Nesting - redebygging pågår - September 2014! :)

Så flinke dere er!! Håndarbeidet her stoppa helt opp, må liksom ha en gnist for å drive med det og den mangler jeg nå! Vært mye sene kvelder m lillemor pga. Ferie så håper det kommer seg når vi skal inn i rutiner igjen over helga!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Slik er jeg også :p har en del halvferdig liggende, men har plutselig fått tilbake lysten på å både sy og hekle, så da er det håp om å få alt ferdig til han kommer :)
 
For en koselig vugge! Var med mamma og fant fram babykurven fra loftet der i helga, den kommer snart til stua vår :)
 
For en koselig vugge! Var med mamma og fant fram babykurven fra loftet der i helga, den kommer snart til stua vår :)

Takk:D Fekk den til storesøster. Då var den trekvit og eg beisa den mørkebrun! No har har mamma malt den kvit å eg synst da blei mykje finare. Passa i allefall bedre inn i ståvo som me har no :)
 
Vis vedlegget 72511

Vugga er på plass i stova :-D Har lagt teppe øve så den ikkje skal støva ned mens me vente;-)
Så fin vugge :) vurderer å skaffe en til stua, men har kjøpt lekegrind og tenkte kanskje å bruke den som dagseng siden bunnen kan stilles høyt.. Men den tar jo mye mer plass og er langt fra like fin ;-)
 
Her e d meste handla inn :) samboern har fått nå handleoppgava så regn me d e i hus før eg e heime fra sykehuse :p

Ellers hell vi på å puss opp rommet hennes. Ha kjøpt alt nytt , masse flatpakKa fra ikea, nye gardina, wallstickers, lampa og pynt :) e så morsomt å hell på me interiør :)
 
DSC_0375_20140817230350555.jpg
Fått hentesett idag :-D alt for stort men såå fint<3 blei strikka str 3-6 mnd for at ho sku kunna bruka da fleire ganga og for at storesøster va stor når ho kom. Men denna jenta blir nok liten i forhold! Men men! Fint å ha til vinteren :-D
 
Handlet inn ei seng, stelleprodukter, badekar, litt klær i forskjellige str på salg, to ammebher på HM og store truser til etter fødselen, etpar saueskinn, sengesett, sengekant, kurv til vogna, noen lys og reflekser til vogna og noen småting til. Ca 7000kr takk :confused:

Almisser til en fattig stakkar mottas med takk!
 
Handlet inn ei seng, stelleprodukter, badekar, litt klær i forskjellige str på salg, to ammebher på HM og store truser til etter fødselen, etpar saueskinn, sengesett, sengekant, kurv til vogna, noen lys og reflekser til vogna og noen småting til. Ca 7000kr takk :confused:

Almisser til en fattig stakkar mottas med takk!

Kjenner til den, skulle "bare" handle inn siste finish nå når jeg fikk lønn. "Bare" noen kurver til stellebordet, maxitruser, noen få nye bodyer, refill til bleiedunken, lammeskinn... ooosv.. haha.. madness egentlig, har jo alt etter lillemor som ble født i fjor, men jeg MÅÅ liksom ordne med noe! :eek:

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
OK..
Kanskje ikke det mest nyttige i verden, men jeg bare måtte ha den da jeg så den :p

487716000
 
ImageUploadedByBV Forum1408531244.584050.jpg
Har strikker vest til lillebror. Ellers ikke vært noe flink med håndarbeid denne gangen. Siste ukene har jeg brukt på å vaske babyklær etter storebror og gjøre klart babyutstyr. Nå er alt klart. Til og med kjøpt bleier og ladet opp babycallen. (38+6 og drittlei venting)


Gutt des. 11
Gutt aug/sept. 14
 
Litt som begynner å komme i orden :) Babykurven som mormor hadde sine barn i, stelleplassen (mangler bare hylla og fylle opp med klær) og litt vognpynt og smokkelenke :) mangler å få vaska bilstoltrekket og vogndyna så tror jeg det meste er på stell!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1409089159504.jpg
    1409089159504.jpg
    38,2 KB · Visninger: 55
  • 1409089264385.jpg
    1409089264385.jpg
    33,6 KB · Visninger: 60
  • 1409089282054.jpg
    1409089282054.jpg
    24,3 KB · Visninger: 59
Nå har vi fått krysset av for badebalje og babycall :)
De minste klærne ligger klare i kurver på stellebordet på badet og senga er redd opp :)
 
Nå er endelig stellebordet helt klart :) Har sydd kurver til stelleprodukter, bleier, kluter og div.
Vis vedlegget 74830

Vi har ikke plass på badet, så det står på barnerommet siden av klesskapet :)
Så fint! Og god ide å sy kurver, hvordan har du stivet de opp? Jeg er ferdig med alle mine planlagte prosjektet og er ute etter noe å fordrive tiden med :)
 
De kurvene var virkelig fine!
Skulle ønske jeg kunne sy skikkelig.
 
Så fint! Og god ide å sy kurver, hvordan har du stivet de opp? Jeg er ferdig med alle mine planlagte prosjektet og er ute etter noe å fordrive tiden med :)
Takk :) Jeg har sydd de av voksbelagt stoff (en del stivere og enkelt å rengjøre) og har platevatt i sidene i tillegg i de største.
 
Back
Topp