Oktober 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Eg la inn søknad for ca 1 veke siden. tar det lang tid å behandle den? trudde eg oppfyllte krava :) Ligger innpå terminlista etter OUL men ikkje den andre terminlista. Men har skreiv meg opp der også for snart ei veke siden men er ikkje komt med endå.
 
Jeg gikk igjennom alle søknader for to dager siden, har du søkt etter det har jeg ikke sett det :) Har du søkt før jeg sjekket så fylte du ikke alle kravene enda. Jeg kan godt se på en gang til i morgen :) Fint du sier ifra

-Fra appen-
 
Jeg gikk igjennom alle søknader for to dager siden, har du søkt etter det har jeg ikke sett det :) Har du søkt før jeg sjekket så fylte du ikke alle kravene enda. Jeg kan godt se på en gang til i morgen :) Fint du sier ifra

-Fra appen-

Hadde vert kjekt om du sjekka men virker som du har gått gjennom etter at eg søkte. Men eit av krava er jo at ein skal stå på terminlista er det godt nokk å stå på lista etter oul? for vist ikkje veit eg ikkje kva krav som eg ikkje oppfyller. :)
 
Hadde vert kjekt om du sjekka men virker som du har gått gjennom etter at eg søkte. Men eit av krava er jo at ein skal stå på terminlista er det godt nokk å stå på lista etter oul? for vist ikkje veit eg ikkje kva krav som eg ikkje oppfyller. :)
Kan være du hadde for få innlegg inne på oktoberforumet når jeg så i gjennom, men har fått nok nå :) Skal se over igjen, ikke noe problem!

-Fra appen-
 
går det an for meg å sjå noken plass? har sikkert det, har vert mest aktiv på november siden eg hadde termin der først :)
 
går det an for meg å sjå noken plass? har sikkert det, har vert mest aktiv på november siden eg hadde termin der først :)
Du kan trykka på nicket under bildet ditt, og gå vidare inn på profilside. Trykk på innlegg, rull ned og trykk på "vis alle innlegg" Så e da berre å tella seg fram t dei innleggene så e skreve her på oktober :)
 
Du kan trykka på nicket under bildet ditt, og gå vidare inn på profilside. Trykk på innlegg, rull ned og trykk på "vis alle innlegg" Så e da berre å tella seg fram t dei innleggene så e skreve her på oktober :)

Oki, takk :)
 
Hva må jeg gjøre for å bli medlem av skjult forum? (Kan ikke se reglene via appen)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva må jeg gjøre for å bli medlem av skjult forum? (Kan ikke se reglene via appen)



Sent from my iPhone using BV Forum
Du må vært medlem på bv 1 mnd
50 innlegg på oktober 2014
Ha et skikkelig nick
Registrera deg på terminlista

Når alt detta e oppfylt, så må du senda pm til tilgangsansvarlig og søka om å få væra med på skjult forum :)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Hva må jeg gjøre for å bli medlem av skjult forum? (Kan ikke se reglene via appen)



Sent from my iPhone using BV Forum
Du kan forresten gå inn på instillingane på appen! Der kan du velga om du vil sjå festa innlegg ellernikkje ;)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Hvordan bli jeg medlem av skjult?? :)


Venter spent på prinsessen min
Har du søkt? :) Står en fin forklaring på første siden. Er et par dager siden jeg var å sjekket lista nå :)

-Fra appen-
 
Hvordan søker jeg da? Har appen på iPhone. :)


Venter spent på prinsessen min
Du må søke via nettleser, det går ikke på app :) Står forklart med bilder og alt på første innlegg her i tråden.

-Fra appen-
 
Hvor lang tid tar det å få tilgang?
Først må jeg oppdage at noen har søkt, beklager om søknaden din har ligget lenge og jeg ikke sett den! *flau* Så skal jeg gå igjennom og se om du møter alle kriterier :) Om ikke får du PM, og ellers får du tilgang :)

-Fra appen-
 
oki, hvordan gjør jeg det da? :)
Bare logg deg på forumet som vanlig fra en nettleser, og gå inn på oktoberforumet. Da skal skjult ligge der opp sammen med bilder :)

-Fra appen-
 
Back
Topp