☆♡ Pappaene☆♡

Her var pappaen klar for baby en god stund før meg :) han har vært lykkelig og veldig interessert i alt fra dag en! Han gleder seg stort til å bli småbarnspappa (igjen, han har to) og alt det bringer med seg. I det siste har han blitt mer å mer i ekstase over livet i magen, snakker med det og stryker på magen. Han gleder seg til fødselen, sier at det blir spennende :) åsså lurer han veldig på hvem det er som er der inne :Heartred Han lytter til alt jeg har å si, og vil vite om alt jeg kjenner og hva de sier på kontrollen. Han jobber borte i 5 uker i strekk, så blir mye tlf tid :) igår var jeg på ammekurs, og det ville han også høre om :) Har virkelig både en bestevenn og kjæreste i den mannen :hug003
 
Min gleder seg nok veldig, men er ikke skrekkelig interessert i å søke informasjon:-/ Nå er jo dette nummer to så vi har vært i gjennom en fødsel og slikt før. Men føler meg litt alene i redebyggegledeseg land.

Samme her, selv om han ikke har noen fra før! Savner litt mer engasjement. Han er omsorgsfull ovenfor meg da :)
 
Min gleder seg nok veldig, men er ikke skrekkelig interessert i å søke informasjon:-/ Nå er jo dette nummer to så vi har vært i gjennom en fødsel og slikt før. Men føler meg litt alene i redebyggegledeseg land.

Jeg trodde også at mannen min var litt sløv med å søke informasjon, for jeg har ikke sett eller hørt noe om det. Nå skal det sies at mannen min ikke er av typen som snakker om alt, hele tiden og han har slett ikke behov for å dele alt han tenker på, sånn i motsetning til meg...;) Men vi satte oss ned og virkelig pratet en kveld og jeg ble så ufattelig overrasket over hvor mye han egentlig har satt seg inn i! Alt fra bilstoler og sikkerhet til hva som kan gå galt i svangerskapet, symptomer og hva han må gjøre dersom han oppdager noe på meg. Jeg var så sjokkert og gledelig overrasket at jeg ble helt rørt. Ting som farge på barnevogn, hvordan barnerommet ser ut, om vi skal ha dun- eller fiberdyne, vippestol og babyklær stiller han seg likegyldig til tror jeg. Så der føler jeg meg nok litt alene, men etter den samtalen vi hadde så tror jeg at det er helt greit :) Hans naturlige rolle er å beskytte familien sin tror jeg ;) Og jeg vet at når barnet først er født, så vil han være både omsorgsfull og ansvarlig. Det holder for meg :)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
pappa'n gleder seg, men setter ikke så mange ord på følelsene sine... merker at han er litt redebygger innimellom, så han gjør nok det for å vise at han begynnner å bli klar og at han vil hjelpe meg.
 
Når vi fant ut at jeg var gravid så kom det egentlig som et sjokk for begge, passet absolutt ikke med barn nå i det hele tatt (trodde vi) :p

Pappaen var lite engasjert de første ukene. Nå har det snudd totalt om :p for øyeblikket står han i garasjen å snekrer sprinkelseng med svigerfar :) snakker masse om babyen og han er såååå glad det blir en liten prinsesse :) sier "jenta mi" om henne flere ganger om dagen :) han har allerede begynt å bekymre seg over tenåringstida hehe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Grugleder seg pappa her i huset :)
Han r veldig engasjert og omsorgsfull :)
 
Veldig lite engasjert her i hus, men vet han gleder seg. Ikke den som prater for mye om følelser han her heller.. Er en veldig sånn "tar det som det kommer" type. Var slik i første svangerskap også så det bekymrer meg ikke, selv om jeg gjerne skulle ønske han tok litt mer del i forberedelsene da... :p
 
Back
Topp