Ja etter de kom i hus her har jeg ikke klart meg utenTusen takk
Da må jeg få tak i sånne![]()
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja etter de kom i hus her har jeg ikke klart meg utenTusen takk
Da må jeg få tak i sånne![]()
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er halvveis med et stort teppe og har begynt på en lue, men energinivået har vært i dass de siste ukene så har ikke orket å hekle noe i det siste. Har heldigvis god tid daHvordan går det med håndarbeidsfolket? Noen som er kommet godt i gang med prosjektene, eller venter dere til den magiske uke 12?
Jeg hadde som plan å vente til uke 8 ihvertfall, da risikoen for spontanabort kun 5 %. Vel, uke 8 er kommet, men med et energinivå som ikke er på topp har jeg ikke tenkt mer på strikke/hekletøy en stund. Kanskje jeg skal ta meg en tur i butikkene nå i dag, for å se etter noe garn?
Hoho, en dag på en body??! Så tror jeg strikkingen går noe fortere hos deg enn hos megJeg holder på med en spenser i mandarin petit til kommende storesøster. Etterpå vil jeg strikke en fanabody til babyen. Jeg strikket to stk til jenta og de ble utrolig fine. Gikk nesten på en dag!
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Neida, det gikk nok ikke på en dag, men 2-3 dager, maks 1 uke. Det er jo body i babystørrelse uten ermer. Skal se om jeg kan finne bildeHoho, en dag på en body??! Så tror jeg strikkingen går noe fortere hos deg enn hos meg![]()
Teppet blir fint det selv om hjertene ikke viser like godt som originalenSå fikk jeg kjøpt inn litt garn.. Håper virkelig ikke jeg jinxer noe, med å starte allerede nå..
Men så er tingen. Jeg kan jo aldri bare gjøre det helt lett for meg selv, ved å følge en oppskrift slavisk. Så jeg trenger deres ekspert-råd her
Jeg blander disse oppskriftene:
![]()
og
![]()
Altså fargevalg og lapper som den øverste, men hjertestrikket (ikke riller) som den nederste. Men siden jeg strikker med to farger av gangen, er jeg ikke sikker på om hjertene kommer tydelig nok frem? Her er et bilde av for- og baksiden.
Vis vedlegget 71916
Hva syntes dere? Hjertet kom bedre frem jo lengre jeg fikk strikket, men er det "klart" nok?
Så fikk jeg kjøpt inn litt garn.. Håper virkelig ikke jeg jinxer noe, med å starte allerede nå..
Men så er tingen. Jeg kan jo aldri bare gjøre det helt lett for meg selv, ved å følge en oppskrift slavisk. Så jeg trenger deres ekspert-råd her
Jeg blander disse oppskriftene:
![]()
og
![]()
Altså fargevalg og lapper som den øverste, men hjertestrikket (ikke riller) som den nederste. Men siden jeg strikker med to farger av gangen, er jeg ikke sikker på om hjertene kommer tydelig nok frem? Her er et bilde av for- og baksiden.
Vis vedlegget 71916
Hva syntes dere? Hjertet kom bedre frem jo lengre jeg fikk strikket, men er det "klart" nok?
Da har jeg fortsatt på neste farge, og håper litt det kommer pittelitt tydeligere frem når det blir strøket/presset til sist. Men man ser det uansett nå også..Det grå med hjerter skal jeg spør mamma om hun kan strikke til meg. Vil ha det i grått jeg da
♡02.03.2015♡
Jeg kan ikke strikke, at all liksomDa har jeg fortsatt på neste farge, og håper litt det kommer pittelitt tydeligere frem når det blir strøket/presset til sist. Men man ser det uansett nå også..
Hjertene er ikke vanskelige å strikke altså, om man kan rett og vrang. Sånn om det var derfor du ønsket deg teppet av moren dinMen er jo hyggelig for bestemødrene også, å kunne bidra med noe som er ønsket da
![]()
Så kosligIdag fikk Mamma den gode nyheten, og hun nermest løp bort på garnbutikken og kjøpe garn for å strikke dette flotte vognteppe til meg! Bare at jeg får det i hvit, lys beige og mørkt beigeVis vedlegget 72710
Mars 2015
![]()