Skravle tråd for lag Svane

Jaja, da blir det tut i morgrn også =)
 
My god for noen skriveleifer. Jeg sverger på at jeg ikke er full.
 
Tut å kjør på tur du ;) vært på lang fjelltur ?

Hehe, nei, jeg var bare opp stoltzen - bakveien. I morgen skal jeg på en kortere tur, blir ca 1 time 20 minutter tipper jeg.Og jeg tekstet ikke mens jeg kjørte heller. men nuh nærmer jeg meg straks brisen, så satser jeg på at resten av kvelden blir fin. Fin med vin. Har krangla med en i dag og føler meg ganske ræva =(
 
Hehe, nei, jeg var bare opp stoltzen - bakveien. I morgen skal jeg på en kortere tur, blir ca 1 time 20 minutter tipper jeg
Høres fint ut det:) blir nok herlig med en søndagstur. Må vell røre på meg i morgen jeg også :)
 
Hehe, nei, jeg var bare opp stoltzen - bakveien. I morgen skal jeg på en kortere tur, blir ca 1 time 20 minutter tipper jeg.Og jeg tekstet ikke mens jeg kjørte heller. men nuh nærmer jeg meg straks brisen, så satser jeg på at resten av kvelden blir fin. Fin med vin. Har krangla med en i dag og føler meg ganske ræva =(

Bur du i bergen? :)

Ka har du krangla om? :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg bor litt utenfor =)

Det er det som er greia. Vi krangla ikke "å bustene føyk". Men noe har bygget seg opp, og så sa han noe i dag (som jeg ikke vet konkret hva var), som gjorde at jeg ble så enormt såra. Jeg måtte bare gå. He's my person, men nå vet jeg ikke hva som skjer. Jeg er kjempelei meg =(
 
jeg bor litt utenfor =)

Det er det som er greia. Vi krangla ikke "å bustene føyk". Men noe har bygget seg opp, og så sa han noe i dag (som jeg ikke vet konkret hva var), som gjorde at jeg ble så enormt såra. Jeg måtte bare gå. He's my person, men nå vet jeg ikke hva som skjer. Jeg er kjempelei meg =(

Off. Så kjedelig. Sender over en klem te deg. Håper det ordner seg og dåke får skværa opp.

Eg bur litt uttafor eg og :) mot sotra sio :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
tusen takk, det håper jeg også =) Sotra er fint! Jeg har bodd på Bildøy i ett år, for mange år siden!
 
jeg bor litt utenfor =)

Det er det som er greia. Vi krangla ikke "å bustene føyk". Men noe har bygget seg opp, og så sa han noe i dag (som jeg ikke vet konkret hva var), som gjorde at jeg ble så enormt såra. Jeg måtte bare gå. He's my person, men nå vet jeg ikke hva som skjer. Jeg er kjempelei meg =(
Usj, det var leit å høre:( du kan ikke ringe å spørre/ snakke med han?
 
Usj, det var leit å høre:( du kan ikke ringe å spørre/ snakke med han?

han er på jobb frem til i natt, så det blir litt vanskelig. Men jeg går ut ifra at om han vil prøve å løse sakene, så kommer han til å ringe meg. Med mindre han føler seg for asshole (hans ord), til å gjøre det. Da får jeg se det an.
 
*poff*
 
Last edited:
Ok,så lei og vanskelig situasjon. Jeg ville ikke tatt kontakt med han no, og heller kun ventet å høre fra han. Synes beskjeden du gav han var ganske grei.
 
Føler med deg *RoM*, synes du håndterte situasjonen bra, men fryktelig å sitte sånn og vente på svar.
 
Søndagmorgen! Og igang med vanninntaket. :)

Spiste huset tomt for melkesjokolade igår (var ikke store mengdene heldigvis). Så nå er planen å være godtefri til neste helg.
 
Søndagmorgen! Og igang med vanninntaket. :)

Spiste huset tomt for melkesjokolade igår (var ikke store mengdene heldigvis). Så nå er planen å være godtefri til neste helg.

Eg må kaste restene som ikke blei spist opp i går. Ikkje ofte eg kaster sjokolade altså. Men det blir bare spist om det ligger åpent i kjøleskapet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei og hopp! :D lykke til med utfordringen jenter!!

Jeg ser nå at jeg helt har glemt å presentere meg selv!

Jeg er 31 og mamma til 2 jenter på snart 8 år og ei som nærmer seg 1,5 år :)
Jeg var med på de 2 forrige krigene og vant den første :)
Før sommeren følte jeg at jeg var i mål og ville fokusere mer på styrke, men nå har det blitt alt for mye kos og lite trim i sommer og jeg må ta litt grep om kiloene igjen. Vil ned rundt 4 kg.
Denne krigen har hjulpet meg enormt tidligere og jeg håper det fortsetter denne gangen :) :)
 
Back
Topp