Sove-råd!

Ojsann, lenge siden jeg har vært her å sett :)
Det har vært veldig opp og ned, når hun har vært hos faren sin har det vært et helvette å få henne til å sove, for da er hun redd mamma er borte. Men nå de siste mnd har det vært kjempebra, sovnet om kvelden og sovet om natta :) Hender en gang i blant at hun våkner og vil ha trøst, men det er sjelden :)
Fantastisk bra. Man skal ikke undervurdere god, sammenhengende nattesøvn:)


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Fantastisk bra. Man skal ikke undervurdere god, sammenhengende nattesøvn:)


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ah, nei, det har sååå mye å si!
I natt var hun våken to ganger, og jeg kjenner det går skikkelig tregt på jobb i dag.. men men.. I blant må man vel bare regne med det når man har småunger :p
 
Ah, nei, det har sååå mye å si!
I natt var hun våken to ganger, og jeg kjenner det går skikkelig tregt på jobb i dag.. men men.. I blant må man vel bare regne med det når man har småunger :p
Ja, våkne kommer de til å gjøre til de flytter hjemmefra, men det er hylingen og nattevåk som man må få bukt med.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Ja, våkne kommer de til å gjøre til de flytter hjemmefra, men det er hylingen og nattevåk som man må få bukt med.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Nettopp det :)
Er ikke ofte ho er våken om natta lenger, heldigvis :) Trått når ho først er det!
 
Nettopp det :)
Er ikke ofte ho er våken om natta lenger, heldigvis :) Trått når ho først er det!
Hehe, klart det er. De våkner jo typisk når du virkelig hadde trengt den søvnen..;)


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Back
Topp