Om du titter innom

er overlykkelig over at det nå begynner å bli enklere å legge vesle gullet mitt, etter at det har vært ett mareritt helt siden vi stilte klokka :)
Mor koser seg med kjente på tv, og nyter stillheten i heimen :)
så bra da! heldigvis lenge til neste gang vi skal stille klokka!

Hei hei alle sammen :)
titter innom mens jeg er ganske sikker på at snuppa er sliten for hun gikk nettopp inn på soverommet og passet på å lukke døra :p

Hei hei alle sammen :)
titter innom mens jeg er ganske sikker på at snuppa er sliten for hun gikk nettopp inn på soverommet og passet på å lukke døra :p
Haha...hun trengte nok litt fred og ro:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er da optimister er vi ikke?!:p

Sent from my iPhone using BV Forum
jada er kjempe optimist :) Gulvet ble lagt i dag, når Sol Anette så det sa hu; natte på rommen min.....

Så da måtte mor vaske gulvet, stryke og henge opp gardiner, flytte senga, skifte på senga og få inn nye ikea kommoden :p

Men mor er sliten og vesla sovna :)

Innom etter en stor krangel med eldste...:(
Han sier så mange stygge ting for tiden.. "mamma, du er den styggeste i hele verden", "bla, bla, bla, jeg bryr meg ikke om hva du sier"...
Jeg er veldig tålmodig, men da han slo meg rett i fjeset så eksploderte jeg:confused:
Vi er venner igjen nå, han har sagt unnskyld:) men slike episoder har vi nesten daglig!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Oi, ja da hadde jeg også blitt sinna :-o

Vi har begynt med skrytetavle vi.

Var så mye krangling og kjefting her også, så vi fant ut at vi måtte gjøre noe.

Så tilfeldigvis hadde vi fått ei skrytetavle i en bokpakke noen uker før.

Der er det med smilefjes og surefjes.
"oppgaven" vår er at vi ikke skal være sinna på hverandre, og snakke fint sammen. Dette er en familietavle rett og slett sånn at vi alle har et ansvar, og ikke bare storebror.
Hver kveld oppsummerer vi hvordan dagen har vært.
I disse tre dagene vi har holdt på nå har det bare vært positivt :-)

Det er lov å bli lei seg feks, og man skal kunne si sin mening og være uenig, men man skal være høflig og snakke sammen uten hyl og skrik.

Storebror har blitt en helt annen gutt nå:-)
1410298900026.jpg

Vi er forsåvidt skjønt enige om at frøkna ikke skjønner dette helt, og at hun på en måte holdes litt utenfor dette her, men at hun også skal snakkes bra til og være en del av det uten at evt hennes sinne skal føre til rødt fjes.

Back
Topp