Utfordring - ingen godis i august!

Å gå på melkefri diett er god slankekuren for meg. Har vært uten sjokolade så lenge at det snart klikker mentalt for meg :-P :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: BMC
Jeg tenker at jeg skal tillate meg litt godteri på lørdagen, jeg vet at jeg kommer til å sprekke hvis ikke jeg tillater meg litt kos en sjelden gang, det er ikke realistisk at jeg aldri skal spise godteri igjen liksom :P Hos meg er det den konstante hverdags-snopingen som er problemet. Skal kjøpe meg sodastream i dag også, så blir det fullstendig slutt på brus! Er veldig glad i Bris, så det skal jeg klare :)

Jeg vil være med. Men aner ikke hvordan jeg skal få det til...Er jo blitt helt avhenging av noe godt hver dag nå :O
Kan vi ikke lage en tips tråd med hva vi kan bytte godteriet ut med da...Er jo helt lost der...Må jo være noen som er god på det :p

• Liker
Reactions: EJ
Jeg vil være med. Men aner ikke hvordan jeg skal få det til...Er jo blitt helt avhenging av noe godt hver dag nå :O
Kan vi ikke lage en tips tråd med hva vi kan bytte godteriet ut med da...Er jo helt lost der...Må jo være noen som er god på det :p
Mager vaniljekesam og frukt er nam :)

Februar-14 mamma <3

Alt med måte :) Nå skal mannen ha ferie i august, så skal kose oss :D
Men kan heie på dere andre :D

• Liker
Benytter siste dagen i juli til å trykke i meg sjokolade og salt lakris :p

Februar-14 mamma <3

• Liker
Jeg er med :) har nu en kontrakt med samboer at ikke noe godter,brus,sjokolade,kaker men sunne kjeks lager sunne havrekjeks selv ;) å boller får jeg lov bruker da fibra mel grov å fiberhusk å mandelmel så det blir sunnere å sukrin seff :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

• Liker
Dag 1 gjennomført! Men ååååååååå så lyst jeg hadde på sjokolade! Og is! Merker at kroppen har blitt godt vant til stort sukkerinntak i sommer ja......... :p men vet av erfaring at den første uka er verst, så er bare å holde ut :)

Februar-14 mamma <3

Jeg har klart meg bra, på tross av mens på vei. Tatt sunne alternativer istedenfor, det hjelper masse :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

• Liker
Dag 2 gikk fint :) var ikke like fysen som dag 1 :D

Februar-14 mamma <3

• Liker
Jeg spiste i går, men har gitt meg lov på fredagskveld og lørdag. Ikke ubegrenset mengder altså, litt smågodt og en flaske sukkerfri brus. Men nå er det stopp til fredag igjen :)

sitter på padda!

• Liker
Spiste en sjokolade på fredag. Er jo kommet Polly-sjokolade, som jeg ikke hadde smakt før. Var med søstera mi å bar flyttelass og monterte sammen møbler, så vi fortjente å dele en slik sjokolade da ;)

I helgen har jeg spist rips med vaniljesaus, men det er lov. I dag har jeg vært på 1årsdagsfeiring, så da ble de jo et kakestykke. Så det startet ikke så bra, men skal skjerpe meg resten av mnd.

• Liker
Ingen godis på mandag, så får vi se hvordan dagen i dag arter seg..

sitter på padda!

• Liker
Dere er dyktig! :)

Ble en sjokoladebolle i går siden jeg var på farten og ikke hadde ordentlig mat for hånden :p

Februar-14 mamma <3

Har holdt hele uken, spiste litt smågodt på fredagskvelden og i går, men nå er det stopp! Sodastreamen har kommet så nå går det i kullsyrevann med en skive lime. Deilig! :)

• Liker
Still going strong her! Sånn sett bort fra sjokobollen da :p

Ingen godter enda ikke spist siden 13 juli å søtsuget er begynt å gå bort. Lager sunne bakverk nam nam :) fått helt dilla på kesamlapper med jordbær :) å boller med rosiner da bruke jeg fibra fullkorn å sukrin så det er sunt : D så er det godt med proteinbar stekt i ovn blir som kjeks :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

• Liker
Var i bryllup og går, og jeg begrenset ikke kakeinntaket :P men sånn sett borti fra det har det har det gått greit

• Liker
Back
Topp