☆♡ Pappaene☆♡

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hvordan er det med de som skal bli pappa? Gleder de seg, gruer de seg? Sier de noe spesielt i forhold til det store som er i ferd med å skje? :)
 
Han her er rolig som "skjæra på tunet" som Reodor sier om'n Solan!!! Hehe....

Han gleder seg veldig da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen min er av den typen som ikke snakker om følelser osv, men han blir mer og mer engasjert og åpen å prate med. Virker som om han gleder seg, samtidig så tror jeg han syntes det er litt skummelt dette her. Han bruker ikke å prate åpent om ting med kompiser heller, men her forrige uke så spurte han en kompis som fikk barn i februar om hvordan de første ukene var. Da ble jeg mildt sagt overasket :p Også kommer han med små kommentarer og utsagn slik at jeg forstår at han driver å forbreder seg på sin måte ;)
 
Her gledes det tror jeg, engasjert i klær, utstyr og med på alt av kontroller. Kaller minien kompis og sier han gleder seg til å kunne ta sin del av børen.
Han er skikkelig pappamateriale, som blir å bruke timesvis i ishockeyhallen med poden fra han kan gå på skøyter, gå på tur med meg og vogna, lære seg å gå på ski for å dra pulk og sånn, så ja, her gleder han seg :)
Han er jo en følelsesmann og drømmen har alltid vært å bli pappa ♡
 
Han sier han har begynt å glede seg :) Og innrømmer at han har grudd seg en del tidligere, hvordan skal det bli, hva er det vi har gjort? :p Også sier han stadig at han syns det er sykt at han og jeg skal bli foreldre.

-Fra appen-
 
Han gleder seg veldig og engasjerer seg i det meste av forberedelser :) MEN, han gruer seg noe vanvittig til fødsel... hehe, nesten mer enn meg tror jeg ;) Men jeg kjenner han godt nok til å vite at han kommer til å takle det fint når det kommer til stykket :) Nærmer seg med stormskritt nå! :)
 
Han sier bare at nå nærmer det seg og at han ser på meg at jeg er lei nå.
 
Han gleder seg veldig, snakker med magen hver dag og forteller kompis ( som han kaller henne) lol, at nå skal de snart treffes. Han ser jeg er sliten og drittlei også. Han snakker mye om hvordan han gleder seg til og se hvordan hun ser ut og at nå er det snart på tide at hun kommer ut og gjör jobben sin, og med det mener han og gi han våkennetter, bleieskift, kosing og bäring he he he
 
Pappan gleder seg, men tror nok han er nervøs også. Nå som magen er stor og han kjenner og ser tydelig liv der hver dag, så er det så mye lettere for han å faktisk forstå at det er sønnen hans som ligger der :) Og nå som huset fylles opp med babyutstyr, klær, tepper og leker så blir det mye mer virkelig at det faktisk er et nytt familiemedlem som skal bruke det også :) Han stryker magen hver dag og noen ganger bøyer han seg ned, kysser magen og sier Jeg elsker deg ❤️ Åh...bare å skrive det får fram tårer i øynene mine ❤️


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Nå er jo han her pappa fra før til datteren vår og denne gangen blir det gutt.

Han har ikke vist store intressen fram til nå, bare litt innimellom.
Er enklere å snakke med han ang å gjøre klart osv nå.
Han sier han skal skru opp senga nå snart så da tenker han nokk på det ihvertfall :)


sendt fra Note 3 - sengekos
 
Her gledes det tror jeg, engasjert i klær, utstyr og med på alt av kontroller. Kaller minien kompis og sier han gleder seg til å kunne ta sin del av børen.
Han er skikkelig pappamateriale, som blir å bruke timesvis i ishockeyhallen med poden fra han kan gå på skøyter, gå på tur med meg og vogna, lære seg å gå på ski for å dra pulk og sånn, så ja, her gleder han seg :)
Han er jo en følelsesmann og drømmen har alltid vært å bli pappa ♡


Helt likt her... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Pappaen her er Pappa med stor P til jenta vår. Han har vært klokkeklar fra dag 1 på at vi er likestilte foreldre som deler alt av foreldrepppgaver. Etter ar jeg sluttet med nattamming har vi feks fordelt nattevåk osv. Han sier han gleder seg veldig til lillebror kommer og kan komme med kommentarer som "tenk, om noen uker sitter vi her i sofaen med en liten en igjen". Men han driver ikke å suser og synger til magen. Det tror jeg ikke faller han naturlig i det hele tatt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han gleder seg veldig, og han gleder seg til at svangerskapet er over sånn at jeg skal slippe å være halvveis invalid.
Han diller ikke med magen min, det faller seg ikke helt naturlig for han.
Han har noen bekymringer over når snuppa blir tenåring og når hun kommer til å drasse med seg sånne "snørrvalper" til kjærester hjem. :D
 
Igår snakket han om hvor koselig det ville bli å stå opp med den lille i helgene, smøre en skive og se barnetv før de lufta bikkja sammen "Også står mor opp i ett- to tida, fly forbanna for at hun ikke har blitt vekt tidligere" :p

-Fra appen-
 
Her får alltid magen en nuss og klem etter meg når han kommer inn døra fra jobb. Han viser tydelig at han liker magen og vil helst at jeg skal gå uten skjorte :p av og til kommer han bort å stryker og nusser magen og spør - hvordan går det med babyen min? Det synes jeg er utrolig godt og koselig at han gjør. Setter stor pris på det :) ❤ ellers er han ivrig etter å ordne i stand, har pusset opp barnerommet og vært med på handling. Jeg må si jeg er imponert over han egentlig! :) han har også innrømmet at han gruer seg litt, men samtidig gleder seg feyktelig mye :)
 
her i huset er han stolt og gleder seg enormt til frøkna kommer... ventet på dette i mange år..
 
Mannen susser på magen og prater til henne ofte om kvelden og så blir han helt rørt når han får kjenne at hun sparker. Han blir en bra pappa, men jeg tror samtidig at det vil bli litt sjokkartet for han hvor mye hverdagen vår kommer til å endre seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han min er klar som et egg, var klar lenge før meg, og lenge før vi ble gravid.. Han er ti år eldre enn meg, og engasjerer seg i barnene til kompisene sine og venninnene mine, og er veldig flinke med de :) så jeg gleder meg vilt til at minien og papsen skal få "bonde"! Han blir med på kontroller og vi bestilte ul idag slik at han kunne få være med og se på han :) da vi handlet inn det vi skulle ha, for 2uker siden.. Hadde han gått gjennom alle best i test tester om vogner, barneskoler, babycall etc.. Og skrevet ut en liste med bilder av det vi skulle ha ;) veldig glad for at han tar ansvar, for jeg har vært veldig laidback, frem til nå -kjenner eg e veldig klar egentlig :D
 
Back
Topp