I morgen begynner endelig

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Serien Ønskebarn! Jeg gråter bare jeg ser reklamen! Men det er absolutt en serie jeg vil få med meg :)

Flere som skal se?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har veldig lyst til å se på den serien, men er redd for at det blir mye tårer:P Blir så rørt av sånne programmer <3

Den har eg gleda meg til. Kjem sikkert til å hulke, men er aleine :D så det gjør ingen ting :)

Sent from my iPhone using BV Forum

JA! Gjett om jeg skal se den! Tårene triller av reklamen, så kommer til å ha kleenex klar!

Jeg har veldig lyst til å se den. Vi får se hva tiden bringer. Er veldig "følsom" av meg så det kommer nok noen tårer :-)

Taster fra Appen <3

Traileren for Ønskebarn hadde aldri villet gått innpå meg før. Utrolig hvor mye en fødsel røsker opp i en stakkar. Kjenner tårene presse på hver gang den kommer på tv..
Med en liten en som krever pupp i alt fra 1 til 3 timer for å sovne for natten får jeg vel det ikke med meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror jeg vil gi den serien en sjans ja :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja har ventet skikkelig lenge på at det skal starte, så må bare prøve å huske det. Kjenner tårene presse på hver gang jeg ser reklamen :-)

Jeg skal prøve å huske det:) Hvilken kanal?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaa, takk for at du minnet meg på den:) Blir skikkelig rørt og føler meg truffet bare av reklamen..

Back
Topp