★☆★Felles skravletråd★☆★

Hvis andre syns det e greit kan du for min del levere vekt fredags mårning til meg og hvis noen detter av. Noe som garantert kommer til å skje kan du steppe inn på lager med minst deltakere igjen. Ka sier dåke andre jenter?


Sent from my iPhone using BV Forum
Kan gjerne være med for min del:) jo flere, jo bedre;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Innen kl 19.00 ;) ser nok ut til at det blir plass til deg :) skal nok få det til :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, bruker være sånn første uka. Husker jeg var såååå skuffa når jeg hadde delt lag som var superjevne også falt så mange av til første veiing at de ble så skeive som mulig:p
 
Ja, bruker være sånn første uka. Husker jeg var såååå skuffa når jeg hadde delt lag som var superjevne også falt så mange av til første veiing at de ble så skeive som mulig:p

Ja, grååådig irriterande. Men sånn blir da. Men blir nok mangen som detter av flere uker. Så håper lagene jevner seg ut. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, grååådig irriterande. Men sånn blir da. Men blir nok mangen som detter av flere uker. Så håper lagene jevner seg ut. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, også er jo det viktigste at vi mister mange kg totalt. Hadde vært litt gøy å summere hvor mye folk har gått ned når de går ut og se hvor mye krigen faktisk hjelper:)
 
Har sett noen som er påmeldte slankekrigen og ikke har vært innom her, som skriver på andre forum. Så da tenker eg at de kan vi sikkert avskrive. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har sett noen som er påmeldte slankekrigen og ikke har vært innom her, som skriver på andre forum. Så da tenker eg at de kan vi sikkert avskrive. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Er jo ikke sikkert, kan jo være de overrasker og leverer vekt på fredag :) liker å leve i håpet :D


Februar-14 mamma ❤️
 
Er jo ikke sikkert, kan jo være de overrasker og leverer vekt på fredag :) liker å leve i håpet :D


Februar-14 mamma ❤️

Hehe. Alltid lov å håpe :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Im fit for fight:) det her bli koselig, æ har trua
 
Då hopper eg og migrenen min te sengs :p håper han har støkke av innen eg våkne i måro :D

Og i måro e da dagen før dagen jenter. :D da nærme seg! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då hopper eg og migrenen min te sengs :p håper han har støkke av innen eg våkne i måro :D

Og i måro e da dagen før dagen jenter. :D da nærme seg! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Sov godt, håpe du e bedre i mårra :)
 
Mårnings jenter :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Good morning
 
Lykkelig over at søtsuget er helt borte!!:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp