August 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hvordan vet jeg hvor mange innlegg jeg har skrevet?


Gutt 11
Gutt aug/sept 14
 
Pluss at jeg har skrevet meg på terminlisten, men den blir jo aldri oppdatert. Gjelder det likevel?


Gutt 11
Gutt aug/sept 14
 
Nå må jeg vel være kvalifisert. Endelig ble terminlisten oppdatert så jeg kom med. Bare å vente og håpe det er mer liv der inne enn på det åpne forumet...


Gutt 11
Gutt aug/sept 14
 
Hei. Er det her augustgjengen holder til? Ny her og sjekker ut litt. Jeg har vel tilgang når jeg kan kommentere?



Sent from my iPad using BV Forum
 
Hei. Er det her augustgjengen holder til? Ny her og sjekker ut litt. Jeg har vel tilgang når jeg kan kommentere?



Sent from my iPad using BV Forum
Nei du må søke for å få tilgang. Det er jeg som order med godkjenning av det. Dette er ikke et forum, dette er en tråd. :) for å søke om tilgang på skjult forum så må du søke på Internett, ikke på appen :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Se her:
Hvis man skal ha tilgang så avhenger det at du må åpen profil så jeg får sjekket at vilkårene er oppfylt. Godkjenner ikke noen søknad som har stengt profil. Får heller ikke opp hvem det er som søker opp da jeg får denne beskjeden(se bilde) , og får dermed ikke sagt i fra om at søkeren har stengt profil. Mvh tilgangsansvarlig for skjult forum august 2014. ImageUploadedByBV Forum1410265323.345191.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Koffor tar det så lang tid før man blir godkjent ?? Har heller ikkje fått noe beskjed om koffor eg ikkje e blitt godkjent
 
Koffor tar det så lang tid før man blir godkjent ?? Har heller ikkje fått noe beskjed om koffor eg ikkje e blitt godkjent
Heisann. Har ikke sjekket på en stund, pga veldig lite trafikk siden august. Skal ta en titt nå. Beklager for at det tok lang tid.
 
Back
Topp