Hvor mye sover babyene deres?

Min sover også mye... Stort sett bare våken for mat... Om kvelden er det litt av og på... Veldig urolig, får mye pupp - sikkert våken i 3 timer.. Men er vel for å få ut litt energi. Sover da hele natten, bare våken for pupp et par ganger :-) Nyt at babyen er rolig nå, det er ikke lenge før det snur..

Det varierer veldig fra dag til dag, men generelt sover hun mye. Når hun er våken ligger hun bare å kikker rundt seg :) har hatt dager hvor hun har vært våken i mange timer i strekk. Da ble hun overtrøtt, og ikke enkel å få til å sove :p

Vanligvis sovner hun en stund etter hun har fått mat, og våkner når hun er sulten igjen. Med unntak av 1-2 våkenperioder på dagtid

Sent from my iPhone using BV Forum

Her det veldig lite søvn , skjønner ikke at hun kan være så mye våken når hun er så pass liten

Min er våken ca 2 timer etter at vi har stått opp, noen småperioder utover dagen og ganske våken på kvelden for da er hun litt urolig (tynn melk på kvelden osv). Sover nok 18-20 timer om dagen. Ganske standard mao :)

Her soves det mye. Mellom hvert måltid. Hender hun er litt våken på kvelden, men ellers sover hun. Spiser 7-8 ganger i døgnet og er våken mest i forbindelse med det.

Min sover også hele tiden, i natt sov han hele natten gjennom i tillegg. Men da spiste han veldig mye i går kveld før han sovnet for kvelden. Han er to uker i dag.

Sent from my iPad using BV Forum

Babyen min sover jo aaaldri...føles sånn hvertfall. Nekter å sove andre steder enn oppå meg,24 timer i døgnet,er ganske heftig....med en gang jeg legger henne ned våkner hun...tre uker

Babyen min sover jo aaaldri...føles sånn hvertfall. Nekter å sove andre steder enn oppå meg,24 timer i døgnet,er ganske heftig....med en gang jeg legger henne ned våkner hun...tre uker
Har du prøvd smokk? Funker som bare det her. Eller så har han sovet ganske mye inntil meg i min seng siden han ble født. Men i natt sov han i egen seng, hele natten, la han i sin egen seng med smokk etter han hadde sovnet. Pakket han godt inn i et pledd.

Har prøvd smokk noen ganger, men hun blir illsint! Kanskje jeg skal prøve etter hun har sovnet...hvilken smokk liker din? Syns de jeg har er så store...har de som var i apotekpakkene og liberopakka...

Har prøvd smokk noen ganger, men hun blir illsint! Kanskje jeg skal prøve etter hun har sovnet...hvilken smokk liker din? Syns de jeg har er så store...har de som var i apotekpakkene og liberopakka...

Anbefaler MAM sine, i den minste strl :) Lillegutt her vil ikke ha noe annet enn de.

Hender de blir illsint emd en gang, prøv å "riste" den litt frem og tilbake inn i munnen hennes, det kan ta typ 10 sekunder før min skjønner hva det er som skjer og tar smokken :P

Stryk henne på kinnet for å starte sugerefleksen.. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bruker MAM sine, den miste. Den som du får gratis av MAM via facebook :D

Min lille engel sover mye. Våken et par ganger om dagen i en halv time eller time. Er han våken bare kikker han seg rundt. Gråter aldri, bare ved bleieskift og når han er sulten han klynker litt.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Min lille engel sover mye. Våken et par ganger om dagen i en halv time eller time. Er han våken bare kikker han seg rundt. Gråter aldri, bare ved bleieskift og når han er sulten han klynker litt.

Så deilig :) hvor gammel er han nå?

Het er det masse gråt :(

Så deilig :) hvor gammel er han nå?

Het er det masse gråt :(

Han er 5 dager gammel. Men jeg er så undrende på det med smokk og sugebehov. I perioder på dagen vil han ha mat hver halvtime, og han sovner til puppen som regel alltid. Jeg jobber med å holde han våken men nei. Jeg er redd for at hvis han får smokk vil han spise for lite og gå ned i vekt. Har ikke turt å introdusere han for smokken enda. Når er det vanlig?

Han er 5 dager gammel. Men jeg er så undrende på det med smokk og sugebehov. I perioder på dagen vil han ha mat hver halvtime, og han sovner til puppen som regel alltid. Jeg jobber med å holde han våken men nei. Jeg er redd for at hvis han får smokk vil han spise for lite og gå ned i vekt. Har ikke turt å introdusere han for smokken enda. Når er det vanlig?
Sånn var min den første uken også. Veldig slitsomt, og jeg visste aldri om hu fikk nok mat for hu sovnet bestandig.
Tror vi ga hun smokk når hun var 6-7 dager. Var en natt her som hun aldri ville slutte å skrike, så da ga mannen min henne smokk. Har ikke hatt no forvirring med pupp og smokk her, så det har gått bra. Det er riktignok veldig individuelt, men tror at så lenge babyen har bra sugetak og får til ammingen, så skal det gå greit med smokk altså.

Sånn var min den første uken også. Veldig slitsomt, og jeg visste aldri om hu fikk nok mat for hu sovnet bestandig.
Tror vi ga hun smokk når hun var 6-7 dager. Var en natt her som hun aldri ville slutte å skrike, så da ga mannen min henne smokk. Har ikke hatt no forvirring med pupp og smokk her, så det har gått bra. Det er riktignok veldig individuelt, men tror at så lenge babyen har bra sugetak og får til ammingen, så skal det gå greit med smokk altså.

Ok. Godt å høre. Er det sånn for deg at hvis hun er veldig sulten så blir hu så ivrig at hu ikke klarer å ta tak. Bare gaper og leter og griner noen klynk for å klage? Det gjør han her. Gaper, leter, rister på hodet. Til slutt får han det til med noen fornøyde mm lyder.

Back
Topp