Her er det jo vaksiner på 3 mnd, 5 mnd, 10-11 mnd og 15 mnd. Lege på 6 uker, 6 mnd og 11-12 mnd.
Februar-14 mamma <3
Samme med vaksine 3 og 5 mnd
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det jo vaksiner på 3 mnd, 5 mnd, 10-11 mnd og 15 mnd. Lege på 6 uker, 6 mnd og 11-12 mnd.
Februar-14 mamma <3
Hva sjekker legen på 6 mnd kontrollen egentlig?
Lillegutt 5/3-14 <3
Omg! Enten er de for tynne eller så er de for store! Aldri fornøyd disse hsVar på en litt forsinket 6 mnd kontroll i dag. Hun veide 9,2 kgOg var 70 cm lang. Fikk beskjed om å gi litt mindre mat
Hehe! Ellers var alt som det skulle være...
Enig med deg! Hadde bare gitt så mye mat ungen ønsket jeg. Skal de være sulten? Unnskyld at jeg sier det, men for en hs:sOmg! Enten er de for tynne eller så er de for store! Aldri fornøyd disse hssyns det høres så fælt ut å skulle gi barna mindre mat..
Februar-14 mamma <3
Spireliten sin helsesøster er ikke heeeelt på stasjonen daEnig med deg! Hadde bare gitt så mye mat ungen ønsket jeg. Skal de være sulten? Unnskyld at jeg sier det, men for en hs:s
.Spireliten sin helsesøster er ikke heeeelt på stasjonen dahar kommet en del interessante utsagn derifra de siste 6 månedene
Februar-14 mamma <3
Hahaha. Hadde jeg hatt en helsesøster som ba meg om å gi ungen mindre mat fordi han er stor tror jeg faktisk jeg hadde vurdert å droppe å gå dit. Blir litt poengløst å høre på tull liksom. Storebror var 9 kilo på 5 mnd. kontroll. Han er tynn som en stilk i dag 4 år gammel så alle overlever nokHelsesøster kommenterte aldri matmengden hans, men så er de litt mer fornuftige her da.
Ja. Sier noe der. Jeg snakket med en annen der om å bytte, men hun så bare rart på meg og spurte hvorfor. Så det var tydeligvis ikke bare-bare. Så jeg går dit sånn at jeg får veid og målt. Og alt etter det går inn det ene øret og ut det andre.
Vektkurven hennes var helt fin, det var ikke sånn at den plutselig hadde en kraftig økning. Hun er også lang! Det bør jo være relevant.
Jeg gir henne full porsjon grøt morgen og kveld + litt mme. Til lunsj får hun fruktmos + mme. Noen ganger får hun middagsmat på ettermiddagen, men hun pleier ikke å spise så mye av det, så hun som oftest bare mme. Tenker kanskje kutte ut fruktmosen, og heller gi middagsmat. Så får hun fruktmos etter middagen. Hun lukker jo munnen når hun ikke vil ha mer matEr jo ikke sånn at hun ikke har begrensninger.
Februar-14 mamma <3
Skal på 6 mnd kontroll neste uke, så kan svare da, men på 5 1/2mnd-kontroll (veldig sen 5 mndktrl) var Johannes 9440g og 71,5 cm lang. Spent nå, etter vi har klart å innføre et måltid til![]()
Din HS kan ta seg en pilleJa. HS mente jo jeg skulle innføre middagsmat da, men samtidig gi mindre mat??Hehe!
Din HS kan ta seg en pille
Ja. Noe av den beroligende typen! He he he he!!
Kanskje hun har tatt for mange beroligende?
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app