Skravletråd for lag AND

lykkeT

Forumet er livet
Julibarna2014
Febbisbebbis'18
Lag AND er:


LykkeT
Camilla82
sussna91
Cosacita
BMC
AnnePanne
*josefine*
Mariusmor
Anna87
Birdi
Snart3barnsmor
 
Da har jeg laget skravletråd til oss :D

I dag er det søndagskos og kakespising (feira toårsdag i går), men i morgen er det tilbake til hverdagen og sunne rutiner!

Jeg slanker meg ikke i ordets rette forstand, da jeg har en ti uker gammel baby og fullammer,
MEN gikk opp nesten førti kg i svangerskapet, så håper det vil gå av litt nå, sakte men sikkert.
For å "hjelpe til" så prøver jeg å spise søtsaker kun på lørdager. I tillegg prøver jeg å komme meg ut på tur - være aktiv, minst to-tre ganger i uka :)
 
Godt å være i gang igjen :D sist gang fullammet jeg og mistet melka med en gang jeg kuttet på kalorier, men denne gangen er ammingen ferdig så jeg kan gjøre en skikkelig innsats :) har hele 30 kilo med overvekt som må bort, så her er det bare å komme i gang!


Februar-14 mamma ❤️
 
Noen som vil være lagleder? (Jeg vil ikke :p )


Februar-14 mamma ❤️
 
Målet denne slankekrigen må nok være å kommer under 100 kg! I tillegg bli flinkere til å la være å spise godis og drikke brus i uka :) Og selvfølgelig å følge utfordringene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Målet denne slankekrigen må nok være å kommer under 100 kg! I tillegg bli flinkere til å la være å spise godis og drikke brus i uka :) Og selvfølgelig å følge utfordringene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det klarer du :D


Februar-14 mamma ❤️
 
Godt å være i gang igjen :D sist gang fullammet jeg og mistet melka med en gang jeg kuttet på kalorier, men denne gangen er ammingen ferdig så jeg kan gjøre en skikkelig innsats :) har hele 30 kilo med overvekt som må bort, så her er det bare å komme i gang!


Februar-14 mamma ❤️
Jeg fullammer jo, og satser på å gjøre det en god, så tenker ikke på kalorier eller inntak av mat i det hele tatt. Regner derfor ikke å få vært med så lenge, men satser på god motivasjon mot en hverdag uten snop :)
 
Målet denne slankekrigen må nok være å kommer under 100 kg! I tillegg bli flinkere til å la være å spise godis og drikke brus i uka :) Og selvfølgelig å følge utfordringene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Detklarer du.
Vi klarer det sammen :D
 
Jeg fullammer jo, og satser på å gjøre det en god, så tenker ikke på kalorier eller inntak av mat i det hele tatt. Regner derfor ikke å få vært med så lenge, men satser på god motivasjon mot en hverdag uten snop :)
Jeg var faktisk med noen uker sist, røyk ut på ikke levert vekt :p mange går jo ned i vekt når de ammer selv om man ikke slanker seg. Det var ikke tilfellet for meg dessverre :p
 
Jeg var faktisk med noen uker sist, røyk ut på ikke levert vekt :p mange går jo ned i vekt når de ammer selv om man ikke slanker seg. Det var ikke tilfellet for meg dessverre :p
Satser på det. Dessuten er jeg sikker på at det hjelper å kutte ut godteri!
 
Satser på det. Dessuten er jeg sikker på at det hjelper å kutte ut godteri!
Det hjelper ALLTID å kutte godteri :D velger jeg å tro i alle fall :p


Februar-14 mamma ❤️
 
Hei dere! Jeg gikk opp massa i svangerskapet, har nå mistet 16 kg men har ca 10 igjen. Når jeg bestemmer meg for ting gjennomfører jeg dem som regel . Spiser lavkarbo og har gjort det lenge, har derved Inge snop å kutte ut. Må nok strikke til karboinntaket og høye fettmengden i kosten min så kommer kg forsvinne (har gjort det før og vet at det virker). Gleder meg!
 
  • Liker
Reactions: BMC
Det hjelper ALLTID å kutte godteri :D velger jeg å tro i alle fall :p


Februar-14 mamma ❤️
Mm! Jeg og!
Og da vil jeg tro at jeg går ned i vekt uten at jeg slanker meg i den forstand, og slipper da at det r utover melka/baby :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Hei dere! Jeg gikk opp massa i svangerskapet, har nå mistet 16 kg men har ca 10 igjen. Når jeg bestemmer meg for ting gjennomfører jeg dem som regel . Spiser lavkarbo og har gjort det lenge, har derved Inge snop å kutte ut. Må nok strikke til karboinntaket og høye fettmengden i kosten min så kommer kg forsvinne (har gjort det før og vet at det virker). Gleder meg!
Så flink du er!
Er det kg du far måttet jobbe litt for, eller har de "gått av selv"?
 
Så flink du er!
Er det kg du far måttet jobbe litt for, eller har de "gått av selv"?
Kg har "gått av seg selv" resten går nok av seg selv de med, grunnet det kostholdet jeg har men saktere enn det jeg vil, utolmodig som jeg er så her blir det å ta i med harde artelleriet
 
Kg har "gått av seg selv" resten går nok av seg selv de med, grunnet det kostholdet jeg har men saktere enn det jeg vil, utolmodig som jeg er så her blir det å ta i med harde artelleriet

Har du bytta nick eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Ingen skravlere på dette laget? :p


Februar-14 mamma ❤️
 
Back
Topp