Overlykkelig sau sine bilder gjennom graviditeten

ImageUploadedByBV Forum1409714847.700533.jpgdet blir mye Oboy om nettene. Nå er klokka 05.30 og jeg har føling nr 2 i natt.. 2,7 i blodsukker ..


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Uff, stakkar deg :( hvordan merker du det?


♡Overgangen feb/mars♡
Heldigvis så våkner jeg av det. Gjorde ikke det som liten, så da endte det meg koma føling og honning over alt. Etter mamma og pappa forsøkte å få det i munnen min, noe som var vanskelig når jeg låg og skrek hysterisk :p

Nå våkner jeg bare og kjenner en liten uro i kroppen. Ikke alltid symtomene er det en gang, men har skjønt at hvis jeg våkner av meg selv så er det lurt å måle blodsukker :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Heldigvis så våkner jeg av det. Gjorde ikke det som liten, så da endte det meg koma føling og honning over alt. Etter mamma og pappa forsøkte å få det i munnen min, noe som var vanskelig når jeg låg og skrek hysterisk :p

Nå våkner jeg bare og kjenner en liten uro i kroppen. Ikke alltid symtomene er det en gang, men har skjønt at hvis jeg våkner av meg selv så er det lurt å måle blodsukker :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Så bra du vokner og kan ordne det raskt!:) kjenner mange som har sukkersyke, og det virker ikke som noe særlig greit å ha :/


♡Overgangen feb/mars♡
 
Så bra du vokner og kan ordne det raskt!:) kjenner mange som har sukkersyke, og det virker ikke som noe særlig greit å ha :/


♡Overgangen feb/mars♡
Er mye jobb til tider, men vil heller ha diabetes enn mange av de andre sykdommene som er på "markedet". Har hatt det i 18 år også, så vet ikke hvordan det er å ikke ha det. Blir liksom en livsstil ;-)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Så fin mage du har :)
 
Kjedelig med føling! Hørte på jobb i dag fra en som hadde et barn med diabetes at når barnet spiste 1 banan før sengetid holdt blodsukkeret seg stabilt gjennom natten. Du har sikkert hørt tipset før, men sier det i tilefelle ikke :)
 
Kjedelig med føling! Hørte på jobb i dag fra en som hadde et barn med diabetes at når barnet spiste 1 banan før sengetid holdt blodsukkeret seg stabilt gjennom natten. Du har sikkert hørt tipset før, men sier det i tilefelle ikke :)
Har prøvd. Men banan har ikke nok karbohydrater. Har prøvd å drikke melk med Oboy, men etter noen timer er det nede igjen. Endret dosene på insulinpumpa i går, men utgjorde ingen forskjell i natt. Så får stille dem ned litt til tenker jeg.


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Har prøvd. Men banan har ikke nok karbohydrater. Har prøvd å drikke melk med Oboy, men etter noen timer er det nede igjen. Endret dosene på insulinpumpa i går, men utgjorde ingen forskjell i natt. Så får stille dem ned litt til tenker jeg.


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
Har du sånn "innlagt" pumpe? Ingen problem med det i svangerskapet?


♡Overgangen feb/mars♡
 
Har du sånn "innlagt" pumpe? Ingen problem med det i svangerskapet?


♡Overgangen feb/mars♡
Har insulinpumpe ja. Til nå er det ingen problemer utenom at dosene må stilles titt og ofte. :) slipper jo å stikke meg med sprøyter flere ganger daglig :)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
ImageUploadedByBV Forum1409841894.903790.jpgselv om jeg slipper mensen på en god stund så betyr ikke det at Molly slipper unna. Sender meg mange sure blikk nå når hun er forvist bort fra sofaen :p skal bli godt når disse 2 "løpeukene" er over ❤️


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
ImageUploadedByBV Forum1410679135.478646.jpg ultralyd 13/09-14❤️ senere samme kveld kjente jeg liv for første gang. Et svakt lite dunk i magen ❤️ fin avslutning med en dag med mye kvalme og spying :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Så moro du kjenner liv allerede! Men du, nå er jo ikke lille prikk bare en liten prikk mer. H*n begynner jo å bli stor! ;)
 
Så moro du kjenner liv allerede! Men du, nå er jo ikke lille prikk bare en liten prikk mer. H*n begynner jo å bli stor! ;)
Begynner å bli litt større nå ja :-O må nesten finne nytt kallenavn :p
 
Back
Topp