Overtid!!!

Hva Gjør dere for å få tiden til å gå da damer??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvorfor har de estimert vekt på baby hos deg? Pga sf mål? Jeg vet ingenting om strl på min baby og har første dag på overtid i dag så er nysgjerrig på hvordan slike ting oppdages.
Utgangspunktet var en samtale på sykehus på grunn av tidligere traumatisk fødsel. Når jeg først var der spurte jeg om de kunne ta en ultralydundersøkelse for å blant annet estimerte vekt. Det var slik jeg fikk svar på det.
 
Utgangspunktet var en samtale på sykehus på grunn av tidligere traumatisk fødsel. Når jeg først var der spurte jeg om de kunne ta en ultralydundersøkelse for å blant annet estimerte vekt. Det var slik jeg fikk svar på det.

Hvor stor er babyen din?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vil bare si til dere som er redd for stor baby når man går over tiden; babyen blir bare så stor som den "skal" fikk jeg beskjed om på sykehuset sist. Hvis man virkelig går over tiden, altså at fødselen burde ha skjedd men av en eller annen grunn ikke har skjedd, så vil morkakefunksjonen bli dårligere og dermed vil barnet gå ned i vekt. Man kan selvsagt går 10 dager over og få en stor baby, men da er det ikke Pga de 10 dagene :) min førstefødte ble født 10 dager over, tynn som en strek! Dessuten estimert til ca 3300 men det var helt feil med nesten en halv kg, så det er stor feilmargin ved vekstestimering
 
Noen som vet om man kan bli igangsatt på kontrollen på sykehuset? Skal mannen være med liksom?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Overtid :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Fortsatt overtid... Begynner å bli redd for at det er noe galt :( Huekjøret på alt mulig som kan skje:(
 
Noen som vet om man kan bli igangsatt på kontrollen på sykehuset? Skal mannen være med liksom?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk beskjed av jm om å ikke ta med mannen på overtidskontrollen for var som regel mye venting og når man først kom inn så gikk det så raskt det som skulle gjøres. Svært lite sannsynlig å bli satt igang den dagen sa hu og skulle man bli det ville det være bedre med en opplagt far som ikke hadde venta hele dagen først. Men mulig anbefalingen er litt stedsavhengig. Dette er Oslo slik at far da ikke har lang vei om han skulle måtte kalles inn.
 
1 dag over termin, ingen tegn på fødsel!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk beskjed av jm om å ikke ta med mannen på overtidskontrollen for var som regel mye venting og når man først kom inn så gikk det så raskt det som skulle gjøres. Svært lite sannsynlig å bli satt igang den dagen sa hu og skulle man bli det ville det være bedre med en opplagt far som ikke hadde venta hele dagen først. Men mulig anbefalingen er litt stedsavhengig. Dette er Oslo slik at far da ikke har lang vei om han skulle måtte kalles inn.

Vi fikk time kl 08 om morgen på torsdag på overtids kontroll o_O Og Oslo trafikken så tidlig er moro! Så her drar vi begge. Nekter å sitte i kø alene og vente der inne alene:p han er Pent nødt til å dele all kjedelig venting med meg!
 
Vi fikk time kl 08 om morgen på torsdag på overtids kontroll o_O Og Oslo trafikken så tidlig er moro! Så her drar vi begge. Nekter å sitte i kø alene og vente der inne alene:p han er Pent nødt til å dele all kjedelig venting med meg!

Hehe.. Jeg også tenkte på dette med at man ikke nødvendigvis vil være alene når det er lova så mye venting. Og her ville nok også gubben vært for spent til å gjøre noe nytte for seg på jobb uansett.
 
Fortsatt overtid... Begynner å bli redd for at det er noe galt :( Huekjøret på alt mulig som kan skje:(


Jeg og har tenkt mye og googlet mye i dag... Føler liksom ikke at det kommer til å starte av seg selv...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk beskjed av jm om å ikke ta med mannen på overtidskontrollen for var som regel mye venting og når man først kom inn så gikk det så raskt det som skulle gjøres. Svært lite sannsynlig å bli satt igang den dagen sa hu og skulle man bli det ville det være bedre med en opplagt far som ikke hadde venta hele dagen først. Men mulig anbefalingen er litt stedsavhengig. Dette er Oslo slik at far da ikke har lang vei om han skulle måtte kalles inn.


Kanskje jeg skal ta en tlf til jordmor i morgen å høre... Tenker kanskje jeg blir satt i gang pga jeg hadde Styrtfødsel sist. Forferdelig å gå rundt å vente på en Styrtfødsel sånn som dette og alltid måtte ha en plan klar for barnevakt som kan stille opp innen minutter...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp