★☆★Felles skravletråd★☆★

Jeg har ikke klart å følge med:( Har flyttet og startet i nye jobber, så hodet har ikke hengt med i heke tatt. Har fryktelig lyst til å bli med så jeg kan prøve å nå mitt endelige mål innen jul. Mulig å få bli med? Om mange faller av på første veiing kan jeg kanskje steppe inn for å jevne ut lagene? *please*? *håpe, håpe*
 
Ja på lag gås er det ikke mange som har vært innom. Men krysser fingre for at det tar seg opp til Fredag. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke klart å følge med:( Har flyttet og startet i nye jobber, så hodet har ikke hengt med i heke tatt. Har fryktelig lyst til å bli med så jeg kan prøve å nå mitt endelige mål innen jul. Mulig å få bli med? Om mange faller av på første veiing kan jeg kanskje steppe inn for å jevne ut lagene? *please*? *håpe, håpe*

Hvis andre syns det e greit kan du for min del levere vekt fredags mårning til meg og hvis noen detter av. Noe som garantert kommer til å skje kan du steppe inn på lager med minst deltakere igjen. Ka sier dåke andre jenter?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja på lag gås er det ikke mange som har vært innom. Men krysser fingre for at det tar seg opp til Fredag. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært dårlig på alle lagene :( men satser på alle har lagt inn alarm på tlf til fredag :p har sendt alle de som ikke har vært innom her en pm. Så håper det hjelper på.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis andre syns det e greit kan du for min del levere vekt fredags mårning til meg og hvis noen detter av. Noe som garantert kommer til å skje kan du steppe inn på lager med minst deltakere igjen. Ka sier dåke andre jenter?


Sent from my iPhone using BV Forum
Det hadde vært utrolig kjekt;) Har savnet dere;)
 
Hvis andre syns det e greit kan du for min del levere vekt fredags mårning til meg og hvis noen detter av. Noe som garantert kommer til å skje kan du steppe inn på lager med minst deltakere igjen. Ka sier dåke andre jenter?


Sent from my iPhone using BV Forum
Helt ok for meg :)


Februar-14 mamma ❤️
 
Hvis andre syns det e greit kan du for min del levere vekt fredags mårning til meg og hvis noen detter av. Noe som garantert kommer til å skje kan du steppe inn på lager med minst deltakere igjen. Ka sier dåke andre jenter?


Sent from my iPhone using BV Forum
Helt i orden for meg :)
 
Hvis andre syns det e greit kan du for min del levere vekt fredags mårning til meg og hvis noen detter av. Noe som garantert kommer til å skje kan du steppe inn på lager med minst deltakere igjen. Ka sier dåke andre jenter?


Sent from my iPhone using BV Forum
Går fint for min del :)


Mars2014
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis andre syns det e greit kan du for min del levere vekt fredags mårning til meg og hvis noen detter av. Noe som garantert kommer til å skje kan du steppe inn på lager med minst deltakere igjen. Ka sier dåke andre jenter?


Sent from my iPhone using BV Forum
I orden for meg og.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har dreve å ført opp ken som har vært innom og vi mangler gaaaaaanske mangen. Lurte på om eg sku sende de andre en pm. Men tenker jo og at folk må klare å følge litt med sjøl også. Kan ikke klare å passe på alle gjennom hele krigen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Eg har ikkje vore så aktiv på forumet i det heile tatt i haust, så eg har berre venta på fredagen eg. Hadde ikkje tenkt å gløyme krigen altså. Visste berre ikkje at vi skulle skravle på førehand. Men no skravlar eg!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Eg har ikkje vore så aktiv på forumet i det heile tatt i haust, så eg har berre venta på fredagen eg. Hadde ikkje tenkt å gløyme krigen altså. Visste berre ikkje at vi skulle skravle på førehand. Men no skravlar eg!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Da går bra :D tenkte da va greit å få på plass lagledarane og det til fredag. Så starter vi utfordringen også :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då mangle vi berre 13 stk. :p da kjem seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det er jo betydelig færre enn i går, så å sende en pm har nok hjulpet :)


Februar-14 mamma ❤️

Ja. Og hvis like mangen nye kommer inn til i måren ligger vi godt ann :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Sånn eg kan se det mangler vi:

4 stk lag Due
1 stk lag svane
5 stk lag and
3 stk lag gås

I tillegg mangler vi lagleder på:
Lag Due og
Lag Gås


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Anbefaler alle lifesum eller my fitness plan appen for kaloritelling:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Sånn eg kan se det mangler vi:

4 stk lag Due
1 stk lag svane
5 stk lag and
3 stk lag gås

I tillegg mangler vi lagleder på:
Lag Due og
Lag Gås


Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle jeg dukke opp på due eller gås vet du at du kan regne med meg;) Men skjønner det er vanskelig å basere seg på kanskje. Satser på det dukker opp lagledere. Fortsatt et par dager igjen. Når på fredag trenger du vekta mi?:)
 
Skulle jeg dukke opp på due eller gås vet du at du kan regne med meg;) Men skjønner det er vanskelig å basere seg på kanskje. Satser på det dukker opp lagledere. Fortsatt et par dager igjen. Når på fredag trenger du vekta mi?:)

Innen kl 19.00 ;) ser nok ut til at det blir plass til deg :) skal nok få det til :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp