★☆★Felles skravletråd★☆★

Da hjelper det på i alle fall :D så får vi håpe folk er flinkere å følge med selv videre ;)


Februar-14 mamma ❤️

Og enno ein. Vohoooo. No mangle vi "bare" 8 stk :p men det e jo mye bedre enn 26 hinn dagen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Og enno ein. Vohoooo. No mangle vi "bare" 8 stk :p men det e jo mye bedre enn 26 hinn dagen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Det går jo rette veien :D


Februar-14 mamma ❤️
 
Jeg føler jeg dessverre har et handikap! Er blitt gravid og er såååå trøtt! Sykemeldt og greier... Skal gjøre mitt beste, da, så ser vi hvor langt jeg kommer. ;) Skal spise med vett og prøve å trene så mye som mulig. :)

Har forresten gått mye i usunne matvarer, men har likevel ikke gått opp noe! Yey!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulera :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er glad i det jeg også, men hater å bake så kommer ikke over fristelsen så ofte :p sjokolade, potetgull og smågodt derimot... Det ser man jo hele tiden hver dag! :eek: men har jeg bestemt meg for noe, så går det som regel greit :)


Februar-14 mamma ❤️
Jeg er veldig glad i å bake :p
Baker ikke like ofte som før da. Har heller prioritert å lage mer middag fra bunnen i stedet nå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og enno ein. Vohoooo. No mangle vi "bare" 8 stk :p men det e jo mye bedre enn 26 hinn dagen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Er lov å håpe at de fleste leverer inn i tide i morgen nå:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er veldig glad i å bake :p
Baker ikke like ofte som før da. Har heller prioritert å lage mer middag fra bunnen i stedet nå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er overhodet ikke venn med kjøkkenet :p her er det sambo som kokkelerer :)


Februar-14 mamma ❤️
 
Jeg er overhodet ikke venn med kjøkkenet :p her er det sambo som kokkelerer :)


Februar-14 mamma ❤️
Okei, godt at sambo er flink på kjøkkenet da;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blei so opphengt i slankekrigen at eg gløymte han so låg på ipad'en :p han blir ikkje akkuratt lei seg for da :p ImageUploadedByBV Forum1410460078.616037.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blei so opphengt i slankekrigen at eg gløymte han so låg på ipad'en :p han blir ikkje akkuratt lei seg for da :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, sånn kan det gå noen ganger når man blir ivrig:p
Godt du kom på det nå da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi, sånn kan det gå noen ganger når man blir ivrig:p
Godt du kom på det nå da:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Han kunne jo søtte te i måro tidlig han vettu :p hehe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han kunne jo søtte te i måro tidlig han vettu :p hehe.


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, da hadde det nok blitt en temmelig trøtt gutt i barnehagen i morgen :p :oops:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi, da hadde det nok blitt en temmelig trøtt gutt i barnehagen i morgen :p :oops:


Sent from my iPhone using BV Forum

Jah :D han hadde nok sovna te slutt. Men da kunne blitt seint. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Som alltid om fredager e det selvfølgelig vaffler på jobben i måro. Blir så sjuuuukt hardt å stå over de. For de e so fantastisk gode :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Som alltid om fredager e det selvfølgelig vaffler på jobben i måro. Blir så sjuuuukt hardt å stå over de. For de e so fantastisk gode :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Har så lyst på vafler! Luktet nystekte vafler da jeg gikk hjemmfra skola i dag!


Februar-14 mamma ❤️
 
Er bare på appen om dagen, og da er det ikke alltid jeg får beskjed om at det er skrevet noe i forum/tråder jeg følger og ved pm. Derfor det tok lang tid før jeg var inne. Har ført opp den 12 i kalenderen da :)
 
Er bare på appen om dagen, og da er det ikke alltid jeg får beskjed om at det er skrevet noe i forum/tråder jeg følger og ved pm. Derfor det tok lang tid før jeg var inne. Har ført opp den 12 i kalenderen da :)
Har samme problemet her :(


Februar-14 mamma ❤️
 
Æ jobbe nå på bensinstasjon da der vi steiker ferske vaffler og boller og gud veit ka hele tia, mn har faktisk gått bra å latt hver å spis, har også en avtale med de æ jobbe med at hver gang æ spis nå usunt så må æ betal dæm 50 kr hver, så må bare hold ut ellers bli d dyrt for mæ blir d veldig ille så tar æ ett glass med litago med mindre sukker
 
Back
Topp