Hjelp!!

Jeg har desverre helt panikk!!:rolleyes:
Bare såvidt jeg turte å ta bilde av den...derfor det ble så uklart:p måtte zoome meg inn på god avstand...;)
Hehe nå måtte jeg le litt. :p

Da skal du ikke se de edderkoppene som er hos min tante eller ute hos min søster. Dem er fæle.

Er de store klarer jeg dem ikke. Liker absolutt ikke de små heller, men når jeg bodde med min søster MÅTTE jeg alltid ta edderkoppene uansett. Hun turte nesten ikke å sette søplebøtta over de minste engang. :p
Så da hadde jeg ikke noe valg da. :rolleyes:
 
Fysj da RonjaR nå fikk jeg nesten latterkrampe i senga og med snuppa sovende ved siden av meg passer det dårlig ;)
men fryktelig søt du er da ;)
kjenner igjen skrekken men mot et annet forferdelig insekt som heldigvis ikke er her (kakerlakker) skrek høyt og måtte få men til å ta dem før jeg nærmest ble tvunget til å drepe de selv! :eek:

men den søte lille der ville jeg ha funnet et glass til, snike den i glasset og ha papir over for så å bære den ut :)
 
Hehe nå måtte jeg le litt. :p

Da skal du ikke se de edderkoppene som er hos min tante eller ute hos min søster. Dem er fæle.

Er de store klarer jeg dem ikke. Liker absolutt ikke de små heller, men når jeg bodde med min søster MÅTTE jeg alltid ta edderkoppene uansett. Hun turte nesten ikke å sette søplebøtta over de minste engang. :p
Så da hadde jeg ikke noe valg da. :rolleyes:
Uff....da er du tøff!:D
Jeg er seriøst livredd, jeg...
 
Fysj da RonjaR nå fikk jeg nesten latterkrampe i senga og med snuppa sovende ved siden av meg passer det dårlig ;)
men fryktelig søt du er da ;)
kjenner igjen skrekken men mot et annet forferdelig insekt som heldigvis ikke er her (kakerlakker) skrek høyt og måtte få men til å ta dem før jeg nærmest ble tvunget til å drepe de selv! :eek:

men den søte lille der ville jeg ha funnet et glass til, snike den i glasset og ha papir over for så å bære den ut :)
Bære ut?!?!:oops: slik at han kan tusle stille inn igjen?!:eek:
Aldri!!
Og kakerlakker er ikke søte de heller...:rolleyes:
 
Uff....da er du tøff!:D
Jeg er seriøst livredd, jeg...
Nja. Ikke så tøff, men jeg måtte jo. Kunne ikke latt edderkoppene være der og søster tok dem hvertfall ikke.

Var jeg ikke hjemme tok hun bøtte over og ventet til jeg kom hjem. :p

Så søt du er. Kjenner igjen følelsen. Prøver å gjøre armen lengst mulig. :p
 
Fysj da RonjaR nå fikk jeg nesten latterkrampe i senga og med snuppa sovende ved siden av meg passer det dårlig ;)
men fryktelig søt du er da ;)
kjenner igjen skrekken men mot et annet forferdelig insekt som heldigvis ikke er her (kakerlakker) skrek høyt og måtte få men til å ta dem før jeg nærmest ble tvunget til å drepe de selv! :eek:

men den søte lille der ville jeg ha funnet et glass til, snike den i glasset og ha papir over for så å bære den ut :)
Kakerlakker klarer man jo nesten aldri å drepe. Det skal mye til. Fysj for noen ekle insekter. De er nesten værre en edderkopper.

På hytta til samboer kommer det tømmerhoggere. De ser ut som små kakerlakker. Ååå de hater jeg.
 
Nja. Ikke så tøff, men jeg måtte jo. Kunne ikke latt edderkoppene være der og søster tok dem hvertfall ikke.

Var jeg ikke hjemme tok hun bøtte over og ventet til jeg kom hjem. :p

Så søt du er. Kjenner igjen følelsen. Prøver å gjøre armen lengst mulig. :p
Haha...like redd som meg hun da:p
Og armene, de blir desverre aldri lange nok...:rolleyes:
 
Kakerlakker klarer man jo nesten aldri å drepe. Det skal mye til. Fysj for noen ekle insekter. De er nesten værre en edderkopper.

På hytta til samboer kommer det tømmerhoggere. De ser ut som små kakerlakker. Ååå de hater jeg.
Hva er tømmerhoggere???
Aldri hørt om...kanskje like greit:p
 
Bære ut?!?!:oops: slik at han kan tusle stille inn igjen?!:eek:
Aldri!!
Og kakerlakker er ikke søte de heller...:rolleyes:
nei det er de virkelig ikke! ekle små kryp som ihvertfall ikke har forstått hvem som er større enn dem! til motsetning av mange andre insekter så løper de gjerne rett på deg! dumme ekle ting!

men ja ville bært den ut, sannsynligheten for at den ville kommet inn igjen er liten :)
 
Kakerlakker klarer man jo nesten aldri å drepe. Det skal mye til. Fysj for noen ekle insekter. De er nesten værre en edderkopper.

På hytta til samboer kommer det tømmerhoggere. De ser ut som små kakerlakker. Ååå de hater jeg.
vel har da greid å drepe noen, noen uten at jeg planla det (ekkelt å høre når man tråkker på dem! :eek: )
huff ja ekle de også men heldigvis mye mindre enn de i egypt :p
 
nei det er de virkelig ikke! ekle små kryp som ihvertfall ikke har forstått hvem som er større enn dem! til motsetning av mange andre insekter så løper de gjerne rett på deg! dumme ekle ting!

men ja ville bært den ut, sannsynligheten for at den ville kommet inn igjen er liten :)
Har opplevd dumme edderkopper som kommer rett mot meg også jeg!!:eek:
Tenk om den har lagt egg i en krok på kjøkkenet?!
 
Back
Topp