topp