★☆★Felles skravletråd★☆★

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Her kan alle lagene skravle i lag :D

Hvordan rekne vekt:

Endringen delt på forje ukes vekt, gange 100.
Eks: 1 kg / 80 kg x 100 = - 1,25
 
Last edited:
Så gøy, gleder meg til å komme i gang!
 
Blir godt å komme igang igjen. Snart Brasil ferie (og der er jo faktisk de fleste jentene både lekre og smekre), så nå er motivasjonen på topp!

Så deilig da. :) når er det den er? Får du mulighet til å veie deg?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her øker motivasjonen mer og mer. Lillemann er 6 mnd i disse dager, han trenger en mamma som orker å henge med i svingene, og jeg skal ha på meg en lang, hvit kjole en gang til neste år, så det er bare å brette opp ermene. :D


Mars2014
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir godt å komme igang igjen. Snart Brasil ferie (og der er jo faktisk de fleste jentene både lekre og smekre), så nå er motivasjonen på topp!
Reiser 17. oktober, skal nok få tilgang til en vekt når jeg er borte. Skal være hos svigers, så...
 
Kan skrive det her inne også slik at alle får det med seg.

Ift valg av lagledere så ser eg noen kan tenke seg å være det men tror de ryker ut fort. Det er mulig å bytte lagleder seinere i krigen om en ryker ut. Det er blitt gjort tidligere når den som ryker ikke ønsker å fortsette. Og om en skal vekk en fredag kan en spørre andre på laget om de kan vikariere. Ellers e det ingen problem at eg gjør det. Vi hjelper hverandre og alle bidrar der det e mulig for at krigen skal bli en god opplevelse for oss alle :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spennende å se om alle leverer vekt på fredag, hittil vært veldig laber respons i andelaget sin skravletråd.. Men det kan jo være at folk bare er opptatt :)


Februar-14 mamma ❤️
 
Spennende å se om alle leverer vekt på fredag, hittil vært veldig laber respons i andelaget sin skravletråd.. Men det kan jo være at folk bare er opptatt :)


Februar-14 mamma ❤️

Har dreve å ført opp ken som har vært innom og vi mangler gaaaaaanske mangen. Lurte på om eg sku sende de andre en pm. Men tenker jo og at folk må klare å følge litt med sjøl også. Kan ikke klare å passe på alle gjennom hele krigen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har dreve å ført opp ken som har vært innom og vi mangler gaaaaaanske mangen. Lurte på om eg sku sende de andre en pm. Men tenker jo og at folk må klare å følge litt med sjøl også. Kan ikke klare å passe på alle gjennom hele krigen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme tenker jeg:) Folk meg klare å følge med selv. Du kan jo ikke ta ansvar for alle andre heller. Det hadde blitt temmelig mye stress :eek:
Og du gjør vel allerede mer enn nok;)
Satser på at det tar seg litt opp når det braker løs på fredag :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har dreve å ført opp ken som har vært innom og vi mangler gaaaaaanske mangen. Lurte på om eg sku sende de andre en pm. Men tenker jo og at folk må klare å følge litt med sjøl også. Kan ikke klare å passe på alle gjennom hele krigen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Folk får passe på selv tenker jeg. Vi er da voksne oppegående mennesker, skal ikke være nødvendig med barnevakt..


Februar-14 mamma ❤️
 
Folk får passe på selv tenker jeg. Vi er da voksne oppegående mennesker, skal ikke være nødvendig med barnevakt..


Februar-14 mamma ❤️

Det tenker eg og. Så langt har eg sett nicket til 24 stk av 45 stk. Eg kommer til å sende de en pm no om at skravlinga er i gang og at det e fint om vi blir flere med på skravlinga. Og at det blir siste påminnelses meld fra meg. E så kjedelig om lagene blir halvvert. Da varer jo krigen så kort :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det tenker eg og. Så langt har eg sett nicket til 24 stk av 45 stk. Eg kommer til å sende de en pm no om at skravlinga er i gang og at det e fint om vi blir flere med på skravlinga. Og at det blir siste påminnelses meld fra meg. E så kjedelig om lagene blir halvvert. Da varer jo krigen så kort :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, er jo kjipt å miste halve laget før man er i gang :(


Februar-14 mamma ❤️
 
Ja, er jo kjipt å miste halve laget før man er i gang :(


Februar-14 mamma ❤️

Det e akkuratt det. Eg gjør et siste forsøk. Og så får resten stå til.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du er nå god som orker :)


Februar-14 mamma ❤️

:D ja, men dette blei med den siste.. no får de klare å følge med resen sjøl :)

E tross alt i 80% jobb uten om, aleina med 2 gutta 100%, 10 timer totalt reisetid pr uke :) Så har ikkje har ikkje tid til å gjøre dette på fulltid i tillegg :D :p håper folk kommer inn å skravler litt med oss no.. vi vil jo alle nå et mål, og det e kjekkere å gjøre det sammen enn aleine,. e jo derfor vi e med her :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
:D ja, men dette blei med den siste.. no får de klare å følge med resen sjøl :)

E tross alt i 80% jobb uten om, aleina med 2 gutta 100%, 10 timer totalt reisetid pr uke :) Så har ikkje har ikkje tid til å gjøre dette på fulltid i tillegg :D :p håper folk kommer inn å skravler litt med oss no.. vi vil jo alle nå et mål, og det e kjekkere å gjøre det sammen enn aleine,. e jo derfor vi e med her :)
Imponert over at du orker :D ja, er jo kjekkere når man er mange :)


Februar-14 mamma ❤️
 
Back
Topp