Vi er da optimister er vi ikke?!vel vel ikke så sikker på at de første nettene blir det, men håper det blir etter hvert![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er da optimister er vi ikke?!vel vel ikke så sikker på at de første nettene blir det, men håper det blir etter hvert![]()
så bra da! heldigvis lenge til neste gang vi skal stille klokka!er overlykkelig over at det nå begynner å bli enklere å legge vesle gullet mitt, etter at det har vært ett mareritt helt siden vi stilte klokka![]()
Mor koser seg med kjente på tv, og nyter stillheten i heimen![]()
god ettermiddagGod morgen
God ettermiddaggod ettermiddag![]()
Haha...hun trengte nok litt fred og roHei hei alle sammen
titter innom mens jeg er ganske sikker på at snuppa er sliten for hun gikk nettopp inn på soverommet og passet på å lukke døra![]()
ja trengte nok detHaha...hun trengte nok litt fred og ro
har det hvert en fin dag på jobben?Innom på vei hjem fra jobb
Helt superhar det hvert en fin dag på jobben?![]()
jada er kjempe optimistVi er da optimister er vi ikke?!
hmmm syns det er rett rundt hjørnet je, men er ikke så redd det når det er denne veien.....så bra da! heldigvis lenge til neste gang vi skal stille klokka!
Oi, ja da hadde jeg også blitt sinna :-oInnom etter en stor krangel med eldste...
Han sier så mange stygge ting for tiden.. "mamma, du er den styggeste i hele verden", "bla, bla, bla, jeg bryr meg ikke om hva du sier"...
Jeg er veldig tålmodig, men da han slo meg rett i fjeset så eksploderte jeg
Vi er venner igjen nå, han har sagt unnskyldmen slike episoder har vi nesten daglig!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hihi, verden er ikke stor ;-)Så gøy
Det er ekskona til en tidligere kollega av meg
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Huff ja sant det! Skjønner ikke den kl stillingen jeghmmm syns det er rett rundt hjørnet je, men er ikke så redd det når det er denne veien.....
Ja det gikk kjempe fint. Jeg var våken flere ganger i natt men hørte ikke en lyd fra a før klokka ringteNes:
Hurra, så flott alt gikk så greit
Sikkert stolt av rommet sitt!