Chumas dagbok - Et mirakel på vei til verden

Så flott!!!

fra app
 
Begynner å bli stor gutt!! Du nærmer deg mål! Jippi og gratulerer! !!!!!!! :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I kveld har jeg noen sinnsyke smerter nederst i magen/underlivet, på høyre side. Den varer i bare noen få sekunder, men da er det så ille at jeg ligger brettet dobbelt og må bite tennene for ikke å hyle - så er det over, og er helt borte i mange minutter, så kommer det tilbake. Har hatt dette før også, når jeg ikke har vært gravid, da har de sagt at det mest sannsynlig er eggstokken som vrir seg og mister blodtilførsel i noen sekunder. Så dette har muligens ingenting med svangerskapet å gjøre - det er nok ikke noe farlig, bare veldig vondt! Men, men...det går nok snart over! :)

Har veldig travle dager akkurat nå. Vi har min manns bror og hans familie på besøk fra Ungarn, de har en gutt og ei jente på 7 og 5 år, så det er veldig morsomt for William å ha lekekamerater i huset. Så finner vi selvfølgelig på masse morsomt å gjøre hver dag, noe som er kjempekoselig, men man blir jo mer sliten enn vanlig,,,og det blir mye matlaging til 8 mennesker (ungarere er vant til to varme måltid om dagen), mye rydding og mye styr....men veldig mye kos også da! Været er supert, så vi har vært masse på stranden og badet, på blåbærtur i skogen, i morgen skal vi på båttur, og på mandag skal vi til Gaustadtoppen, tirsdag på Tusenfryd...fullt program hver dag med andre ord, så får jeg heller hvile ut når de har reist! :)

Håper alle dere andre har en flott sommerferie også!
 
Da jeg hadde cyste (tvilling som senere ble fjernet med lapraskopi) på ene eggstokken hadde jeg smerter som du beskriver, sinnsykt vondt! :( håper det har gitt seg igjen. Har du fått sjekket at du ikke har fått vanncyster eller noe ila svangerskapet? De kan jo komme og gå.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg har også hatt samme smerter som du beskriver pga cyste. Håper du ikke sliter deg helt ut☺ kos dere masse det fortjener dere virkelig☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ja, det er meget mulig det er snakk om cyster, jeg har PCO så jeg har hatt masser av dem opp gjennom årene. Det har vært bedre noen dager igjen nå!

I går reiste besøket, og det er blitt stille i huset igjen. Har en god del husarbeid å ta igjen etter dem, men William er så lei seg fordi de dro at jeg tror jeg heller skal bruke dagen til å finne på noe ekstra hyggelig for ham! Det skal visst bli skikkelig varmt i dag også, så det blir nok en del bading også tenker jeg. Bekkenløsningen har meldt seg for fullt, så våre vanlige aktiviteter begrenser seg en del, men svømming går fremdeles greit. William har blitt så flink til å svømme i løpet av de siste ukene, og nå hopper han fra 3 meter'n, det gjorde ikke jeg da jeg var 6!

Uke 31 - nå er det bare oppløpssiden igjen! William kom i uke 35 og da sa de at jeg var heldig som fikk gå såpass lenge - det ser ut til at jeg skal bli like heldig nå også. Edvin ligger høyt oppe i magen og har ingen planer om å komme på en god stund ennå. Kjennes mere ut som han prøver å finne veien ut oppover, begynner å bli dårlig plass til mage og lunger og slike bagateller... :)
 
Åh det er så gøy å følge med deg. :-D Det er så velfortjent! Lykke til med innspurten!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så godt å høre at alt er bra med den lille i magen :D Leit å høre at bekkenløsningen har meldt sin ankomst! Men som du skriver, nå er det bare oppløpssiden igjen! :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
I dag har vi kost oss med å pakke frem Williams gamle babyklær - hadde 20 banankasser stående på loftet. William syntes det var veldig stas å se klærne han har brukt en gang, og for meg brakte det frem mange koselige minner!

image.jpg image.jpg

Dette er bare de kassene merket 0-3 måneder. Tror dere det blir nok eller? ;-)


image.jpg
 
I dag har vi kost oss med å pakke frem Williams gamle babyklær - hadde 20 banankasser stående på loftet. William syntes det var veldig stas å se klærne han har brukt en gang, og for meg brakte det frem mange koselige minner!

Vis vedlegget 70105 Vis vedlegget 70106

Dette er bare de kassene merket 0-3 måneder. Tror dere det blir nok eller? ;-)


Vis vedlegget 70104


hihi, sååå kos :D Og mye fine klær :D Blir stas å kunne bruke opp alt dette ja :D Og ja, jeg tror dere har nok :p
 
Hihi, så morsomt! Tror kaaaaanskje dere har nok klær ja ;-)
 
Å så morro og koselig! Det blir hvertfall ikke lite med klær for Edvin :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Herlig!!! :-D Og godt å se det ikke bare er her det er stablet vekk vanvittige mendger med babytøy... ;) Gleder meg noe vanvittig til å gjøre akkurat det samme!!! Men må vente til samboer kommer hjem fra sjøen, for har ikke helse til å flytte esker selv akkurat nå... Koselig å ha noe å glede seg til også da.... :)
 
Da sitter vi i bilen på vei til Kristiansand - overnatter der i natt, dyreparken i morgen! Blir nok tungt å gå rundt en hel dag, men det er verdt det for Williams skyld, det blir mye mindre reising på oss denne sommerferien enn det vi er vant til, så det er fint at han likevel får noen morsomme opplevelser. Snart begynner skole og en hel ny hverdag for oss alle!
 
Kos dere. Dyreparken er kjekt, vi var der for et par uker siden. Pass på å sette deg ned her og der

fra app
 
Da sitter vi i bilen på vei til Kristiansand - overnatter der i natt, dyreparken i morgen! Blir nok tungt å gå rundt en hel dag, men det er verdt det for Williams skyld, det blir mye mindre reising på oss denne sommerferien enn det vi er vant til, så det er fint at han likevel får noen morsomme opplevelser. Snart begynner skole og en hel ny hverdag for oss alle!

Kos dere masse :D
 
Håper dere har hatt en kjempefin tur i Kristiansand og at William har storkost seg nå rett før den nye hverdagen starter for ham. Tenk, straks skolegutt! Det er stort :Heartbigred. Og du som snart er 33 uker. Det hadde jeg aldri våget å tro om du hadde spurt meg for ett år siden. FANTASTISK, Chuma. Jeg følger med deg hele veien og teller ned. Så moro å ta frem alle klærne dere har fra tidligere. Utrolig rørende å se den vordende storebroren i en stor haug med babyklær som han selv har brukt før. Nå er det snart lillebror Edvin som skal bruke dem. Håper du klarte deg gjennom turen i Kristiansand med den stadig voksende magen! :)
 
Back
Topp