Bkno7743462
Andre møte med forumet
Min lille Marlene sover så mye, sikkert 20 timer i døgnet. Flere som gjør det? Syntes det er mye..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd smokk? Funker som bare det her. Eller så har han sovet ganske mye inntil meg i min seng siden han ble født. Men i natt sov han i egen seng, hele natten, la han i sin egen seng med smokk etter han hadde sovnet. Pakket han godt inn i et pledd.Babyen min sover jo aaaldri...føles sånn hvertfall. Nekter å sove andre steder enn oppå meg,24 timer i døgnet,er ganske heftig....med en gang jeg legger henne ned våkner hun...tre uker
Har prøvd smokk noen ganger, men hun blir illsint! Kanskje jeg skal prøve etter hun har sovnet...hvilken smokk liker din? Syns de jeg har er så store...har de som var i apotekpakkene og liberopakka...
Har prøvd smokk noen ganger, men hun blir illsint! Kanskje jeg skal prøve etter hun har sovnet...hvilken smokk liker din? Syns de jeg har er så store...har de som var i apotekpakkene og liberopakka...
Så deiligMin lille engel sover mye. Våken et par ganger om dagen i en halv time eller time. Er han våken bare kikker han seg rundt. Gråter aldri, bare ved bleieskift og når han er sulten han klynker litt.
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Så deilighvor gammel er han nå?
Het er det masse gråt![]()
Sånn var min den første uken også. Veldig slitsomt, og jeg visste aldri om hu fikk nok mat for hu sovnet bestandig.Han er 5 dager gammel. Men jeg er så undrende på det med smokk og sugebehov. I perioder på dagen vil han ha mat hver halvtime, og han sovner til puppen som regel alltid. Jeg jobber med å holde han våken men nei. Jeg er redd for at hvis han får smokk vil han spise for lite og gå ned i vekt. Har ikke turt å introdusere han for smokken enda. Når er det vanlig?
Sånn var min den første uken også. Veldig slitsomt, og jeg visste aldri om hu fikk nok mat for hu sovnet bestandig.
Tror vi ga hun smokk når hun var 6-7 dager. Var en natt her som hun aldri ville slutte å skrike, så da ga mannen min henne smokk. Har ikke hatt no forvirring med pupp og smokk her, så det har gått bra. Det er riktignok veldig individuelt, men tror at så lenge babyen har bra sugetak og får til ammingen, så skal det gå greit med smokk altså.