Hvor store er babyene nå?

Her er han ca. 8kg og 68cm :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
siste kontroll var i slutten av juni, da var han litt over 8kg, og 69,5 lang :D skal på kontroll igjen i slutten av august, spent på hvor mye han har vokst :D
 
Han er 7mnd i dag, vi var på kontroll denne uken, da var han ca 8.5kg og 70.5cm
 
Jeg skal på en forsinket 7 mnd kontroll på mandag :) Gleder meg til å få se hvor stor han har blitt :)
Skal oppdatere på mandag :D
 
Hun var 8420gr, 71,5cm lang og 43,5cm rundt hodet på 7mnd kontroll som var på mandag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7mndr 68cm og 6590g

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Godt over 7 måneder og veier nesten 9 kg og er 72 cm :) God, lita bolle :)
 
Var å sjekket på onsdag, da var han 7085 gr og 64 lang. Liten men super aktiv liten plutt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på 7 mnd kontroll i går :)
Her har han ikke vokst noe i lengde (fortsatt 68), og hadde bare lagt på seg 70 gram. Så nå er han 7700 gram.
Så vi skal på en ekstra kontroll litt seinere, for å se hvordan han har lagt på seg :p Men helsesøstra sa at jeg trengte nok ikke å bekymre meg, da han er SVÆRT aktiv, og det er derfor han ikke har gått opp så mye :)
 
8 mnd kontroll i dag, 8920 gram og 72 cm (lengd flatet ut, så mulig feilmål sa nye helsesøstra...er hvertfall 72 cm.) lang jente :)
 
Kontroll 6/8, da var han 64 lang å 7085gr. Liten plutt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på 8 mnd kontroll i går da var hun 10545 g og 72 cm :)

Godt det ikke bare er min som er god og rund :) Var på 8-månederskontroll på fredag og da var han 74,5 cm og 10510 gram. Da hadde han dessuten gått NED 290 gram siden sist :p
 
Var på 7 mnd kontroll i går :)
Her har han ikke vokst noe i lengde (fortsatt 68), og hadde bare lagt på seg 70 gram. Så nå er han 7700 gram.
Så vi skal på en ekstra kontroll litt seinere, for å se hvordan han har lagt på seg :p Men helsesøstra sa at jeg trengte nok ikke å bekymre meg, da han er SVÆRT aktiv, og det er derfor han ikke har gått opp så mye :)

Aktivitetsnivået har vel mye å si. Han vokser seg nok til, det viktigste er jo at han er nettopp aktiv og fornøyd :)
 
Hehe, mi er yngste på barselgruppa mi, men er likevel størst :p
Helsesøsta vår maser veldig om hva hun spiser og da vi var på 7 mnd, fikk jeg beskjed om og gradvis gå ned til 4måltider og et ekstra mellom måltid, da vi kom på 8 mnd spurte hun igjen om hvor mye hun spiste og da sa jeg at hun spiste fireganger og fikk en ekstra flaske tidlig på morgenen vis hun var sulten, men da var det visst for lite! Så blir ganske fortvilet:)
Men hun hadde gått opp 390 gram da også..
 
Back
Topp