Skravletråd for lag DUE ❤️

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Her kan vi duene skravle så mykje me orkar :)

Lag DUE:

Ej
Ranveig!
Mary79
Mzsugar
Martar80
Fitandstrong2015 - tidlegare: Bkno2190372
LMO13
Mariamamma
Håperpåenliten2013<3
MTDC

= 11 Deltakere = 328.27 BMI

Edit: Har lagt til MTDC og fjerna Caramella og lennypenny.

❤️Gutt februar 2014❤️
 
Last edited:
Nokon som vil vera lagledar? :)

Eg har ikkje pc som fungerar veldig godt, og brukar app på iPhone. Ønsker derfor ikkje å vera lagledar.


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Heia:) vil helst ikke vær lagleder :)
 
Kva er strategien dikkas? Skal dikka gå på ein spesiell diett?

Eg er sjølvsagt blitt gravid igjen, men tenker eg er med så lenge det varar. Brukar det som motivasjon til å eta sunt og trene.


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Æ har tenkt å tren ofter og spis sunner mer protein enn karbo, håpe det funke for æ må ned 5 kg for å få starta opp et fryse forsøk, så e veldi motivert. Men æ tar gjerne i mot tips fra folk som har gått ned :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Kutte ut snopet først og fremst (er nærmest avhengig). Sunnere kosthold som litla på snart 1 år kan spise også. Og så trene en del. Skal til Brasil på ferie hos svigers i midten av oktober, så første målet er å gå ned litt til dess, helst en 4 - 5 kg. Får se hva vi får til.
 
Hallois! Jeg har hatt en uke på 5:2 dietten, og fortsetter på den. Ellers blir det flere og lengre trilleturer.

Gratulerer med graviditeten, EJ!

(Og hvis noen andre vil bli lagleder, så står jeg gjerne over.)


Mars 2014 Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Ka syns du om 5:2 dietten martar? Vudere om æ kanskje ska prøv det
 
Hallois! Jeg har hatt en uke på 5:2 dietten, og fortsetter på den. Ellers blir det flere og lengre trilleturer.

Gratulerer med graviditeten, EJ!

(Og hvis noen andre vil bli lagleder, så står jeg gjerne over.)


Mars 2014 Sent from my iPhone using BV Forum


Takk :)


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Ka syns du om 5:2 dietten martar? Vudere om æ kanskje ska prøv det
Jeg er bare på min andre uke, tredje fastedag i dag, og det går overraskende greit! Jeg trenger litt strengt opplegg for ikke å skli ut igjen, og da passer to dager i uken med faste veldig godt. Spiser tre måltider om dagen, for det fungerer jeg best på. Frokost, midt på dagen og litt sen middag. Og så gjør jeg mange ting i løpet av dagen, sitter ikke bare hjemme og kjenner på at jeg er sulten og ser mot kjøleskapet. ;)
 
Jeg er bare på min andre uke, tredje fastedag i dag, og det går overraskende greit! Jeg trenger litt strengt opplegg for ikke å skli ut igjen, og da passer to dager i uken med faste veldig godt. Spiser tre måltider om dagen, for det fungerer jeg best på. Frokost, midt på dagen og litt sen middag. Og så gjør jeg mange ting i løpet av dagen, sitter ikke bare hjemme og kjenner på at jeg er sulten og ser mot kjøleskapet. ;)
Okey mn trur æ ska prøv det da:) det bli spennende
 
Åja:)
 
Heisan! :)

Jeg ammer fortsatt, så jeg blir ikke å gå inn på noen kur eller diett. Jeg skal trene hver dag, som jeg har gjort siden i sommer (men jeg trener nesten bare kardio - kanskje et mål for meg i denne krigen kan være å få inn noen styrkeøkter ila uka? Noen som har en morsom(mere) måte å trene styrke på? Studio er uaktuelt, da det tar for mye tid i transport...)

Jeg skal også spise sunt, selvsagt, og prøve å ikke spise så mye om kveldene.
 
Æ å tenke på å få inn nå styrke, mn e redd for å gå opp i vekt siden muskla veie mer enn fett, og sykehuset går bare etter vekt og bmi
 
Æ å tenke på å få inn nå styrke, mn e redd for å gå opp i vekt siden muskla veie mer enn fett, og sykehuset går bare etter vekt og bmi

Men musklar forbrenner meir feitt både under trening og generelt :)


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Har forresten vært lagleder de siste to krigene, så vil helst slippe denne gangen.
 
Back
Topp