Skravle tråd for lag Svane

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Skravletråd for oss på lag Svane som er:

Litchi
Mamma med spire
Megbaremeg!
Safrania
Smørblomst 1
*Demilo*
Sannheten
*RoM*
Tuppelura92
a87
Ettstortønske
 
Hellu dere =D Johoooo =D

Hva skal dere denne søndagen? Min plan er å skrive, for så deretter å kjøre en maks - styrketest rundt 17 tiden. Kanskje får jeg vasket noen gulv i dag også =D
 
Hellu dere =D Johoooo =D

Hva skal dere denne søndagen? Min plan er å skrive, for så deretter å kjøre en maks - styrketest rundt 17 tiden. Kanskje får jeg vasket noen gulv i dag også =D

Minst mulig planer. Hardt å være i bryllup med åpen bar, for så å måtte stå opp med ungene før 7 :eek: lite søvn = gretten mamma :D håper på å få mamma til å se etter de en times tid på ettermiddag så eg får kvilt meg litt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser den ja. Ta deg en velfortjent hvil du. Jeg spiste aaaltfor mye mat i sted...
 
Ser den ja. Ta deg en velfortjent hvil du. Jeg spiste aaaltfor mye mat i sted...

No har eg sove en times tid. Kan ikkje si det hjalp så veldig på men :p :D glede meg til en tidlig kveld :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heihei! Eneste trening jeg har rukket i dag er hagearbeid, men det var ikke barebare, bruker som regel en god time bare på plenklippen :) Gleder meg til konkurransen, morsomt å ha noen å slanke seg med :)

Hva gjør dere for å nå målet? Diett? Trening? Jeg er på lavkarbo 6 dager i uka og trener 2-3 dager i uka :)
 
Jeg har akkurat begynt på programmet til silje mariela som heter fat attack 2014. 12 ukers program. Så det er styrke 2 dager i uka, samt cardio en dag i uka, og så en fjelltur i ny og ne. Tenker ikke så mye åå kosthold
 
Heihei! Eneste trening jeg har rukket i dag er hagearbeid, men det var ikke barebare, bruker som regel en god time bare på plenklippen :) Gleder meg til konkurransen, morsomt å ha noen å slanke seg med :)

Hva gjør dere for å nå målet? Diett? Trening? Jeg er på lavkarbo 6 dager i uka og trener 2-3 dager i uka :)

Eg tenkte å redusere kaloriinntaket som har fungert godt før. Skal også gjennom en natural Detox som skal være en start for å komme seg i gang. Trening e eg usikker på hva eg får til enda pga et trøblete kne :) så har eg bestillt meg litt shaker som eg skal bytte ut 2 måltider med om dagen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei alle sammen:)
Klar for å komme i gang igjen:)
Har sklidd litt ut igjen den siste tida:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei alle sammen:)
Klar for å komme i gang igjen:)
Har sklidd litt ut igjen den siste tida:/


Sent from my iPhone using BV Forum

Sommeren har ødelagt mye her :p gleder meg veldig te å komme i gang igjen eg og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sommeren har ødelagt mye her :p gleder meg veldig te å komme i gang igjen eg og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har egentlig gått veldig greit her i sommer. Er de to-tre siste ukene som har vært veldig dårlig. Så nå trenger jeg et spark bak;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg tenkte å redusere kaloriinntaket som har fungert godt før. Skal også gjennom en natural Detox som skal være en start for å komme seg i gang. Trening e eg usikker på hva eg får til enda pga et trøblete kne :) så har eg bestillt meg litt shaker som eg skal bytte ut 2 måltider med om dagen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ooo, natural Detox, lyst til å dele info om den? Jeg har også trøblete kne, er operert to ganger i den ene, men har merket at jo lettere jeg blir jo enklere er det for kneet, og at turer i ulendt terreng med gode joggesko gjør underverker :)
 
Skal vi lage en egen treningstråd etterhvert, der vi legger inn hva vi gjør de ulike dagene?
 
Skal vi lage en egen treningstråd etterhvert, der vi legger inn hva vi gjør de ulike dagene?
Når vi begynner utfordringene har vi jo en egen tråd der vi legger inn antall minutter trening hver dag:) Det holder kanskje med det?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, det visste jeg ikke, det er jo kjempebra da :)

Til helgen kommer det ut en som varer til torsdag. Og det laget som vinner lager ny utfordring til uka etter :) og slik fortsetter det :) veldig kjekt og veldig motiverende. Pleier også inneholde f.eks vannpoeng. Altså f.eks 10 poeng for 1 liter vann pr dag eller 25 poeng for 2 liter. Og 25 poeng for snopefri dag, eller spise frokost innen 1 time etter man står opp. Så er muligheter for å sanke mye poeng ila en dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ooo, natural Detox, lyst til å dele info om den? Jeg har også trøblete kne, er operert to ganger i den ene, men har merket at jo lettere jeg blir jo enklere er det for kneet, og at turer i ulendt terreng med gode joggesko gjør underverker :)


Har sendt deg en pm om den eg ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Til helgen kommer det ut en som varer til torsdag. Og det laget som vinner lager ny utfordring til uka etter :) og slik fortsetter det :) veldig kjekt og veldig motiverende. Pleier også inneholde f.eks vannpoeng. Altså f.eks 10 poeng for 1 liter vann pr dag eller 25 poeng for 2 liter. Og 25 poeng for snopefri dag, eller spise frokost innen 1 time etter man står opp. Så er muligheter for å sanke mye poeng ila en dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Oi! Gleder meg :)
 
Hei alle svaner ;)
Skal vi presentere oss litt for hverandre så vi blir bedre kjent?

Jeg er 28 år, alenemor til et gull på 2 år. Jeg studerer og jobber deltid.
På fritiden leker jeg mye, blir spesielt mye med dukker nå om dagene :p, også strikker jeg, går fjellturer, jogger/trener, kokkelering, kjøkkenhage, filmtitting, hund, familie og venner.

Jeg har som mål å gå ned 5-8 kg, helst før jul :p
Jeg blir å fokusere kosthold og trening. Jeg fokuserer på å spise mest mulig ren mat og sunne karbohydrater.
 
Back
Topp