Nå braker det snart løs med fødsler her inne, er dere klare?

Jeg er klar og gleder meg til å se gutten vår :D
Fødselen tar jeg som den kommer, og tenker ikke så mye på den. Ut skal han uansett, så er ingen vei utenom :p

Jeg har ikke vært plaget med noe som helst, men kjenner at jeg er klar for å slippe å gå gravid nå :p Jeg trodde det var veldig anderledes :p
Så nå ser jeg bare frem til å få se han :D

Gleder meg masse :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er bare noen timer til jeg får møte lillesøster. Skal møte på sykehuset kl sju for å ta planlagt keisersnitt.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
Åh så spennende du får oppdatere oss :) og lykke til masse :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er bare noen timer til jeg får møte lillesøster. Skal møte på sykehuset kl sju for å ta planlagt keisersnitt.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
Lykke til :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er bare noen timer til jeg får møte lillesøster. Skal møte på sykehuset kl sju for å ta planlagt keisersnitt.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
Lykke til:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er klar! 8 dager til termin, men har ingen tro på at det kommer til å skje noe før termin.. ble satt igang 11 dager på overtid forrige gang og er redd det skjer igjen. Ingen tegn enda så.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fikk storebror en uke før termin sist, så jeg hadde forhåpninger om å sette igang litt før termin... Men lillebror ser ikke ut til at vil ut enda.. :p termin er 31, fem dager igjen..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hva vil det si å bli strippa? ?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hva vil det si å bli strippa? ?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Mener legen sa at hun løsnet fostersekken fra livmoren. Dette skulle trigge hormonene til å sette igang fødsel.
Det eneste som skjedde var at jeg fikk noen maserier samme kveld også gikk slimproppen dagen etter.

Jeg er altså like gravid i dag som på Torsdago_O
 
Jeg har 4 uker igjen og er overhodet ikke klar! Her er vi i feriemodus enda. Jeg ser fram til at de 2 yngste er i gang i bhg igjen og til jeg går ut i permisjon om en drøy uke, da først kan jeg begynne med forberedelser av klær og utstyr. Ser helst at han venter til termin med å komme :) har hatt ubehagelige kynnere i flere uker, men ikke noe annet som tegner på at det blir fødsel snart, så han er nok grei og venter, sånn som mamman ønsker ;)
 
Back
Topp